Založen: Nov 20, 2015 Příspěvky: 24 Bydliště: Moravská Třebová
Zaslal: po březen 28 2016, 19:19 Předmět: Měření emisí
Uměl by tu někdo z vás poradit, nebo zprovoznit mašinu na měření emisí? Byla zadarmo, hned na vstupu byl KO ten odrušovací člen, vyhazovala pojistky. Dal jsem to pryč, jde to zapnout, ale nenaběhne to do stavu aby šlo měřit, zasekne se na hlášce ...zahřívaní...(anglicky) Mám ji ze servisu kde jsem pracoval, normálně fungovala, pak jednou vyhodila jistič, dva roky ležela nehnutě a pak skončila u mě
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7827 Bydliště: Brno
Zaslal: po březen 28 2016, 19:38 Předmět:
Já bych začal tím, že bych to velice důkladně vyčistil. Ona troška bordelu s určitou vodivostí může způsobit nestabilní stav třeba na nějakém IO. A v podle těch fotek je to é slušně. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7094 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: út březen 29 2016, 16:38 Předmět:
A ten jistič ještě shazuje ???
Chtělo by to zjistit jaký výstupní signál a za jakých podmínek mají poskytovat jednotlivá čidla a pak je otestovat samostatně. _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Nov 20, 2015 Příspěvky: 24 Bydliště: Moravská Třebová
Zaslal: pá duben 01 2016, 19:12 Předmět:
Vidim to taky na neco co potrebuje predehrev, ale nevyznam se v tom. Jinak takhle zaprasene uvnitr sem to dostal, to uz jsem vycistil, vyfoukal vzduchem, jistic uz nevyhazuje, ale vyhazovalo to kvuli tomu odrusovacimu clenu na vstupu, ten jsem vyhodil, nevim zda to necemu vadi. Jinak ted uz mi to zas pul roku lezi doma, ale trochu by se mi to ted hodilo, na kontrolu emisi pri nejakych opravach a tak. Presnou kalibraci nepotrebuju. Jinak si pamatuju ze kdyz sme s tim merili, tak se to taky tak dlouho zahrivalo, ale nakonec to slo. Mozna uz to blblo pred tim no......
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: pá duben 01 2016, 20:21 Předmět:
Jak dlouho jsi čekal na ohřev? Náš analyzátor od Jiskry se zahřívá asi 30min.
Kdyžtak pošli fotku v zapnutém stavu.
Většinou v těhle mašinkách při dlouhém stání odchází kyslíkové čidlo. Takže mrknout na něj a případně ho na zkoušku nahradit zdrojem napětí.
Založen: Nov 20, 2015 Příspěvky: 24 Bydliště: Moravská Třebová
Zaslal: pá duben 01 2016, 21:14 Předmět:
Uz presne nevim, tusim ze 12minut se to zahrivalo, pak se cosi potvrdilo a mohlo se merit. Ja kdyz sem to naposled zkousel nechal sem to dlouho, ale pak na displej skocila hlaska ze doba ohrivani prekrocena a neslo s tim nic dal delat, na zadne tlacitko to nereagovalo. Jak budu mit chvilku cas kdyz tak natocim video jak to zapinam
Založen: Nov 20, 2015 Příspěvky: 24 Bydliště: Moravská Třebová
Zaslal: so květen 21 2016, 22:40 Předmět:
Takze se povedlo zprovoznit, nejradsi bych si nakopal, jak sem to cistil, tak sem postupne vytahuval vsechny desky a u jedne jsem spatne zapojil datovej kabel. uz to normalne jde, akorat to nemeri kyslik, asi cidlo KO, ale to uz me zas tak nevadi, CO HC a CO2 meri dobre
Tak jsem dnes byl "vyhozen" z měření emisí se svým Oplem Astra r.v.1997 S takovou variantou jsem nepočítal, spíše jsem měl obavy z následné STK takže jsem dal auto patřičně do kupy (a vůbec mě nenapadlo že bych neměl projít emisema). Technik co to měřil jen řekl že je špatná lambda i katalyzátor, možná že by pomohla i jen výměna lambdy. Nevím, rozumíte tomuhle někdo? Obejít nějak to měření prý už dnes nejde (myslel jsem že u starých aut které není nutné připojovat při měření k ECU to nebude tak horké). Při předchozích měřeních mě vždy bylo řečeno že je vše ok, takže je asi normální že během 2 let odejde kat i lambda že?
Založen: Dec 16, 2010 Příspěvky: 206 Bydliště: mezi HK a JC
Zaslal: út říjen 17 2017, 14:53 Předmět:
Tak to jsi skončil jako jeden můj kamarád (soused) taky ho vyrazili hned na emisích. Na fabii měl navlhlé kabely k lambdě, takže po opravě kabelového svazku prošel bez problému.
Jinak máš dvě možnosti: buď kamarád automechanik co "zná" známého na STK (samo, že to bude dražší, ale stále to ještě jde), nebo oprava/výměna lambdy (katalyzátor až po kontrole funkce lambdy )
Je zajímavý že by auto v tomto stavu mělo mít vyšší spotřebu (nevím jak výrazně) ale já žádné zvýšení nezaznamenal, přesto že každé tankování eviduju a spotřebu počítám. Lamda pro můj motor se dá sehnat cca za 700kč takže tu budu muset koupit, do toho katu se mi ale moc nechce. Teď mě napadlo, má nějaký příznivý vliv na emise použití paliva E85?
Jinak diagnostika OPcom mi dnes ukazovala napětí na Lambdě cca v rozsahu 0,35-0,65V, nevím jak dalece se tomu dá věřit, asi bude lepší osciloskop že?
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15528 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st říjen 18 2017, 6:31 Předmět:
Za prvé to pořádně projeď (ať se to protáhne), za druhé si tu lambdu dej novou (s rizikem, že to bude stejné) a za třetí vyjeď co nejvíce toho E85 a dej tam normální benzín.
Když to nepomůže, tak je na řadě katalyzátor. To pak už záleží jen na tom, jak dlouho s tím chceš ještě jezdit.
s tím E85 jsi mě asi špatně pochopil, jezdím normálně na benzín a s tím proběhlo i to nevyhovující měření, ale napadlo mě jestli třeba při použití E85 nejsou emise nižší než při spalování čistého benzinu
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.