Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Škoda Octavia 2.0 ben. 2003 výmyz. spotřeby, denní km, hodin

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3307
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 14:24    Předmět: Škoda Octavia 2.0 ben. 2003 výmyz. spotřeby, denní km, hodin Citovat

Jeden kamoš má octavii, jsem tady řešil, druhý má taky octavii, fakt nemám servis Smile
Byl jsem požádán abych zjistil proč se mu nuluje po zastavení a vypnutí motoru budík denní spotřeby, ujeté km, hodiny. Má tam svoje autorádio jestli není problém v tom. Vše jinak funguje, auto jede kultivovaně, dobrý zachovalý kousek. Jen ty počítadla a hodiny blbne. Prosím kde může být problém, na co se zaměřit. Děkuji za rady a pomoc s řešením.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12043
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 14:48    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
Má tam svoje autorádio jestli není problém v tom.

. . . je

při zapojování toho rádia někde přerušil "trvalé" napájení palubního počítače . . .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5202
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 15:10    Předmět: Citovat

Pojistka napajeni budiku v pr a krmi se to pres vedeni "po klicku"...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3307
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 16:19    Předmět: Citovat

S tím autorádiem, není to tak že orig. autoradío vrací na pin iso konektroru napetí pro budíky? Nebo v čem je rozdíl origo neorigo rádio. Hledal jsem na netu pinout iso a nic zvláštního mimo běžný stav jsem nenašel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12043
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 17:09    Předmět: Citovat

proměřit v autě, v čem je rozdíl . . .
podle pinoutu z netu nejspíš nic nepoznáš . . .
a zkontrolovat všechny pojistky . . .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31800
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 17:22    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
...Nebo v čem je rozdíl origo neorigo rádio...
Origo rádio je německej TechniSat, v jedničkovejch octách a fábulách dokonce ještě bejvaly Blaupunkty. Rozdíl mezi ním a aftermarketovým - neoriginálním je v tom, že potřebuješ mezixicht pro napojení ISO konektoru toho neoriginálního rádia - originály používají konektor, kterýmu se říká "FAKRA" a je na něm kromě napájení trvale, napájení přes klíček, repráků a země ještě několik dalších funkcí včetně napojení na centrální sběrnici auta CAN (bus). Značkový rádio první generace chtělo manuálně zadat PIN nebo použít kódovou kartu po každým startu, pozdějším verzím stačil (a stačí) PIN akorát po každým vypnutí baterky - uchovává se v palubní desce v paměti společný i pro imobilizér. Rádio po zapnutí zapalování pošle dotaz do sběrnice, palubka mu odpoví PINem - když je shoda, rádio se zapne.
Při instalaci mezixichtu pro ISO toho neoriginálu můžeš nechtěně přerušit některej z těch vodičů resp. můžeš do CANu posílat nechtěnej impuls, kterej nuluje budíky. Chce to autotronika a překontrolovat celý zapojení včetně napáječe pro aktivní anténu, jestli tam není chyba - a jak píšou přede mnou, skoro tutově tam nějaká bude.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1766
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 18:00    Předmět: Citovat

Mě se vymažou údaje denní spotřeby, ujeté vzdálenosti a času jízdy po cca dvou hodinách stání auta. O1 1,9tdi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31800
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 18:37    Předmět: Citovat

Jo, to potvrzuju - udržet denní počítadlo udává koncern do 3 hodin stání, pak reset - u druhý generace jak octy, tak fabky. Ale pokud se nuluje po každým startu, i když jde o odstavení na pár minut, je tam něco špatně.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3307
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 20:45    Předmět: Citovat

Mohla by pomoci redukce pro octavku z FAKRA na ISO?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31800
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 21:06    Předmět: Citovat

Von ji tam nemá?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: ne září 15 2019, 22:03    Předmět: Citovat

Po dvoch hodinách sa maže MFA1, MFA2 sa maže len manuálne alebo pri "pretečení" počítadla. CAN s tým nemá absolútne nič spoločné.
Píše, že sa mu mažú aj hodiny. To je možné len pri prerušení/poklese napájania.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3307
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po září 16 2019, 7:49    Předmět: Citovat

EKKAR: Ale má, jen jsem si říkal že kdyby koupil novou pro octavii že by mohla být předrátovaná.
PASSION: Kam natáhnout napětí, kde něco chybí.Dělá to na mě dojem že přes orig autorádio je vedeno napětí pro budíky.
A i hodiny jdou po zastavení do háje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: po září 16 2019, 10:31    Předmět: Citovat

Skontroluj trvalé napájanie z 30ky.
Ide to z plus batérie na poistkový box, poistku S15 (5A) v poistkovom boxe na stĺpiku na vodičovej strane, červeno-fialový vodič tenký 0.35mm2, vstupuje do prístrojovky cez modrý 32piový konektor na pozícii 23. Ak je to automat, alebo manuál s ESP, je to ťahané ešte cez prepoj na kabelovom zväzku za prístrojovkou - skontroluj ho. Ak manuál a bez ESP, ide to priamo z poistky S15 do prístrojovky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund