Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15512 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt září 29 2011, 10:42 Předmět:
Tak to snad ani není možné. Co se dělá při startu ? A ještě si myslím, že pilot v letadlo musí mít asi trochu větší inteligenci a zkušenosti než dělník od lopaty, ale zkoušejí dál z nás dělat blbce.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt září 29 2011, 11:38 Předmět:
Já už vážně nevěřím ničemu, co ti Rusové vyplodí. Zrovna to čtu.
Po internetu koluje úryvek údajného přepisu rozhovorů kapitána a pilota, ale je nepochopitelné, odkud se mohl vzít. Máme oficiální údaje, že se rozhovory v kabině prostě nenahrávaly, protože zařízení bylo z nějakého důvodu během startu vypnuté. Proto nelze zjistit, o čem piloti těsně před havárií hovořili," dozvěděli se reportéři listu ve Vyšetřovacím výboru.
Interkom nefungoval, záznam byl vypnutej, jeden brzdil, druhej startoval, třetí si dal vodku a všechno to řídili zřejmě mimozemšťané. Ať jsou s takovouto leteckou dopravou do pr****. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31784 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt září 29 2011, 13:52 Předmět:
Nenapsal jsem už na první nebo druhé stránce, že Rusko má po Africe největší bor.del v letectví a že by rozhodně nebylo divu, kdyby se vina "hodila na piloty", protože už jsou mrtví a nemůžou se bránit - a skutečná příčina smrti 44 lidí se uloží k ledu? Nebylo by to ostatně ani poprvé, co se nějaké ruské letecké hovno zametlo pod koberec, aby ruská letadla nemusela zůstat dřepět na zemi jak pos.raný cihly - když bohužel někdy mají letový vlastnosti od tý cihly přímo odvozený... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Včíl může veřejnost mudrovat - kdo vlastně je na vině, jestli opravdu JENOM ti piloti, nebo taky konstruktéři, kteří neudělají ovládací orgány letadla podle zavedených standardů (podle tvrzení ruské strany má Jakovlevova konstrukční kancelář odlišný náhled na uspořádání kokpitu), anebo taky případně letecká inspekce, která dovolí s takovým nestandardním érem letět pilotům s nedostatečně vštípenými pilotážními a bezpečnostními návyky...
Prostě vlk se nažral, koza zůstane celá - vina je hozena na mrtvé, stíhán nebude nikdo další, z ropných a plynových dolarů vyždímaných z energeticky a surovinově závislých zemí Evropy se vyplatí odškodné pozůstalým. A v Rusku budou dál nebe brázdit poloviční vraky, popřípadě ještě navíc s "pilotem" zlomeným samohonkou jak vzduchovka nebo s jeho nezletilým synem (reálný případ cca 10 let zpátky !!!) za kniplem. Bůh ochraňuj - ale v tomto případě nikoliv královnu, ale všecky okolo - jak ty na palubě, tak i na zemi... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ani som to nedočítal do konca. Nad sugestívne napísaným vyhlásením nemôže väčšina národa pochybovať.
Kto čo len troška zauvažuje nad logikou, konaním a "pudom sebazáchovy" človeka sediaceho za volantom čohokoľvek, musí sa pozastaviť nad absurditou takéhoto vyhlásenia.
Česť vyšetrovateľom za snahu pri zisťovaní príčiny, keď čierna skrinka podobné javy nezaznamenáva.
Pilot Andrej Solomencev si za nedobrovoľnú službu vlasti, okrem vysokého finančného a morálneho odškodnenia jeho pozostalých, zaslúži vyznamenanie "v mene respubliky" in memoriam.
p.s. nedávno som čítal rozhovor s psychiatrom Jozefom Haštom, terapeutom Hedvigy Malinovej, kde sa píše, že ak sa štát rozhodne, že sa niečo stane alebo nie, človek má veľmi málo možností, ako sa brániť...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po říjen 31 2011, 14:51 Předmět:
Jen jestli se do těch brzd neopřel až poté, co ten knipl nechtěl poslouchat a potřeboval nějakou oporu... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
"Při všech katastrofách z poslední doby byli piloti označeni za viníky. Svalit veškerou vinu na mrtvou posádku je tendence současného vyšetřování," míní advokát Igor Trunov, který hájil zájmy pozůstalých po leteckých nehodách v Irkutsku, Doněcku a Permu.
_________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31784 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne květen 19 2019, 18:42 Předmět:
Tak nakonec nejen prášky ze skupiny benzodiazepinů, ale i neuropatie = chorobně snížená citlivost nervů dolních končetin, způsobující horší cit v nohách. Pilot, kterej brzdil, tak vůbec o svým působení na pedály nemusel vědět = proto je taky tahle diagnóza doslova vylučující pro vlastnictví pilotního oprávnění.
Detaily zde: https://zoommagazin.iprima.cz/historie/vzpominka-na-hokejisty-kteri-uz-na-led-uz-nikdy-nevstoupi? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: ne květen 19 2019, 18:48 Předmět:
Ten člověk byl v nějakým silným stresu. Neuropatie by ho práskla daleko dřív, motal by se jak opilej. Benzodiazepam u trénovanýho pilota taky nezpůsobí podobný chování, to by se musel předávkovat. Nebo před tím strašně chlastat... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15512 Bydliště: Olomouc
Zaslal: po květen 20 2019, 7:20 Předmět:
To je zase spolehlivá doprava na západě.
U nás je taky automobilová doprava výrazně nebezpečnější než letecká a přitom každý den riskuje vědomě život plno lidí, co po ránu vlezou do svého auta. Takže jsme na tom dost hůř než ti Rusi, kteří asi jinou možnost nemívají.
...Prasklá obruč se při nehodě zabodla do spodní části vozu, čehož si všiml jeden cestující. Sám ale nezatáhl za záchrannou brzdu a raději na to upozornil průvodčího. Ten se ale chtěl nejprve o události sám přesvědčit, což už do kolize nestihl...
IMHO by už v základní škole měli být žáčci poučeni, jak se chovat při nějaké krizové situaci. nejen jak poskytovat první pomoc. Tak třeba jak volat na tísňovou linku.
Dospěl jsem k názoru, když jsme kdysi v aeroklubu povinně probírali, kdo se zase pomlátil a zrušil éro, že je potřeba rozlišit, kdy prů$er hrozí a lze se mu ještě vyhnout a kdy už prů$er nastal a lze se akorát pokusit jeho důsledky trochu zmírnit.
...Otázka zní, může mě někdo trestat, za to, že jsem neprivolal nějakou oficiální záchranu, nikdy v životě jsem nic takového nezazil, a bál jsem se vytvořit závazek na své jméno tím, že zavolám...
BTW: Kdysi jsem volal tísňovou linku, na opačné straně náměstí co jsem se tam zrovna vyskytoval se dva ci.. tedy občané rvali, usoudil jsem, že asi jde o život. Ale nevzpomněl jsem si, jak se teď jmenuje to náměstí co se dřív jmenovalo "Obránců míru" (smartfoun co by mou polohu sám ohlásil zatím nemám a neplánuji si ho pořizovat). Když jsem pak těm co pomáhají a chrání poskytoval vysvětlení, říkali mi, že jsem byl mezi prvními kdo jim volal. Ale mnozí co byli blíž si to natáčeli na mobily.
A poučení co z toho plyne: Je 3,14čovina měnit místní názvy bez skutečně ZÁVAŽNÝCH důvodů. _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.