Turbodiesly normálně žhaví cca od +5°C a níž, alespon můj M57 (3.0 R6 od BMW) to tak dělá. Jiné motory to můžou mít jinak a nebo prostě jen u krátkého žhavení neukazují kontrolku... A samozřejmě dožha ...
Ta stejná baterka (co dá na zátěžáku 160A při 9V) nahodila i klasické 1,6 TDi, takže tím, že by šestiválec potřeboval zázračně nízké proudy pro start, to nebude.
Jenomže tohle mluví o dost výrazný sulfataci celý baterky a tudíž i o jejím výrazně zvýšeným vnitřním odporu. Takže sice pro start stačí zlomek Ah, ale ten zlomek musí bejt dodanej ve velice krátký do ...
To by šlo, když mi dáš do SZ adresu a čas, kdy býváš doma, tak bychom možná našli průnik. Jezdím z práce jak kdy, většinou kolem 16:30, ale příští týden některý den i dříve, později asi moc ne.
Zkusil bych druhý pokus s menším vybíjecím proudem, jestli to hodí podobné Ah.
30Ah není moc, ale auto s tím fungovat bude, start motoru vezme tak 0,5Ah.
To je sice pravda, nicméně jaké to na baterce zanechá následky je kus od kusu, mám několik klasických olověných baterek, které majitelům po x letech přestaly startoval a šly do sklepa, několik let ve ...
A abych Ti to trochu ztížil, tak každý materiál má svůj teplotní koeficient, který udává závislost jeho elektrického odporu na teplotě - z tím taky musíš počítat a taky díky tomu je 12V žárovka ide ...
Přesně tak, velmi pravděpodobně se jen vybila a ted jim nejde nabít (většina moderních chytrých nabíječek nedokáže začít nabíjet baterku, když se hluboce vybije), takže když si člověk umí poradit, tak ...
Postavte tady někdo EKKAROVI před forum Kerbera, jako před bránu pekelnou, aby každý věděl že je tady jeho království a našlapovat jen po špičkách, nebo nejraději vůbec...
Nic nebrání to modifikovat a přepojovat nabíječku pokaždé, když půjde kolem, nebo dle potřeby, záleží na více věcech (třeba na tom, která motorka pravidelně jezdí = nepotřebuje dobíjet atd), prostě př ...
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2Další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.