Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31895 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st listopad 29 2023, 19:28 Předmět:
A jak dobíjet eldebil zadarmo ... https://www.youtube.com/watch?v=tYgrNeCdO4k _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31895 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 30 2023, 16:34 Předmět:
ransom napsal(a):
Tam je ale ze Sergeje jenom bouda.
Není, je tam pod tou boudou i celej agregát včetně ovládání a řízení. Jen podvozky s motorama jsou nahrazený pneumatikovým podvozkem s pohonem každý nápravy extra elmotorem s diferenciálem (drážní podvozky jaxitaxi diferák nepoužívají). Bohužel (nebo spíš bohudík), nefungovalo jim to ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jaký řízení? Sergej nemá žádný řízení. Sergej jezdí po kolejích.
Je tam jasně napsaný, že to je na podvozku z kolovýho nosiče raketových systémů. I tam je ten nosič ukázanej.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31895 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 30 2023, 19:26 Předmět:
Tome, OVLÁDÁNÍ je třeba technickej prostředek k nepřímýmu regulování výkonu, startování, chcípání motoru, změny režimu chlazení, kompresorů atp, ŘÍZENÍ je pak třeba přímej povel pro zařazení danýho směru jízdy, dálkový řízení brzdiče = regulace brzdnýho účinku pro samotnou mašinu nebo celej vlak atd. Oba pojmy se často zaměňujou, přesnej význam ale stejnej nemají. To všecko má ale mašina ve skříni a v rámu. Pod tím jsou zavěšený podvozky, na kterejch jsou už jen koncový orgány pohonu = elektromotory s příslušnýma redukcema, ložiska, vypružení a brzdový válce s příslušným ústrojím přenosu síly na brzdový špalky a sem-tam nějakej snímač (rychloměr). Pod rámem mezi podvozkama pak visí palivovej bak o obvyklým obsahu 4000-8000 litrů. V případě "sergeje na pneumatikách" oni tu nádrž posunuli dovnitř a drážní podvozky nahradili společnou platformou s diferenciálama - je úplně jedno, že to byl původně transportér na rakety, tam šlo o náhradu jeho hlavního dieselu tím lokomotivním s elektrickým přenosem výkonu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31895 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so prosinec 02 2023, 11:52 Předmět:
Tak nevím, kdo si z koho dělá prdel. Tenhle článek https://autozine.cz/plne-nabita-baterie-je-zakladem-pro-bezproblemovy-zimni-provoz-auta/ doslova vnucuje potřebu držet baterku v autě plně nabitou, ale dneska už nejde koupit nový auto, který by nemělo ychtyllygentní debilizátor v podobě řízenýho nenabíjení baterky ... Buď je debil autor, nebo €urohujeři a jejich kejvači z managormwntu automobilek ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Cílem moderního nabíjení není prodlužení života baterie, ale snižování emisí CO2.
S emisemi baterie (výroba, likvidace) se asi nepočítá a na kapsu majitele taky
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33949 Bydliště: Bratislava
Zaslal: so prosinec 02 2023, 13:02 Předmět:
To je krasny priklad ekologie na papieri - typicke pre EU. Ze to v skutocnosti stav zhorsi, to nikoho nezaujima. Podobne su na tom dalsie "ekologicke" opatrenia, napriklad uz prebiehajuce znicenie europskeho priemyslu v prospech Ciny.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31895 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne prosinec 03 2023, 18:03 Předmět:
Ne, on napsal naprostou pravdu - i když nejspíš jako pár roků starej recyklát. Průser je v tom, že žádný moderní auto už to v podstatě nedovolí respektovat - kvůli hypotetický úspoře pár gramů CO₂ na kilometr tak vystavuje řidiče potenciálnímu nenastartování resp. nutnosti místo 4-5let výměnný lhůty baterky ji vyhodit a nahradit už třeba po 2 letech se vším neekologickým, co k takový výměně je nutný započítat. A to se kurwa vyplatí, že, ekofašouni? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 13, 2009 Příspěvky: 4997 Bydliště: BA-Petržalka :(
Zaslal: ne prosinec 03 2023, 18:06 Předmět:
Ste si nevšimli že zámer je zničiť prírodu? Čím sa živia rastliny? No predsa s CO2 prostredníctvom fotosyntézy. A keď nebude CO2, rastliny pokapú od hladu a s nimi skončíme aj my. _________________ Silou vybrať peniaze od ľudí a následne za ne spraviť niečo proti ľuďom, s čím nesúhlasia, to je civilizácia?! Tento systém je chorý a vedie do záhuby.
Ideológie developerov niesu kompatibilné so šťastným životom.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.