Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31888 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červenec 25 2018, 18:17 Předmět:
Moc širokej záběr. Různejch verzí obrždění je asi 6, liší se podle motorizace i vejbavy. Nejstručnější rada - zajdi si s tím do žabožroutskýho servisu, jinak si připrav zhruba 10 až 15 klacíků a můžeš se utěšovat nadějí, že to tolik stát nebude.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31888 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červenec 25 2018, 18:37 Předmět:
Tak já bych to viděl na obvykle měněný věci - destičky + eventuálně pakny s obložením u bubnovek, dost možná i kotouče. A kapalinu - bezpodmínečně.
Samotný bubny se moc nemění, prasátka taky moc ne. Zbytek většinou jen v případě nějaký havárky.
A ten počet verzí beru odhadem podle roomstera - ten dostával minimálně 2 typy předních kotoučovek (256x22 nebo 288x25, oboje vnitřně ventilovaný) a na zadek bubny (256x32 - všecky výkonový verze slabší než 75kW) nebo kotouče (tam byly tuším monolity 230x09 - výhradně pro předfaceliftový 1,6 16V benzín a 1,9TDi turbochrocht - ten dehťák 1,9 byl nahrazenej po faceliftu 1,6TDi commonrailem, všecky s výkonem 77kW). _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st červenec 25 2018, 18:53 Předmět:
Nebo může být v háji posilovač. Taky jsem na ZX vyměnil kdeco a stejně to zlobilo, než se v posilovači našla díra. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15525 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st červenec 25 2018, 18:58 Předmět:
to pida_m: zapoměl jsi při tom velkém výběru na systém ruční brzdy, protože to určitě nebude v pořádku.
Jinak se dá na to mrknout na internetu podle druhu motoru a roku výroby. Většinou stačí vyměnit kotouče a destičky za nové, případně jestli vzadu budou bubny, tak vzadu jen pakny. Vpředu ale výměny kotoučů i destiček za nové (podle šířky kotoučů). Pokud si to budeš dělat sám, tak i tu brzdovku, dohromady do 5 tKč. Jinak na vše připravit penízky ještě pro práci pro známého servisáka.
Rozděleno pro Ekkara.
Naposledy upravil p32 dne st červenec 25 2018, 19:25, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31888 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červenec 25 2018, 19:01 Předmět:
Mně zas kedysi dávno tamú chcípala šádyna při brždění po ubrání plynu. Na vině nebyl přímo posilovač, ale zpuchřelá hadice vedení podtlaku ze sání do posilovače - motor po ubrání plynu a zavření hlavních palivovejch kanálů v karbci (motor 120LS s dvoukomorovým karbcem) dostával málo šťávy, protože do sání valil dírou v hadici "falešnej" vzduch ... Ale to i přes zřejmou souvislost s brzdama je v tuhle chvíli OT, takže jdem od toho ...
To p32 - zas nečteš, viď? Tazatel není Píďa (ten má svoje emerický fáro doma), ale chudák MARKONI... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 04, 2010 Příspěvky: 775 Bydliště: Karlovy Vary
Zaslal: st červenec 25 2018, 19:42 Předmět:
OT.. děkuji EKKAR, dopolnil sem to.
... Heh jen pro smích, jo leštěnku mam doma v garazi, neb poslat ji sem /do EU/ by předeslalo asi 10x tolik $$$ co sama stojí.
..A puboši zrovna dole na nádvoří opravují něco takového /ne žábu/ kroutěj podle "specialního ohejbače" nerezový trubičky /dle starého vzoru/ pro brzdovou kapalinu do nějakýho VW "vraku2002" a umněj je i s matkama pertlovat. Jen jsem byl nakouknout dole na Nádvoří. _________________ píďa
Jo a třeba zadní brzdové třmeny když zatuhnou, jako že je to standart tak si připrav tak 2500Kč za kus. Trubky je nejsnazší kupovat podle délky nebo si je dělat sám z metráže.... Záleží co potřebuješ. Jo a na brzdách se ušetřit moc nedá _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33946 Bydliště: Bratislava
Zaslal: st červenec 25 2018, 21:03 Předmět:
Robili mi nedavno predne brzdy. Sice to nie je Citroen, ale Mazda. Kotuce a platnicky su lacne, opravne sady na strmen tiez. Ale ked sa s tym srali cely den, tak praca vysla drahsie ako material.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.