Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výber jazdenky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 22 2019, 13:51    Předmět: Citovat

Ne, ani 59kW a 63kW verze ne. Jediná 1,4 která na to trpí je právě "stokobyla" = 74kW. Víceméně poslední vyráběná verze = 63kW s kódama BXW (€uro4) a CGGB (€uro5) je výsledkem snahy jak dostat z 1,4 co nejvíc výkonu a nedostat se do problémů s teplem, na jaký se narazilo u 74kW varianty. Protože z tohohle motoru bez turba výkon jinak než votáčkama nevyženeš. Ta 63kW varianta je vlastně mechanicky to samý co 74kW, akorát je seškrcená menšíma průřezama kanálů v hlavě, menšíma ventilama a užším sáním z umělý hmoty (74kW má hnilíkový). No a jinak naladěnej soft v ŘJ - jinej průběh mapy, omezovač na 5500 místo na 6500 atd.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: pá únor 22 2019, 23:10    Předmět: Citovat

Ak to chápem správne, tak všetky Fábie majú tie krúžky z rovnakého hovna, logika to dáva, len tá 74kW to dostáva tým náporom tepla. Čiže keby ňou jazdil "dôchodca", tak tento problém nehrozí. Tak?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá únor 22 2019, 23:25    Předmět: Citovat

Ne, ta 74kW verze má i jiný písty než 55/59kW ze stejný doby (lehčí, kovaný proti litejm). Má tudíž i jiný kroužky. Po zjištění, že stíráky na 74kW jsou z aušusu změnil koncern jejich dodavatele, takže ty poslední kousky 74-ek už tuhle časovanou bombu v sobě neměly. A 63kW verze má ty lepší stíráky taky , proto už tyhle motory volej nežerou ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 0:07    Předmět: Citovat

Uhm. A do tej doby mu ten dodávateľ dodával krúžky len pre tú jednu Fábiu a pre iné boli iní dodávatelia?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 9:32    Předmět: Citovat

Zapomínáš co to znamená KONCERN = motor 1,4 16V 74kW se nedával JENOM do fábule, ale do X dalších typů. Dostávaly ho minimálně pola, ibizy a audi A2 = sesterský typy se stejnou platformou. Plus do dalších - jen co pro mne dostupný prameny udávají, tak k těm už napsanejm dál minimálně 5 verzí šlo v letech 96 až 09 do cordoby a do pola se osazovaly poslední kusy pro prodej mimo Evropu ještě v roce 2012 (plnil maximálne €uro4 = v €vropě po roce 2010 neprodejnej). A to se, Horste, určitě vyplatí. A nevím, jestli změnili firmu = výrobce kroužků, nebo ho jen donutili ke změně materiálu/technologie - fakt je, že zhruba od roku 2004 nebo 2005 už "stokobyly" těmahle problémama netrpěly, jenže to už v tý době byl výběhovej motor - v tu dobu už do výroby byla zaváděná verze 63kW, u který už měli ve vývoji i variantu plnící emisní normu €uro5, se kterou u 74kW už nepočítali.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 9:54    Předmět: Citovat

Bxw ma napr vecsiu klapku, tusim nema egr ventil,
Ak ked zmenis mapy aby to tocilo 6500ot budes mat viac ako 74kw.
Navyse bxw ma v zaklade vecsi krutak.

A to ze 74kw dobre isla pocitovo bolo tym ze mala prevodovku z vysokym prevodovym pomerom.
Tj tocila vela otacok, zdanlivo zive auto ale zralo aj travu okolo cesty.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 10:23    Předmět: Citovat

V Ibize ten motor isiel celkom dobre, aj ked inak to auto stalo cele za hovno.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 12:24    Předmět: Citovat

Atlan napsal(a):
Bxw ma napr vecsiu klapku, tusim nema egr ventil,
Ak ked zmenis mapy aby to tocilo 6500ot budes mat viac ako 74kw.
Navyse bxw ma v zaklade vecsi krutak.
...
Nebudeš, BXW má právě užší sání proti AUB/BBZ, takže má sice vyšší krouťák v nižších točkách, ale ve vyšších právě kvůli úzkýmu "kobřímu krku" hned za maskou chladiče na žebrovaný plastový hadici do air-boxu "ztratí dech" a na těch 6500 ani nevyleze. Muselo by se kompletně překopat sání, udělat do něj elektronicky řízenou přívěru, jako mají velký motorky podobnejch objemovejch tříd - v malejch točkách sání úzký a postupně jak leze nahoru hltavost motoru, tak se sání otevírá víc a víc. Pak by neměl bejt problém samozřejmě po úpravě klikovýho mechanismu motoru (odlehčení) z týhle atmosféry "cucat" výkon klidně i 150 kobyl a krouťák 200-220Nm. Ale stálo by to raketu a nikdo by to nehomologoval ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: so únor 23 2019, 23:41    Předmět: Citovat

Váham, či sa mám zaujímať o naposledy tázanú Fábiu, alebo ešte počkať. Dal som si čas do jesene, ale bude lepšia ponuka? Druhou stranou tam už pár dní visí, čo nebýva dobré znamenie.

Naviac ma trochu motá táto Audi. Škoda, že je len trojdverová. Viem, má turbo. Nech.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirka



Založen: Jul 01, 2005
Příspěvky: 2031
Bydliště: zbídačený kraj

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 12:11    Předmět: Citovat

U audi zapomněli slícovat přední kapotu? Very Happy
_________________
*****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 12:47    Předmět: Citovat

Ta audina je na první pohled po celkový opravě čumáku, na těch fotkách je naprosto zřetelně vidět jiný odstíny metalízy na kapotě, nárazníku a blatníkách proti zbytku auta - dveřím a bokům. Jestli to bylo jen místama odřený kamínkama, tak těch kamínků asi bylo tak na osmsetpatnáctku tatrovku ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6085
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 12:52    Předmět: Citovat

15 let starý pekáče za 2,5k€, to mi poser Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 13:29    Předmět: Citovat

Ad ta Audi A3 2002 a když vidím ty najeté km. Vždycky se zamýšlím, kolik lidí opravdu nechá vyměnit rozvody když uběhne 5let. Každý se leda kouká na stav km, jestli už to má 100,120 nebo kolik vlastně tkm uvádí manuál k autu. To auto má skoro 16let. Muselo by už 3x vyměnit rozvody. 16let by tam jeden řemen nevydržel.

Nicméně má tam VIN. Na Audi fóru máme přímo vlákno, kde jedna členka umí nahlédnout do databáze a vypíše komplet výbavu a pro jaký trh to auto bylo určeno. Jestli pro Itálii, tak ruce pryč. Troufám si říct, že valná většina aut v Itálii se nedočká servisu než ho kolem 100tkm pošlou dál.

A obecně ruce pryč od bouraček. I pokud by to auto bylo bez vady a opravili to dobře, je velká pravděpodobnost že tomu za dva tři roky začne z opravovaných dílů lézt dolů lak. Nehledě k tomu, že opravované díly už nebudou mít nikdy takovou protikorozní ochranu jako z fabriky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 13:31    Předmět: Citovat

Fakt. Všimol som si to a za pár dní som zabudol.

Pozri bazar. Ak chceš ABS a ASR-TC či ESP, nepomôžeš si.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31980
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne únor 24 2019, 13:40    Předmět: Citovat

http://igorweb.org/vindec.aspx
autobazar napsal(a):
VIN WAUZZZ8LX21020136

igorweb napsal(a):
Audi A3/S3
modelový rok 2002, výrobné číslo 020136
výrobný závod Gyor (H)
Zadaný VIN kód je platný!

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Další
Strana 18 z 28

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund