Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: út březen 03 2020, 19:12 Předmět:
Huberte, daleko nejsi. O tom Golfe som si mal pozrieť, než som ho spomenul. Motor je zrejme FSI. Nechcem. Subaru motor naležato, dostaň sa k ventilom. Zblbla ma cenovka. Možno by stál za to na dožitie. Ak by prešiel najbližšou STK. Ak zaklepe po mesiaci, tak by som si utrel nos. Asi najlepšia ponuka bola Fábia kombi dvojliter. Tú som sem nedával.
Už som to spomenul. Neponáhľam sa rýchlo niečo kúpiť. Mám Fábiu. Len som sa spýtal na názory. Ak to niekoho obťažuje, nech vlákno ignoruje. Alebo ho zavrite, budem googliť recenzie a testy.
Klasika, folksvágen jednaosma kód AGN, neboli "pětiventil" původně z audiny. Zbavuje se ho na 99% proto, že má v motoru přidřený vstřikovače, který u týhle generace motorů byly echt háklivý na kvalitu benzínu a pokud do toho někdo lil namísto BA98 nebo aspoň kvalitně dodatečně doaditivovaný BA95 kdejaký sračky "od jézeďáků ze dvora", přenechává svůj hřích k zaplacení dalšímu majiteli. Nejbližší náklady novýho majitele budou ± autobus 300-400€ za výměnu zničenejch vstřikovačů DELPHI ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: st březen 04 2020, 7:26 Předmět:
Hlavne že ospieval, čo všetko menil. A šup s ním preč. Ako decko.
Nevedel som, že jednaosmičky vstrekujú priamo do valcov.
Znesú tieto motory a dvojlitre benzín 100oct.?
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: st březen 04 2020, 8:15 Předmět:
1.8 20V je dobrý motor s litinovým blokem. Hliníková hlava, bohužel 20-ti ventil bez zřejmého přínosu. Stačila by 16V hlava. Turbo verze se u TT-čka honí v sérii na 165kW, tuneři z toho vytáhnou daleko víc. Základ je 110kW. Atmosféra 92kW je trochu líná, hlavě ty první roky. Než přišla časovaná sací vačka a sání s proměnlivou délkou, to už jede líp než píchlý osel. Bohužel spotřeba je marná, turbo verze jede líp a žere vlastně stejně.
Že by tomu zatuhávaly vstřiky, o tom sem nikdy neslyšel. Leda by někdo ty vstřiky vytáhl ven a půl roku to nechal ležet na polici s N95 uvnitř. Pak to zaschne a zalepí se . Jsou tam obyč vstřiky Bosch EV1, celokovové. Pozdější verze myslím EV6 plastové. Jak turbo tak atmo verze, liší se jenom průtoky (atmo má dvě trysky, turbo čtyři trysky).
Ten motor snáší v pohodě chod na LPG, u turba bych do toho ale nešel. Tam jsou s tím problémy to dobře naladit. Já už jezdím v 1.8 20V třetí nádrž LPG a druhý LPG systém.
A že do toho investoval a pak to prodává? Co vy víte. Taky sem do své A4 B5 nasypal fůru peněz.
Prostě investoval, opravoval, servisoval. Chtěl to mít OK a spolehlivé. Pak se mu naskytl nákup něčeho jiného a nebo z nějakých důvodů se toho auta musí vzdát. Tak prodává.
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: st březen 04 2020, 8:34 Předmět:
Duvsan> 1.8 20V i 2.0 Mpi nebo 2.0 20V to všechno je nepřímý vstřik. 100okt benzín samozřejmě snesou, já tankuju jenom Vervu100.
Nicméně pokud 2.0 tak asi jedině obyč verzi 85kW. Dva ventily na válec, klasický primitivní motor. 2.0 20V ALT 96kW je tragický. Proč? Protože nikasil.
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2931 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: so březen 07 2020, 20:10 Předmět:
Kuva! Dušan, odkedy si založil toto vlákno, tak ja so svojou (vtedy som ju ešte navlastnil...) jazdenkou pôjdem o pol roka už na druhú STK.... A som spokojný. A si pozri moje prvé príspevky Asi to zhrnierm: Kým nám tu oznámiš: ,,Kúpil som, KONEČNE, zamknite to".... obehne ešte kopa neznámych vírusov okolo Zeme...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5918 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: ne březen 08 2020, 22:17 Předmět:
Duvsan napsal(a):
Už som to spomenul. Neponáhľam sa rýchlo niečo kúpiť. Mám Fábiu. Len som sa spýtal na názory. Ak to niekoho obťažuje, nech vlákno ignoruje. Alebo ho zavrite,...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Strana 28 z 28
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.