Důvodu se říká PŘECHODOVEJ ODPOR. Prostě zoxidovanej kontakt, průtokem proudu se na jeho odporu vytváří teplo. Chce to vyčistit od měděnky a napružit svorky kontaktů.
Tak to buď značkovej ŠUNDÉJ service, nebo jejich klubový webovky. Vypadá to, že máš žárovky spínaný po žluťácku = ukostřením, zatímco společnej přívod je trvale pod napětím ... To už ani žabožrouti ne ...
Jestli to chceš na Hyundai Getz, tak na to stačí zapojení s jedním relátkem a pár tranzistorama nebo operákem, který bude detekovat zvýšení napětí na baterce po nastartování motoru a rozsvítí potkávač ...
Prosím o ověření tohoto schéma na jednotlačítkové ovládání.
Dále, jestli by šlo místo 4013 dát 4076 nebo 40174, 74ABT273AD a se 4 - 6 - 8 tlačítky.
Popřípadě lepší řešení, ovládání 4 nebo 6 nebo 8 t ...
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.