V pátek jsem to řešil u tohoto modelu a musím říct že žádný adaptér ani nic jiného není potřeba. To rádio je na to připravené a umí to. Když se podíváš na tento konektor, http://www.erta.ru/base/ford/ ...
Tak dobře, tak si to zopakujem, to teplotní čidlo má dva vodiče. Na jednom vodiči musí být při odpojeném čidle 5V (měřeno proti kostře) ,který vede na 7pin ř.j motoru.
To bude teplotní čidlo pro něco jiného (spínání sahary nebo pro budík v tachometru). To které ty potřebuješ vyzkoušet je teplotní čidlo chladicí kapaliny pro řídící jednotku a naměříš na něm na jednom ...
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.