Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31835 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so leden 04 2020, 0:34 Předmět:
Mysteri napsal(a):
Chlastalo to iba blbcom. Nad 8l v meste som sa nedostal. Cesta napr. z toho Popradu a pri tej rýchlosti bola za 7l na 100 Neporovnávať so súčasnosťou. Akurát máš pravdu, že to zmizlo. No, keď to tak chutelo ..ferročervom"...
Chlastalo to každýmu, kdo si přes TUZEX nekoupil francouzskej karbec. Protože ten rumunskej byl stejně přesně vyrobenej, jako že cigáni jsou vůči bílejm čestný. Obvyklá spotřeba byla kolem 8 litrů, po městě 10. S rumunským karbcem ale nebyly vzácností ani exempláře, jezdící mimo město za 10-11 a po městě za 15 litrů Supru (!!!), protože na Speciál to kvůli vysoký teplotě hlav vzduchem chlazenýho motoru odmítalo kloudně jet. Těch pár majitelů, co si "nějak sehnali" origo žabožroutskej karbec pak po jeho montáži jen votvíralo hubu úžasem, jak ten jejich "rumunskej trabant" začal jezdit úsporně - po městě se vešel do 8 litrů a mimo město i bez rychloběžný "pětky" jezdil za 6. Podmínka byly svíčky Champion nebo NGK a nerumunskej karbec ... Taky jsem s jedním takovým upraveným "měl tu čest" pojezdit asi 2 nebo 3 stovky kilometrů - a byl to docela zážitek - sklopný opěradla předních sedaček bo to třídveřák, jednoramennej volant a ovladače otočný místo páček pod volantem, prudká akcelerace na krátkou jedničku z místa, výraznej bzukot chladicího dmychadla, měkký pérování, nic nedrncalo, ale zas se to v každý zatáčce naklánělo jak pirátskej škuner v hurikánu ... a z renolďácký minulosti to auto usvědčovaly 3-šroubový kola, zatímco citroňáckej původ kastle dosvědčoval plastovej výlisek přední mřížky, kde byl pod nalepeným pokoveným oválkem Oltcitu ve skutečnosti znak dvojitý stříšky Citroenu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7571 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: so leden 04 2020, 22:22 Předmět:
Davidsev napsal(a):
Loni 2000km Polskem za 7/100.
Tím rumunským klumprem?
A ano, s Renaultem to nemá nic společného. To si asi někdo plete s Dacií, původně Renault 12. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.