Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

EGR ventil Fabia – vyčištění, kontrola

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
hajeklubos



Založen: May 01, 2008
Příspěvky: 624
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: st červenec 22 2020, 15:50    Předmět: EGR ventil Fabia – vyčištění, kontrola Citovat

Zdravím všechny. Když už jsem se odhodlal uveřejnit pracovní postupy oprav, které jsem spáchal na své Fábce (nebo svých kamarádů), předkládám nyní vyčištění ventilu zpětných plynů. Postup je starý cca 10let a ventil pracuje dále bez závad. Bohužel jsem tenkrát netušil, že je to varování před výměnou kroužků, žil jsem v iluzi, že německé motory jsou kvalitní. Nejsou. Přikládám tabulku co musíš na ventilu naměřit. Jak na to. Prostříkej vnitřek ventilu z obou stran prostředkem na čištění skla krbových kamen, nech působit tak 20min. Připoj na pin 1 a 5 napětí12V z autobaterky, když ventil neotevře poklepejte ventil 3/8 kladívkem až otevře, znova prostříkat. V dílně jsem ve fance na vařiči vařil vodu, ventil jsem ponořil spodní části a proplachoval. Čistit tvrdým štětcem, znova prostříkat, otvírat/zavírat. Opakovat dokud jde do vody šmant. Největší nános je na hřídelce, která mizí v magnetu a tam se to seká. Když nemáš orig. konektor, zajisti si nastrčené dráty stahovací páskou,(zkušenost z prvního ventilu)Tento ventil je tuším i v VW.


egr.JPG
 Komentář:
 Velikost:  47.02 kB
 Zobrazeno:  94 krát

egr.JPG



EB Ventil zpětných plynů FÁBIE.pdf
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  EB Ventil zpětných plynů FÁBIE.pdf
 Velikost:  48.87 kB
 Staženo:  123 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vicious



Založen: Aug 10, 2007
Příspěvky: 660
Bydliště: 3 km od Humenného

PříspěvekZaslal: st červenec 22 2020, 16:18    Předmět: Citovat

Na svojom aute som čistil tento ventil pomocou benzínu a liehu, ďalej bez zapojenia v aute som ventil niekoľkokrát "precvakal" (zapnul/vypnul), čím sa zrejme prečistila odporová dráha a zatiaľ je 3 roky kľud.
K naštudovaniu je nasledovný web: http://egr.xf.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hajeklubos



Založen: May 01, 2008
Příspěvky: 624
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: st červenec 22 2020, 16:50    Předmět: Citovat

Je dobré, že jsi doplnil můj příspěvek. Já jsem měl patrně kliku, že u těch pár ventilů, které jsem vracel k životu, šlo v podstatě o mechanickou závadu. Zadřeno. Že je závada na poti zjistíš až, když ventil cvaká. Vadný potenciometr to je úkol. Tak,teď je vše na jednom místě a určitě tyto informace někomu pomohou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vicious



Založen: Aug 10, 2007
Příspěvky: 660
Bydliště: 3 km od Humenného

PříspěvekZaslal: st červenec 22 2020, 18:45    Předmět: Citovat

Mne sa tam totiž rozsvietila kontrolka "ček endžin", diagnostika ukázala chybu EGR ventilu, no už si nepamätám presný názov alebo kód.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: st červenec 22 2020, 21:17    Předmět: Citovat

Na ty čistící prostředky opatrně - jakmile je to něco kyselejšího, tak to duralové tělo ventilu začne korodovat.

Výborně to jde tímto:
https://www.denbraven.cz/produkt/cistic-karburatoru/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ondra2



Založen: Mar 19, 2014
Příspěvky: 537

PříspěvekZaslal: čt červenec 23 2020, 7:10    Předmět: Citovat

Čistič na krbová skla je silná zásada.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund