Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Škoda fabia diagnostika

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
aligator



Založen: Nov 24, 2017
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 11:43    Předmět: Škoda fabia diagnostika Citovat

Dobrý den,spojí se mi auto Škoda fabia 2000 1.4 mpi s diagnostikou OBD 2 a softwarem Vag?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petrfilipi



Založen: Sep 13, 2005
Příspěvky: 2646

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 12:07    Předmět: Citovat

Nazdar,
mám taky F1, r.v. 2000(nebo 2001), 1.4, MPI. Na diagnostiku jsem používal vlastními silami vyrobený kabel K+L, ale byl problém s NB, abych na něm pustil VAG 3.04.
Takže jsem za celých 80 Kč koupil modrý kabel, který byl původní majitelkou koupen v Alze. Po instalaci ovladačů (stáhl jsem je od nějakého jiného prodejce) kabel funguje i s verzí VAGu 409.1-S, a to jak na F1, tak na Roomsteru 2007.

Petr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
aligator



Založen: Nov 24, 2017
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 12:16    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aligator



Založen: Nov 24, 2017
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 15:11    Předmět: Citovat

Na nějak fóru jsem předtím dočetl,že to na tyto auta musí byt diagnostika oznAčena jako OBD 1,ale takovou jsem nikde nenašel.

Prý se to liší jen ovládacím SW ( které aiuto přikme ajaké ne). k tomu nemohu nic říct,protože jsem to nezkoušel.Čili tato z odkazu by měla číst i starši auta pod 2000m octavie ,fabie atd ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31827
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 15:25    Předmět: Citovat

Většina modernější diagnostiky by kvůli zpětný kompatibilitě měla umět komunikovat i se staršíma verzema. Ale ruku do vohně za to nedám - spíš poradím obrátit se na kovanýho odborníka s nickem "GeorgeB" tady na fóru. Ten se diagnostikou a nastavováním softů v autech živí, myslím že na radu ohledně verze kabelu nebude skoupej.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 18:04    Předmět: Citovat

Áno, kábel z odkazu na FabI r.2000 určite pôjde. Ako SW použi VagCom verziu 3.xx, alebo 4.xx (nie HEX), alebo aktuálny VCDS Lite.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aligator



Založen: Nov 24, 2017
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: čt květen 03 2018, 18:29    Předmět: Citovat

Děkuji za potvrzení Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hanz



Založen: Apr 07, 2013
Příspěvky: 33
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: ne květen 12 2019, 16:39    Předmět: Citovat

Prajem pekný deň.
Dovolím si oživiť toto vlákno a poprosiť o pomoc. Potreboval by som pomôcť s diagnostikou ( SW+HW ) pre auto Fábia 1.9 SDI r.v. 2000. Prečítal som toho i tu na fóre dosť, ale i tak by som dal na radu skúsenejších a šiel cestou overených komponentov. Možno sa časom i niečo zmenilo v ponuke HW,SW, alebo pribudli nové skúsenosti. Ide mi samozrejme o diagnostiku pre občasné použitie na domácej úrovni. Za každú radu vopred ďakujem Jano.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vladovlado



Založen: Mar 06, 2007
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: pá květen 17 2019, 9:17    Předmět: Citovat

Predmet príspevku: VCDS 17.1.3 CZ + 18.9.0 EN (40€

http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=40&t=72465
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: pá květen 17 2019, 12:00    Předmět: Citovat

Na FI úplně stačí KKL, je to staré auto se starou "komunikací" nový HW či SW nevzniká.

např.:
https://aukro.cz/diagnosticky-vag-kabel-obd-ii-kkl-skoda-audi-vw-6948109554 + VAG do verze 409

Kdyby jsi se v tom chtěl více vrtat, tak je lepší verze s rozhraním COM (vyžaduje starý notebook). Pod DOSem totiž běhají prográmky, které například umožňují přeprogramování dveřních jednotek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hanz



Založen: Apr 07, 2013
Příspěvky: 33
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: pá květen 17 2019, 18:10    Předmět: Citovat

Chlapci vďaka za rady. Kábel som teda poriešil z Alzy ten KKL. Trochu problém s ovládačom, ale nakoniec sa podarilo nájsť ten správny. Takže strana NTB - KKL spojazdnené, teda aspoň sa nasucho zdá. Test v reále čaká na vhodné počasie - nemám garáž. Snáď zajtra sa zadarí, potom podám report.
Jano.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hanz



Založen: Apr 07, 2013
Příspěvky: 33
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: po květen 20 2019, 18:17    Předmět: Citovat

Takže včera som to nestihol, vlastne stihol ale meranie neprebehlo za vhodných podmienok. Potreboval som merať na studenom motore. Poobede som mal kratšiu jazdu a po 4-hodinách motor ešte nevychladol. Relevantné výsledky som získal až dnes po práci. Asi bude problém s čidlom teploty chladiacej kvapaliny, ktoré som aj podozrieval. Za studena som porovnával teplotu vzduchu, paliva a chl. kvapaliny. Prvé dve teploty +/- rovnaké, kvapalina pár st. viac. Prvý znateľný pohyb ručičky na palubovke nastal podľa Vag-u pri asi 55 st.C. Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením. Ozaj ešte som vlastne nepovedal prečo celá táto peripetia. Mám problém so štartom pri teplotách zhruba medzi +5st. a +15st. kedy už nežhaví, ale ešte zasa nieje dostatočne teplo vonku. Niekedy motor ide krásne inokedy cítim, že to nieje ono. Inak olej nežerie a spotreba je tiež v pohode. Zrepasoval som štartér pre vylúčenie podozrenia z nízkych štartovacích otáčok. Teraz točí kráľovsky, no problém to nevyriešilo. Mimochodom je normálne pri stojacom motore a zapnutom zapaľovaní, že bzučí asi škrtiaca klapka vzduchu ? Nikdy predtým som si to nevšimol tak ma to prekvapilo. Nebude nakoniec chyba aj v klapke ? Poradí niekto ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7556
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: po květen 20 2019, 20:53    Předmět: Citovat

hanz napsal(a):
kedy už nežhavíNebude nakoniec chyba aj v klapke ?

Nežhaví? Copak máš ropáka?

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
hanz



Založen: Apr 07, 2013
Příspěvky: 33
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: po květen 20 2019, 21:02    Předmět: Citovat

Ano, písal som to Fabia 1.9 sdi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: út květen 21 2019, 5:59    Předmět: Citovat

hanz napsal(a):
Viem, že čidlo je dvojité -palubovka, RJ ale asi ho vymením.

Rok v. 2000, teda asi motor ASY. Čidlo nie je dvojité. Je jednoduché. Pripojené na RJ motora a prístrojovka berie info o teplote cez CAN.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund