Potřeboval bych poradit s tím čínským VAG-COMem - zrekapituluji moje zkušenosti se zakoupeným kabelem s číny cca před rokem:
Dle popisu mám verzi VCDS HEX V2, 17.8.1 EN, 17.1.3 CZ, po nainstalování mě to bezproblémově fungovalo, použil jsem celkem max 10x na různých starších autech. Minulý měsíc jsem to připojil k VW r.v.2014 a tam mi poprvé nastaly problémy s výpadky spojení "kabel-auto" během komunikace, přesto opakovanými pokusy šlo udělat to co jsem potřeboval. Tento týden jsem měl připojené další auto, opět s těmi výpadky spojení, ale šlo s tím pracovat.
Zkusil jsem tedy znovu instalovat sw dodaný s kabelem a od té doby je kabel nefunkční. SW jakoby funguje ale při testech se kabel tváří jakoby nebyl připojen k vozidlu - viz přílohy.
Taky původně když kabel fungoval tak byl v info o programu status licence "aktivní", teď je tam buď "neaktivován" nebo "nelze testovat" (je to vidět v přílohách vag 5, vag 6).
Nevím kde je problém - myslím si že buď dělám něco blbě při instalaci/aktivaci, nebo je ten kabel vadný.
Jsem rozhodnutý objednat si další exemplář z Chiny a chtěl bych požádat někoho kdo to používá o nějaké doporučení který konkrétně objednat protože těch variant je mnoho, díky
Dúfam,že máš zakázaný up-date v nastaveniach. Inak si zlikviduješ každý neorigo kábel. Po inštalácií je dôležité testovat kábel napojený v aute,inak sa Ti neudelí licencia....
No původně jsem to zákázaný v nastavení VCDS neměl (ani v době kdy to ještě fungovalo), ale při práci s programem jsem nebyl připojen k internetu. Taky mě napadlo že se mi ten kabel nějakým způsobem zlikvidoval. Ale připadá mi zvláštní že by k tomu nedošlo naráz ale pozvolnými problémy tak jak popisuji výše. Znamená to tedy že pokud budu mít zakázaný update v nastavení programu, tak pak nic nehrozí pokud bude notebook na kterém to je připojen k internetu?
VCDS kábel znefunkční tak, že mu zmení PID. Následne sa inak hlási v PC. Ak je chyba na strane s komunikáciu s autom, je chyba inde ako v znefunkčnení fake interfejsu programom VCDS.
Asi se přikláním k tomu že mi ten kabel postupně odešel do křemíkového nebe z nějakých jiných důvodů - preventivně jsem i interface rozdělal, propájel a proměřil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezměnilo
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3319 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 19 2020, 16:56 Předmět:
S dovolením, kamoš si koupil Audi A6 quatro z roku 2000, asi. Má tam 2din radios navi, origoš. Problém je že mu nehraje přední repro. Zapojení je ok a je potřeba VAG kabel a soft VCDS. Mám diagnostiku DS 150 z číny. S vozy WW, Škoda se spojí a předpokládám že s Audi taky. Je nutné mít k nastavení autoradia s Navi VAG diagnotiku+VCDS a nebo bude stačit Delphi DS150 + Delphi soft. Děkuji
Mám aj VCDS aj Delphi a určite by som použil VAG....je tam všetko v bublinovej nápovede( kódovanie atd..) Neviem či sa s Delphi vôbec dá kodovat nejaké koncernové rádio.
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3319 Bydliště: Brno
Zaslal: ne březen 29 2020, 15:25 Předmět:
Octavia, Fabia, Renault, Opel s Delphi ok. Audy A6 2001 se s Delphi nedostanu pomalu nikam. Motor, brzdy autoradio, navigace se s diagnostikou nespojí. Nějaká komunikace proběhne. To jsem teda nečekal.
Asi se přikláním k tomu že mi ten kabel postupně odešel do křemíkového nebe z nějakých jiných důvodů - preventivně jsem i interface rozdělal, propájel a proměřil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezměnilo
Objednal jsem tedy kabel nový a ten mi funguje, mám jen kontrolní otázku - v tom sw VCDS je položka "ostatní značky" pro omezenou diagnostiku nekoncernových vozů, v minulosti jsem to testoval na Oplu a s tím to šlo, dnes jsem chtěl pro zajímavost zkusit Citroen (ročník 2003) a napsalo mi to že je vozidlo nekompatibilní s OBD.... Co ty Citroeny tedy používají?
Asi se přikláním k tomu že mi ten kabel postupně odešel do křemíkového nebe z nějakých jiných důvodů - preventivně jsem i interface rozdělal, propájel a proměřil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezměnilo
Objednal jsem tedy kabel nový a ten mi funguje, mám jen kontrolní otázku - v tom sw VCDS je položka "ostatní značky" pro omezenou diagnostiku nekoncernových vozů, v minulosti jsem to testoval na Oplu a s tím to šlo, dnes jsem chtěl pro zajímavost zkusit Citroen (ročník 2003) a napsalo mi to že je vozidlo nekompatibilní s OBD.... Co ty Citroeny tedy používají?
Čest práci,
Plánuju ho taky koupit, ale vyhodit 700,- s vědomím, že mi to možná taky odejde, mě děsí! Jaký s tím máš teď zkušenosti? Netušíš, proč tamten kus ti odešel? Podařilo se ti ho nějak vyreklamovat?
A představ si, že je klidně možné, že to ani nebude nikdy pořádně fungovat. Je to nelegální klon, funkčnost není zaručena. Každá dodávka je jiná. Pokud se ti to nelíbí, kup si originál.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.