Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vtipy, vtipné články a odkazy XII
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 66, 67, 68  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1344
Bydliště: 742 58

PříspěvekZaslal: ne únor 18 2024, 11:38    Předmět: Citovat

Very Happy


okno.jpg
 Komentář:
 Velikost:  28.1 kB
 Zobrazeno:  18 krát

okno.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7942
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: ne únor 18 2024, 11:44    Předmět: Citovat

Tady bych spíše očekával comment: "Velebnosti, dyť von je tam s ní úplně nahej, vypněte to někdo!!"
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6521
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne únor 18 2024, 12:35    Předmět: Citovat

Tak jo


kokteil.jpg
 Komentář:
 Velikost:  49.92 kB
 Zobrazeno:  54 krát

kokteil.jpg



all_guiltars.jpg
 Komentář:
 Velikost:  37.47 kB
 Zobrazeno:  17 krát

all_guiltars.jpg



IMG_1571 (1).jpeg
 Komentář:
 Velikost:  77.05 kB
 Zobrazeno:  29 krát

IMG_1571 (1).jpeg



moto (2).jpg
 Komentář:
 Velikost:  61.4 kB
 Zobrazeno:  45 krát

moto (2).jpg



Screenshot_20240215_073917.jpg
 Komentář:
 Velikost:  26.79 kB
 Zobrazeno:  12 krát

Screenshot_20240215_073917.jpg



_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nostalcomp



Založen: Nov 09, 2022
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: po únor 19 2024, 11:09    Předmět: Citovat

Myslím, že pointu snadno odhalíte sami.


_uvodnik_sm.jpg
 Komentář:
Úvodník SM 40/2023
 Velikost:  181.22 kB
 Zobrazeno:  113 krát

_uvodnik_sm.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DukeNuke



Založen: Apr 02, 2018
Příspěvky: 916

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 0:29    Předmět: Citovat

Ještě jsem neviděl trabanta vařit. On jaksi neměl vodní chlazení, a pokud se dobře pamatuju, tak ani budík na teplotu. Proč taky, dvoutakt neměl ani olej, ten byl v benzínu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31888
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 2:31    Předmět: Citovat

Některý vzduchem chlazený motory mívaly v ještě starejch dobrejch časech teploměr na hlavách válců. Vejtřas, tatrovky všeobecně, ale třeba i letadla s hvězdicovýma motorama, chlazenýma náporovým vzduchem a regulací klapkama nebo žaluziema ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kejki



Založen: Nov 10, 2009
Příspěvky: 2462
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 9:35    Předmět: Citovat

Od roku 88 se vyráběl Trabant 1.1, takže ho v devadesátkách mohl mít.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nostalcomp



Založen: Nov 09, 2022
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 13:10    Předmět: Citovat

kejki napsal(a):
Od roku 88 se vyráběl Trabant 1.1, takže ho v devadesátkách mohl mít.


Ano, mohl. Ale těžce pochybuju, že kdyby měl tuto skutečnou raritu, že by to patřičně nezdůraznil. A taky mi nějak nesedí, že by mladej cápek těsně po plyšáku měl hned takovou raritní novinku, když klasickýho tráboše jste sehnali i za pětikilo nebo dokonce za odtah Smile

Akorát si nevzpomínám do kterého roku se na pumpách objevovaly stojany na Special-MIX. Nevzpomínáte si někdo? Já je ale nepoužíval a vždy jsem si směs míchal sám. Tradovalo se totiž, že to míchání v tom stojanu bylo nespolehlivé a šířily se hororové příběhy o zadřených motorech. Ale dodnes živě vidím, jak pumpař nastavoval ten mísící poměr tím rohatým kolem na stojanu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7597
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 13:28    Předmět: Citovat

Těch trabošů s motorem 1.1 se moc nevyrobilo a ani se to k nám nevozilo...
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
houmr



Založen: Nov 01, 2016
Příspěvky: 976
Bydliště: Dřísy nedaleko Staré Boleslavi

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 13:58    Předmět: Citovat

Za to v devadesátkách jich bylo plné maďarsko, dodnes je tam lze náhodně potkat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31888
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 15:45    Předmět: Citovat

nostalcomp napsal(a):
...
Akorát si nevzpomínám do kterého roku se na pumpách objevovaly stojany na Special-MIX. Nevzpomínáte si někdo? Já je ale nepoužíval a vždy jsem si směs míchal sám. Tradovalo se totiž, že to míchání v tom stojanu bylo nespolehlivé a šířily se hororové příběhy o zadřených motorech. Ale dodnes živě vidím, jak pumpař nastavoval ten mísící poměr tím rohatým kolem na stojanu Smile
Začaly miznout hned po Plyšáku, dokončilo se to přechodem pump na multistojany, kder jsou na každým výdejním místě 3-4 pistole. A s těma "urban legendama" o zadřenejch dvoutaktech to byla často pravda - jednak ten M2T co se do nich dával byl už předředěnej benzínem, aby se snáz čerpal i míchal, takže na stupnici nastavenej poměr byl ve skutečnosti zhruba o 1/4 "sušší" = při nastavení na 1:15 dával 1:25, při 1:25 byl výslednej poměr 1:33, při nastavení 1:33 to dávalo 1:40 a na stupni 1:40 byl poměr blízko 1:50. Navíc na těch stojanech šel nastavit i čistej benál bez voleje - a to byl největší kámen úrazu, protože hlavně ze začátku, tak zhruba kolem roku 1985, měly tyhle "mixový" stojany k pistoli jen 1 hadici a směšování se dělo uvnitř stojanu - takže když si někdo před váma nastavil čistej benál a vy po něm 1:33, dostali jste do nádrže nejdřív zhruba 2,5 litru čistýho benálu, kterej zbyl po tom předcházejícím zákošovi v tý tlustý hadici. Taková babetta s 3litrovou bandaskou pak toho másla moc nedostala a skutečně se mohla i zadřít. Až po stížnostech a dokonce prej i žalobách tenkrát Benzina nechala ty stojany upravit a Adast musel dát k pistoli dvojitej šlauch, aby se máslo míchalo s benálem až těsně před koncem pistole - dávkování stejně jako předtím řídilo malý zubový čerpadlo s přepínatelným převodovým poměrem v pohonu odvozeným od pohonu hlavní pumpy. Já jsem tomu taky nikdy nevěřil a M2T a pozdějc občas i Castrol 2stroke jsem si do benálu míchal sám doma...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12065
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 16:03    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Já jsem tomu taky nikdy nevěřil a M2T a pozdějc občas i Castrol 2stroke jsem si do benálu míchal sám doma...

. . . jezdí na kastról !

https://youtu.be/z4-b_TBjc9w?feature=shared
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31888
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 17:02    Předmět: Citovat

To víš, ricin byl tenkrát nedostižná věc ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DukeNuke



Založen: Apr 02, 2018
Příspěvky: 916

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 19:41    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Některý vzduchem chlazený motory mívaly v ještě starejch dobrejch časech teploměr na hlavách válců. Vejtřas, tatrovky všeobecně, ale třeba i letadla s hvězdicovýma motorama, chlazenýma náporovým vzduchem a regulací klapkama nebo žaluziema ...
Jenže tatry i vejtřasky byly čtyřtakty. A u tatry se měřila teplota oleje, nikoli teplota hlavy válce. Taky měly chladič oleje, tedy 148 a 815 určitě.
Trabant 1.1 už měl motor tuším od VW, byl to čtyřtak a chlazený vodou, takže tam je ukazatel teploty chladící kapaliny namístě. U dvoutaktu chlazeného vzduchem bez oleje je opravdu k ničemu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12065
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: út únor 20 2024, 21:16    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
ricin byl tenkrát nedostižná věc ...

do nádrže pinďoura jsme tehdy přidávali letecké palivo pro modelářské motorky . . .
. . . krásně to vonělo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 66, 67, 68  Další
Strana 55 z 68

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund