Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18683 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne listopad 17 2019, 15:30 Předmět:
Ty chceš radu , z h o v na udělat kuličky a to nefunguje . Člověk , který by chtěl něco dělat , by navrtal dírky , měřil talky , naučil se mapy řídící jednotky , teoreticky nastudoval celou soustavu a no skoro by se nemusel ptát ....
Měl jsem konkrétní dotaz, a to jestli je normální úbytek napětí, klidně si nastuduju věci které popisujete . Jen by někdo mohl napsat kde najdu potřebné materiály, jsem radši když si to opravím sám a něco se při tom naučím.
Nic, už jsem našel člověka který se zabývá hlubší diagnostikou
Ked potom napíšeš výsledok,tak dáš tomuto vláknu aj výpovednú hodnotu.
Fóra sú plné rozdebatovaných problémov bez rozuzlenia. Sám som zvedavý na výsledok. Nejde my do hlavy tá nízka hodnota prietoku vzduchu versus prekročený tlak....
michal29 - Psal jsi, ze jsi zkousel hybat kabelem, a pak to fungovalo? Prijde me divny, ze by diky (klidne spatnymu) udaji z vahy vzduchu mela vyskakovat chyba ohledne overboostu... To spis vypada, jako zaseklej obtok... To turbo samotny se kontrolovalo?
Obtok jsem kontroloval tak že jsem odpojil hadičku a zkoušel cucat hubou. Táhlo regulace chodí volně a bez ztráty podtlaku v baňce a hýbe se v závislosti na otáčkách. Chyba overboostu vyskočí jen při hodně prudké akceleraci ale ne vždy. Momentálně je stav takový že akcelerace je pomalá jakoby motoru chyběl vzduch a čekám až servis bude mít volno. Další věc je, že mě asi přibrzďuje jedno zadní kolo, zeptám se blbě- může díky tomu řj omezovat výkon? Mám 4x4
Jinak zkoušel jsem hýbat vším možným a auto asi dva dny jelo normálně a pak se to zas zhoršilo, teď ať hybu čímkoliv žádná změna, jen občas se to zdá živější
Pribrzdené koleso nemôže spôsobovat znížený výkon. To by si musel mat už zhorený kotúč a vytečené ložisko,aby si to cítil na výkone.
Ja si myslím,že 10 min. diagnostiky( nie vyčítanie a mazanie chýb) odhalí,kde je problém.
Dnes som riešil Ford Fiesta 1.5 Tdci . Majitel prišiel už z diagnózou..... "vymen my turbo.vôbec to netahá"..... Nakoniec problém triviálny. Zaseknutá regulácia. Zatuhnutá banka v zatiahnutej polohe. Auto po zvýšení otáčok automaticky padalo do núdzáku z dôvodu vysokého tlaku v saní.
U 4x4 to nějak spíná přes senzor ABS, dnes jsem si všiml že "zagumuje" jedno zadní kolo ve vyšší rychlosti, 4 kvalt. Jinak regulaci zatuhlou nemám. Diagnostika ukázala ten problém s váhou
Mechanik mě po telefonu sdělil, že buď to přes diagnostiku zjistí už za čtyři hodiny, a pokud ne tak to bude testovat týden
Omezovat výkon může, ale muselo by to být stylem že používáš brzdy - tedy ne mechanicky přímo na kole. Pokud u Fiata přišlápnu mírně brzdový pedál - spínač sepnut , ale ještě nedochází k brždění je citelně omezen výkon motoru. Nicméně na diagnostice je pak porucha brzdového spínače brzdového pedálu - sporadická.
Jinak ještě edit. Nemám ESP, ASR a mám jen předokolku. Jak se to chová s ESP a ASR netuším - to do výkonu hrabat může _________________ Internet - metla lidstva
Zdravím, takže po několika dnech testování, simulací a studování grafů, je závěr takový že veškeré komponenty fungují jak mají, nikde není problém .Nicméně auto je pořád zdechlé, a spíš to vypadá na mechanickou závadu turba, mám čekat až se to projeví tak že to zaregistrujte řj ale preventivní výměna turba je podle něj zbytečná
Řešil jsem na autě známého (opel corsa, motor X10XE) problém s motorem, došlo i na výměnu váhy vzduchu. Na původním díle který byl v autě je na snímači dioda, která podle mě snímá teplotu. Jiný úplně nový snímač ale tuto diodu neměl, pouze je tam nakreslena. Bez ní ukazuje diagnostika nesmyslnou teplotu nasávaného vzduchu, po doplnění diody je hodnota teploty normální. Udivuje mě že se nový díl prodává bez té diody, proč? To je nějaká běžná praxe že si ji tam musí mechanik doplnit sám tu diodu? Nebo to má jiný důvod?
Já to nekupoval tak těžko říct a nevím jestli nějak poznám jaké kat. číslo má ten starý původní díl. No je to divný takže to asi stejné kat. číslo nebude, i když majitel tvrdil že to má být stejné.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.