Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Záměna řídící jednotky škoda felicie 1,6 MPI
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
nicky



Založen: Jul 02, 2020
Příspěvky: 156

PříspěvekZaslal: pá červenec 03 2020, 23:41    Předmět: Citovat

Děkuju .

Přeposlal jsem vše majiteli vozu. Dám vědět jak to dopadlo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2012
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: ne červenec 05 2020, 8:45    Předmět: Citovat

Malinko odbočím - s Feldou II 1.6 jsem si také docela užil. Měl jsem ji přidělenou jako služební, měla klimatizaci a navíc LPG, takže po odkrytí kapoty se poskytl pohled na nadupaný motorový prostor kde čím. Na ten plyn mimochodem měla razantnější výkon, pokud ovšem to fungovalo, často jsem s tím plyněm byl v servisu, došlo i k výměně celé ŘJ pro LPG.
Dvakrát jsem však na služební cestě uvázl, poprvé v Novém Bydžově ( vadná zapalovací cívka), podruhé na Kladně (vadné dopravní benzinové čerpadlo). A to nemluvím o kuriozní situaci, kdy se mi postupně ucpával tlumič výfuku(zřejmě izolační hmotou), až nakonec se ucpal uplně a celý tlumič doslova explodoval - děsná rána, kouř, auta za nou zastavovala v domnění, že budu hořet....
Ale jinak diobré, když jsem s ní končil, měla najeto přes 300.000 km, a ještě nějakou dobu ve firmě sloužila.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31648
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne červenec 05 2020, 17:23    Předmět: Citovat

Ten tlumič se neucpával. On vyreznul zevnitř, počínaje favořití měly a mají škodifky dvouplášťový vejfuky, kde je mezi vnitřním děrovaným plechem a venkovní plnou stěnou nacpaná skelná vata, respektive něco jako "rouno". Docela fest to pohlcuje tlakové vlny a tím tlumí hluk, akorát když se jezdí na LPG, ve zplodinách je víc agresivních sloučenin a ten vnitřní plášť dřív vyrezne - skelnou vatu už nemá co držet na stěnách a ona se "vysype" dovnitř. Hodně to dělá když se s autem "courá kolem komína" a vejfuk nestačí plně vyschnout po každým startu. Pak záleží na jak velkým povrchu se vnitřní plech rozsype a kolik vaty najednou vlítne dovnitř dutiny tlumiče. Když se to stane v dost vysokejch otáčkách, vystřelí to vatu koncovkou ven a auto vypadá, jako by za sebou táhlo zadehtovanej potrat. Bohužel, pokud jsou ty otáčky v momentě prasknutí nízký, vata se napěchuje do výstupu a motor "ztratí tah" - stačí ale vatu vytahat drátem zahnutým na konci do 2cm háčku a dá se s tím dojet, samozřejmě za doprovodnejch zvukovejch efektů á la "jedoucí natuněná kchára" ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund