dobrý den,
chtěl bych se s vámi poradit:
Mam ntb compaq CQ-61 cca 3 měsíce starý
závada=
mezerník obzvlášť a některá ostatní tlačítka jsou velmi lesklá
písmena a číslice jsou sice čitelná,
když ale jsem v místnosti s umělým osvětlením, tak je pěkně na ntb vidět jak jsou tlačítka "olýskaná" jakoby umaštěná (přitom na něm pracuju s tlapami umytými)
klávesnici používám denně cca 2-3h
-je to normální?
-stává se vám to na vašich ntbcích také?
-když by někdo měl stejný tip tak bych byl rád jestli by se podělil, zdali to má také
nejedná se totiž jen o nějaký tip mastné skvrny, ale o změnu struktury materiálu na mezerníku především
předem děkuju za info
Zdravím
Jo tohle je naprosto normální - není to umaštěné, ale vyleštěné tím, jak se na tom intenzivně píše
Prakticky všechny víc používaný notebooky (co jsem viděl) tohle dělají
Založen: May 14, 2009 Příspěvky: 1618 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 04 2010, 16:04 Předmět:
Nic si z toho nedělej.
Některý modely DELL INSPIRON se stříbrnou kovovou klávesnicí svlíknou potisk kláves i dříve než za tři měsíce.
Mám zákazníka kterýmu jsem vyměnil klávesnici během dvou let 5x.
Dneska mi volal že má zase holých pět kláves a do konce záruky tři týdny. Tak to bude po šestý.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15535 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt březen 04 2010, 18:52 Předmět:
Pokud je to čitelné, ale jen vyleštěné, tak to přestříkni matným sprejem. Jinak bych doporučil používat externí klávesnici na USB - jsou i podobné těm z NB bez číselné klávesnice.
No to už mi přijde jako extrém Přecejenom s takovou bychom mohli nosit notebook v ochranným obalu s inertní atmosférou a sahat na něj jen v rukavicích, jako na vzácný obrazy
Je to spotřebka. Navíc tohle nemá moc vliv na funkci...akorát to není hezký, ale koho to štve
No štve mě to z toho důvodu, že bych od ntb za 16tis očekával, kvalitnější materiály.
Zatím se nic nevyvrbilo jinýho, tak to nějak zkusím zkousnout.
Myslím si, že to neni nejlepší reklama pro výrobce, když už při výrobě počítá s tím že, oleštěná klávesnice po pár měsících od koupě je věc zákazníka nikoli vizitka firmy.
Brát ntb jako "spotřebák" mi připadá docela zvrhlý, i když je trend takový. Člověk ten noťas koupí v dobré vůli, že bude ok a že mu bude sloužit. Ne že s ním bude dělat ostudu kamkoli příjde. Je to také o tom, že pokud by kupující tu informaci znal předem měl by na výběr jestli připlatit nebo vybrat jinej model apod.
No nejsem z toho nadšenej (
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.