Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kryty kol, poklice, určení velikosti.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31835
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so leden 04 2020, 0:34    Předmět: Citovat

Mysteri napsal(a):
Chlastalo to iba blbcom. Nad 8l v meste som sa nedostal. Cesta napr. z toho Popradu a pri tej rýchlosti bola za 7l na 100 Neporovnávať so súčasnosťou. Akurát máš pravdu, že to zmizlo. No, keď to tak chutelo ..ferročervom"... Twisted Evil
Chlastalo to každýmu, kdo si přes TUZEX nekoupil francouzskej karbec. Protože ten rumunskej byl stejně přesně vyrobenej, jako že cigáni jsou vůči bílejm čestný. Obvyklá spotřeba byla kolem 8 litrů, po městě 10. S rumunským karbcem ale nebyly vzácností ani exempláře, jezdící mimo město za 10-11 a po městě za 15 litrů Supru (!!!), protože na Speciál to kvůli vysoký teplotě hlav vzduchem chlazenýho motoru odmítalo kloudně jet. Těch pár majitelů, co si "nějak sehnali" origo žabožroutskej karbec pak po jeho montáži jen votvíralo hubu úžasem, jak ten jejich "rumunskej trabant" začal jezdit úsporně - po městě se vešel do 8 litrů a mimo město i bez rychloběžný "pětky" jezdil za 6. Podmínka byly svíčky Champion nebo NGK a nerumunskej karbec ... Taky jsem s jedním takovým upraveným "měl tu čest" pojezdit asi 2 nebo 3 stovky kilometrů - a byl to docela zážitek - sklopný opěradla předních sedaček bo to třídveřák, jednoramennej volant a ovladače otočný místo páček pod volantem, prudká akcelerace na krátkou jedničku z místa, výraznej bzukot chladicího dmychadla, měkký pérování, nic nedrncalo, ale zas se to v každý zatáčce naklánělo jak pirátskej škuner v hurikánu ... a z renolďácký minulosti to auto usvědčovaly 3-šroubový kola, zatímco citroňáckej původ kastle dosvědčoval plastovej výlisek přední mřížky, kde byl pod nalepeným pokoveným oválkem Oltcitu ve skutečnosti znak dvojitý stříšky Citroenu ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Davidsev



Založen: Mar 02, 2007
Příspěvky: 717
Bydliště: Štatl

PříspěvekZaslal: so leden 04 2020, 20:16    Předmět: Citovat

Loni 2000km Polskem za 7/100.

PS. S renoldem to nemá nic společnýho Double ladys

_________________
Eletrika je sviňa, kope a neni vidět Coool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7571
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: so leden 04 2020, 22:22    Předmět: Citovat

Davidsev napsal(a):
Loni 2000km Polskem za 7/100.

Tím rumunským klumprem?
A ano, s Renaultem to nemá nic společného. To si asi někdo plete s Dacií, původně Renault 12.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund