Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bordel v internetovým bankovnictví ČSOB

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17691
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 14:00    Předmět: Bordel v internetovým bankovnictví ČSOB Citovat

Dnes jsem potřeboval něco zaplatit přes business firemní a soukromou debit platební kartu.
A ani ťuk, po potvrzovacím SMS kódu dotaz na e-pin a po jeho odeslání hláška "některý potvrzovací údaj je špatný". Tak jsem si dal "opakovat platbu" a zaslat nový potvrzovací kód. První krpa hamburgeržroutů, žádnej novej potvrzovací kód mi do mobilu nepřišel. Rolling Eyes
Vyčerpal jsem tři pokusy a karta se blokla.
To samý se dělo na druhý kartě, taky 3 pokusy. Naštěstí jde na internetovým bankovnictví novým nastavením e-pinu karta zase odblokovat. Tak jsem si pro obě karty nastavil nový e-piny, pro každou jinej. No a zkusil jsem po cca 15 minutách znova tou kartou, co jsem měnil e-pin jako první a zase to nešlo. Čistě náhodou jsem zkusil zadat e-pin od druhé karty a ona se platba provedla! Shocked
Tak volám na podporu platebních karet ČSOB a tam jsem se dozvěděl, že změnou e-pinu na jedný kartě se přepíšou i e-piny na všech dalších kartách co jsou vedený na stejný jméno a příjmení. Shocked Co na tom, že v internetovým bankovnictví je u změny e-pinu možný zatržítko "změnit na všech dalších kartách", který jsem měl samozřejmě nezatržený.
A že nešla ani jedna? No protože jsem nedávno dostal creditní kartu a na ní jsem nastavoval e- pin jako poslední, takže na debitní i business se taky změnil.
Prý pokud chci mít různý e-pin pro každou kartu, tak se to musí nastavit v bankomatu. Rolling Eyes Zuper, to jsou služby...
U jiných bank je taky e-pin pro všechny karty společnej?

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 14:08    Předmět: Citovat

Nemilá situace, ale díky za informaci pro ostatní aby si dali pozor Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pocitujlasku



Založen: Dec 12, 2005
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 14:50    Předmět: Citovat

CSOB je katastrofa. Na mojej karte mam nastavene potvrdzovanie cez mobilny token. Ale na druhej karte k tomu istemu uctu sa to neda, tam je len sms - lenze tu kartu ma manzelka a je to dost otravne namiesto potvrdenia v apke jej preposielat kod.
Ziadne push notifikacie na mobile,
nemozem si v apke exportovat pohyby, da sa to len cez web.
a co ma najviac stve, pre nich je vsetko transakcia plat. kartou. cize ja neviem, ci to bola platba v obchode, vyber z bankomatu, alebo platba cez internet.

ked sa nad tym zamyslim, tak oni by prave mali ziadat pre kazdu kartu iny, lebo vyssia bezpecnost

_________________
No vidis, a tak si sa bal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9757
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 15:09    Předmět: Citovat

Mám Poštovní spořitelnu, což je už taky ČSOB a potvrzovací SMS mi zrušili před pár lety. Na místo toho se platby potvrzují přes mobilní Smart Klíč. Zatím s tím problém nemám - je to lepší, než opisovat kódy z SMS zpráv
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
samec



Založen: Dec 19, 2017
Příspěvky: 4120

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 15:42    Předmět: Citovat

To sú tie moderné technológie, ktoré ti uľahčujú život. ROFL
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
starecd



Založen: Aug 17, 2010
Příspěvky: 2725
Bydliště: kousek od Zlína

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 16:05    Předmět: Citovat

pocitujlasku: to si musíš pamatovat, mně teď přišlo upozornění, že mám v internetovém bankovnictví všechny poplatky za minulý rok a inter. bankovnictví nemám. Místo kravin by měli zrušit poplatky při výběru u jiných bankomatů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17691
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 16:34    Předmět: Citovat

Nakadah napsal(a):
Nemilá situace, ale díky za informaci pro ostatní aby si dali pozor Smile


Nejhorší je, že u normálního človeka to, že nemá dostupnou platbu kartou protože se změnil e-pin hned vyvolá podezření, kdo se mi v tom vrtal a zda není vyluxováno...

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kejki



Založen: Nov 10, 2009
Příspěvky: 2462
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 17:01    Předmět: Citovat

pocitujlasku napsal(a):
pre nich je vsetko transakcia plat. kartou. cize ja neviem, ci to bola platba v obchode, vyber z bankomatu, alebo platba cez internet.


Brácha má účet u Monety a na výpisu je buď trvalý příkaz, nebo okamžitá platba, nebo platba kartou. Pro účetnictví úplně nahovno. V bankovnictví tam přiřazujou takový žblepty jako "důchodové spoření" u plateb na sociálku za zaměstnance, "nákup potravin" u položek z Lidlu Evil or Very Mad
Někdo tu hanil KB - moje pozn. i zpráva pro příjemce na výpisu urychlí práci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18664
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st březen 01 2023, 18:40    Předmět: Citovat

Mám stejný přístup u Monety a mně vyhovuje . Většinu dne u bankomatu nečekáš . Very Happy Very Happy Ještě mi k tomu vyhovují hotovostní vklady .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2407

PříspěvekZaslal: čt březen 02 2023, 9:49    Předmět: Citovat

Když mě "chytrej" mobil skoro u všeho otravuje, abych mu dal přístup ke kontaktům, majlům a poloze, tak mi nepřijde bezpečné mít tam uložen přístup k bankovnímu účtu. Ale jsem jen stará konzerva.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vasekpetr1



Založen: Jun 20, 2005
Příspěvky: 853
Bydliště: Hospoda u Třebíče

PříspěvekZaslal: čt březen 02 2023, 13:16    Předmět: Citovat

Artaban001 napsal(a):
Mám Poštovní spořitelnu, což je už taky ČSOB a potvrzovací SMS mi zrušili před pár lety. Na místo toho se platby potvrzují přes mobilní Smart Klíč. Zatím s tím problém nemám - je to lepší, než opisovat kódy z SMS zpráv

Netušíš Artabane, jak je to řešené ohledně Smart klíče, když chceš mít přístup ke dvěma účtům? Mám ten problém, že jsem si nechal udělat u ČSOB běžný účet, kam jsem měl přístup přes SMS (účet k ničemu nepoužívám, výplatu posílám do ČS) a Smart banku jsem využíval k tomu, abych mohl mé čtyřiaosmdesátileté máti vést internetové bankovnictví. Jsem osmdesát kilometrů daleko od máti a pokud je potřeba upravit nebo vytvořit platební příkaz nebo inkaso, tak to za ni udělám já a nemusí lítat na poštu, za což je mi velice vděčná, protože tyto cesty už nezvládá. Jenže když se chci teď přihlásit do účtu, tak mě to tlačí do Smart banky, kde mám přístup na účet máti. Nevím, jak z toho ven. Podotýkám, že přístup na účet máti a Smartbanka byla provedena oficiálně na přepážce ČSOB v Brně, žádná levota.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9757
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: čt březen 02 2023, 13:43    Předmět: Citovat

To bohužel nevím. Mám jen jediný účet. Ale zase, pokud nechceš používat NFC platby, tak se dá použít nějaký levnější jiný mobil a Smartklíč k druhýmu účtu spáchat tam. Nebo se zkusit teptat na pobočce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17691
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt březen 02 2023, 22:37    Předmět: Citovat

vasekpetr1 napsal(a):
Netušíš Artabane, jak je to řešené ohledně Smart klíče, když chceš mít přístup ke dvěma účtům?

Já jedu u ČSOB postaru přes kartovej certifikát 1.C.A. a po přihlášení na Internet banku nám přes PC přístup do všech účtů rodinných příslušníků na který jsem od nich dostal dispoziční oprávnění, tedy kromě investic, ty mohou obsluhovat jen majitelé. Z mobilu mi to sice nejde, ale v ničem mi to zatím nevadilo. Žadnej Smart nepotřebuju.

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17691
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: út březen 07 2023, 17:17    Předmět: Citovat

Další problém s ČSOB. Dnes jsem zjistil, že mi za 20 dní končí bankovní certifikát od 1.CA a taky že mám od 1.1.2023 prošlou přístupovou kartu 1.CA. No a na prošlou přístupovku nejde obnovit certifikát.
Tak jsem vyrazil do banky pro novou přístupovou kartu. A dozvěděl se, že ji mohou vydat jen s novým certifikátem. Paní řídící tedy zažádala o novej certifikát na novou kartu. To se povedlo, ovšem zcela na dvě věci. V novým certifikátu nejsou v kolonce "vydáno pro:" název organizace a ičo. Takže pro jistou organizaci, kde to vyžadují, je mi certifikát k ničemu.
Volal jsem na podporu 1.CA a taky mě nebyl schopnej říct jak název a ičo organizace do karty dostat. A jelikož bylo před koncem úřední doby, tak to nechtěl řešit. Jó ty kvalifikovaný služby zákazníkům.... Rolling Eyes

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund