Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Blikající přední světla (kondenzátor nevyřešil)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6060
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 0:10    Předmět: Citovat

karlikvregu napsal(a):
S tím ukostřením zásadně nesouhlasím.
Prošel jsem všechny kostřicí body dle výkresů auta...
To ještě nemusí nic znamenat. Znám jeden model auta (Vorsprung durch Technik), kde konstruktér v zadním světle použil jeden kontakt na konektoru pro (-) přívod k 5 žárovkám o celkovém příkonu 90 W. Stejný kontakt jako pro (+) k jednotlivým žárovkám. Prakticky všichni majitelé to překlenují přidaným drátem - ten kontakt se do 10 let vyhřeje a vyhoří.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31829
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 0:18    Předmět: Citovat

Jenže ta zadní skupinovka snad nikdy nesvítí celá najednou - takže nejde říct, že tam jde 90W naráz. Tím horší to ale je samozřejmě vizitka pro ten kontakt, když odchází teplem už při menší proudový zátěži ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6060
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 0:52    Předmět: Citovat

Když stojí na brzdě (v lampě 2x 21W) a bliká (v lampě 2x16W), tak to periodické zapínání studených žárovek tomu dá slušně zahulit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12442

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 12:09    Předmět: Citovat

Pokud je pravda, že kolísá i jas dálkového světla, pak je PWM mimo podezření. Uzemňovací body žárovek jsou pro každé světlo společné (někde u příslušného předního kola) a protože je vada stejná u obou, nejsou příčinou. Informace od tazatele ale nejsou příliš spolehlivé vzhledem k těm výše uvedeným.

Wink



Světla.png
 Komentář:
 Velikost:  173.06 kB
 Zobrazeno:  191 krát

Světla.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 14:07    Předmět: Citovat

To je pěkná hrůza, teda.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 14:13    Předmět: Citovat

Very Happy proc hruza? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 14:20    Předmět: Citovat

No, u bawora mám jeden licht modul, do něj vede každá žárovka zvlášť, 2x napájení 50A, a pár spínačů. A bus, samozřejmě. Žádné relé, nic takového.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 14:54    Předmět: Citovat

nj, Ford pouzil hybridni technologii Very Happy

ale nechci videt, jakou nadilku mam pod kapotou ja, u VW jsou taky casto az nezdrave inovativni Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5211
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: pá leden 04 2019, 15:37    Předmět: Citovat

tomasjedno napsal(a):
karlikvregu napsal(a):
S tím ukostřením zásadně nesouhlasím.
Prošel jsem všechny kostřicí body dle výkresů auta...
To ještě nemusí nic znamenat. Znám jeden model auta (Vorsprung durch Technik), kde konstruktér v zadním světle použil jeden kontakt na konektoru pro (-) přívod k 5 žárovkám o celkovém příkonu 90 W. Stejný kontakt jako pro (+) k jednotlivým žárovkám. Prakticky všichni majitelé to překlenují přidaným drátem - ten kontakt se do 10 let vyhřeje a vyhoří.

Pravidelne jsem tohle delal u tech mrnavych citroenu, tusim C3 to byla. na jedne strane jsem to opravil (proklemoval) a do par mesicu odesla druha strana.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
karlikvregu



Založen: Jan 01, 2019
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: po leden 07 2019, 17:03    Předmět: Citovat

Podezření na kostření bych chápal u starého už orezlého auta. Ale proč to měli na nových autech tohle blikání? Navíc to by se projevovalo asi i jinde na jiných světlech nebo tak... diskuzi o kostření bych uzavřel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12442

PříspěvekZaslal: po leden 07 2019, 18:29    Předmět: Citovat

Tyhle úvahy jsou o ničem, protože není blikání jako blikání. Každé může mít jinou příčinu a házet vše do jednoho pytle nic nevyřeší.
Ze schematu, které jsem dal výše, vyplývá, že žárovky dálkových světel nejsou napájeny přes elektronické bloky, ale přímo z palubního napětí přes pojistku F18, F9 a relé, za kterým jsou připojena obě dálková světla, jejichž obvod končí ve dvou zemnících bodech, společných všem ostatním žárovkám.
Stejně, ale přes F13 a druhé relé, jsou zapojeny i mlhovky. O jejich svitu nám autor vlákna zatím nic neprozradil.
Pokud je pravda, že jas dálkových světel kolísá (?), lze příčinu odhalit velmi rychle měřením napětí v jednotlivých bodech tohoto jednoduchého schematu a to i obyčejným multimetrem, popř. i obyčejnou žárovkou.
Jako jediný problém zatím vidím relevantnost informací, které máme k dispozici od tazatele.
Ještě k tomu "kostření": Pokud by byl problém v kostřících (fuj) bodech, muselo by se "blikání" projevit i na současně svítících(!) mlhovkách a dalších současně svítících světlech. To za předpokladu, že příčinou není kolísání palubního napětí.
Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund