Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zase jsem nenastartoval :-(
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1766
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: út listopad 22 2022, 8:52    Předmět: Citovat

Protože při sešlápnuté spojce a běžícím motoru trpí přítlačák a vypínací ložisko a lehce i lamela.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18664
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út listopad 22 2022, 9:01    Předmět: Citovat

Tady nejde o něj , on to ví , ale spousta dnešních jakošoférů to nezná a neví , že tím si zabezpečí rychlou a drahou opravu auta , Víš , já jsem čet , že když trochu sešlápneš .......
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15512
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út listopad 22 2022, 10:02    Předmět: Citovat

vrky napsal(a):
Protože při sešlápnuté spojce a běžícím motoru trpí přítlačák a vypínací ložisko a lehce i lamela.
Ano, při každé funkci něčeho něco musí trpět. Kdo a jak používá správně nebo špatně spojku (u vlastního auta), tak to pozná při potřebné výměně spojky. To samé platí i o brzdách. Někdo mění destičky rovnou s kotoučema po deseti letech a někdo to nechává spravovat každých zhruba 5 let a někdy i dříve.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rendy



Založen: Jul 23, 2021
Příspěvky: 16
Bydliště: Brno /UH

PříspěvekZaslal: st prosinec 21 2022, 15:51    Předmět: Citovat

Turbodiesly normálně žhaví cca od +5°C a níž, alespon můj M57 (3.0 R6 od BMW) to tak dělá. Jiné motory to můžou mít jinak a nebo prostě jen u krátkého žhavení neukazují kontrolku... A samozřejmě dožhavuje i po startu.

Klidový odběr se hodně liší podle auta, obecně by to mělo být kolem 0,05A, nad 0,1A je problém.

Takže změřit klidový odběr a když bude v pohodě, tak zkusit novou baterku (třeba půjčit, když ne rovnou koupit). Až když to nepomůže, tak jít zkoumat dál (startér, kabely ke startéru, palivový filtr, nafta, čerpadlo....).

Mám analogový zátěžák do 500A a i pár dobrých baterek na půjčení (jsem z Brna), tak kdyby byl zájem, rád pomůžu, mám to jako koníčka abych se nenudil Very Happy

Jinak podle toho co píšeš, že to dělá jen v zimě a po nabití se problém oddálí tak to vidím jen na dvě možnosti - velký klidový odběr a nebo už hodně ojetá baterka, která normální provoz dává, ale když už je náročnější, tak jí nestačí kapacita a má málo energie. Někde jsi myslím psal, že po vytažení měla něco nad 11V - to se nesmí stát, bud je KO nebo ji auto při stání vybíjí....

Kolik to teda má klidový odběr, po zamčení, uspané auto? Je tam originál rádio, nějaký přídavný alarm?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund