Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

citroen saxo 1,1 - motor po prvním startu chcípne

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2474
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 17:54    Předmět: citroen saxo 1,1 - motor po prvním startu chcípne Citovat

Saxo, r.v.1998, motor 1,1 benzin, 44kW - po prvním nastartování (po delším stání) motor prakticky vždy po cca 5s zhasne. Po opakovaném startu již běží normálně. Děje se to bez ohledu na venkovní teplotu. Na co se zaměřit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6556
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 18:00    Předmět: Citovat

Na přívod paliva, jestli tam není špatnej zpětnej ventil.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2474
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 18:05    Předmět: Citovat

zpětný ventil někde na zpětném potrubí do nádrže? jako že by při vadném ventilu nebyl dostatečný tlak paliva? Ale jakto že po dalším nastartování už je to ok?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12023
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 18:09    Předmět: Citovat

takhle se choval můj Fiat Punto 1,2 95 . . .
stačilo se naučit před nastartováním asi 15 vteřin nechat běžet palivové čerpadlo a pak teprve startovat . . .
Pak to chytalo na první "cvrnknutí".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5223

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 20:35    Předmět: Citovat

Na Puntu mi to dělal fouklé těsnění mezi svody a výfukem - v něm je lambda a ona to nedokázala srovnat po startu.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2397

PříspěvekZaslal: ne říjen 18 2020, 21:31    Předmět: Citovat

Nevím jak konkrétně tenhle, ale citroeny z té doby po zapnutí zapalování čerpaly jen asi 1-1,5 vteřiny. Něco k regulátoru tlaku paliva je tady . (ve složce je soubor *.htm , na něj klikni).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6556
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 19 2020, 6:45    Předmět: Citovat

sr71 napsal(a):
zpětný ventil někde na zpětném potrubí do nádrže? jako že by při vadném ventilu nebyl dostatečný tlak paliva? Ale jakto že po dalším nastartování už je to ok?
V praxi jde o to, že může dojít k vyprázdnění/zavzdušnění části přívodu paliva, takže po nastartování se čerpadlem vedle benzínu nažene do trysky vzduchová bublina a chcípne to.
Když ale před startováním prodloužíš chod čerpadla, aby se bublina dostala za trysku, bude to OK.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
organofosfat



Založen: Oct 17, 2020
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: po říjen 19 2020, 16:23    Předmět: Citovat

Teoreticky by mohla pomoct i výměna palivového filtru, i když... co jsem je kdy měnil, přislo mi, že to dělám zbytečně, neb byly uvnitř vždycky jako nové.
Jen jedna přátelská rada či varování - nikdy nejezdit se Saxem se skoro prázdnou nádrží a nenechávat ho s rezervou stát šikmo na obrubníku, do kopce apod. Švagrová takhle na 106 (což je prakticky totéž jako Saxo) čerpadlo zadřela a začalo to podobnými projevy.
Zapnutí palivového čerpadla je slyšet jako bzučení zpod zadní sedačky, po otočení klíčku má ustat do nějakých řekněme dvou sekund.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jardafiala



Založen: Jun 20, 2010
Příspěvky: 1686
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: út říjen 20 2020, 13:25    Předmět: Citovat

netěsnost přívodu paiva bys mohl zjistit tak, že víckrát po sobě zapneš a vypneš klíčkem zapalování.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sr71



Založen: Apr 10, 2004
Příspěvky: 2474
Bydliště: severovýchodní čechy

PříspěvekZaslal: pá říjen 23 2020, 9:03    Předmět: Citovat

organofosfat napsal(a):
...nikdy nejezdit se Saxem se skoro prázdnou nádrží ...

pravdou je že v nádrži bývá minimum paliva (jezdí s tím syn a tankuje vždy tak za 200kč), ale zkusili jsme natankovat plnou a nic se nezměnilo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2397

PříspěvekZaslal: pá říjen 23 2020, 19:52    Předmět: Citovat

V tom případě ať poslouchá, jestli při zapnutí zapalování čerpadlo zavrčí. Říká se, že pokud se jezdí s málo benzínem, tak se může vydřít kolektor motorku čerpadla. Sice to moc nedává smysl, ale aspoň bude jistota, že to tím není.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milosak



Založen: Nov 27, 2018
Příspěvky: 484
Bydliště: Praha zapad

PříspěvekZaslal: so říjen 24 2020, 7:08    Předmět: Citovat

To je dobrej nápad jak píše ok1hga

Mám 3 roky starýho pežota partnera (benzín) a připadá mně že po ránu
hodně špatně startuje, přes den je to ok.
Zkusim tedy startovat ráno až po 10 sek. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund