Hliník se dá pájet běžnou SnPb pájkou (trubičkovou, s tavidlem) i bez speciálních vodiček a tavidel tak, že se na pájené místo nanese vrstvička oleje (na šicí stroje, jízdní kola nebo jakýkoli minerál ...
Starší telefony, s tónovou volbou se můžou připojit k VoIP bráně, u některého VoIP poskytovatele uzavřít smlouvu, předplatit si kredit pár stokorun a telefonovat starým telefonem kamkoliv a celkem lev ...
1. to nemusím číst, to vím, že úplně bez zatížení a při vyšších otáčkách, je sdružené napětí na statoru přes 200 V, ale při zatížení měničem, který bude zatížen zapalováním, vstřikováním, palivovou pu ...
To už jsem tady psal, že se motocykl na volnoběh nepoužívá, za jízdy má stále minimálně 3000 ot/min, kromě pár momentů, třeba dojíždění a zpomalování před křižovatkou, bez potřeby hodně brzdit motorem ...
Převinout stator alternátoru není tak triviální, jako navinout pár závitů drátu s jednou odbočkou na toroidní jádro (i když třikrát). Je potřeba drát s izolací odolnou horkému oleji, impregnaci odolno ...
Nezlob se, ale to co píšeš, je úplný blábol, ve kterém si sám sobě odporuješ (cituji: "Protože stejnou službu udělá převinutí statoru na vyšší napětí a to baz dalších ztrát v transformátoru." a "Nezna ...
Mám homologovaný LED světlomet, tady ten:
https://www.lazerlamps.com/st6-evolution.html
má příkon 70 W, něco sežere tlumený a dálkový originální světlomet (svítí současně, každý má svůj světelný zd ...
To je samozřejmé, že se nějaká ztráta na činném odporu statorového vinutí přemění v teplo, myslel jsem, že na tomto fóru to nemusím výslovně uvádět.
Nevím, co je slaboduchého na nápadu s autotransfor ...
Jenom pro upřesnění, v motocyklovém zkratovém regulátoru napětí alternátoru se teoreticky (při použití ideálních spínacích prvků s nulovým odporem v sepnutém stavu a ideálních usměrňovacích diod s nul ...
No právě, Fabia žádný rozdělovač nemá, ŘJ řídí zapalování kromě jiného, podle snímače polohy klikové hřídele, který snímá polohu, otáčky i okamžité změny úhlové rychlosti (snímač snímá jen impulzy, po ...
rozvod OHV hnanej dvouřadým válečkovým řetězem, kterej když se vytáhne, je největším zdrojem nepravidelností v chodu, hlavně při volnoběhu a v částečným zatížení, protože nemá napínák a pokud se prov ...
Strana 1 z 10
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.