Založen: Jan 09, 2011 Příspěvky: 383 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: ne únor 28 2016, 22:25 Předmět: Mazda 6
Pánové kdo poradí, na toto auto jsem nalezl pomalu 2000 stran textu a obrázku manuálu ale nemohu najít kde hledat v kterým místě se nachází ukostření ,jejich asi třicet bodů a konektory a těch je hodně. Vše očíslované, dle schéma. Dík. Mohu nabídnou komplet schéma Renault 25 všechny varianty.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32010 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne únor 28 2016, 22:57 Předmět:
Nejlepší kostra je blok motoru a nebo zápornej pól akumulátoru - má nejnižší imprdelanci pro stejnosměr, nf i vf. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 09, 2011 Příspěvky: 383 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: ne únor 28 2016, 23:23 Předmět:
Jenže u auta je třeba najít tu nejbližší a ne od batérie táhnout nový vodič. Otřesy se uvolnila a počítač hází občas nesmysli. Každý obvod má své ukostření a v tom mumraji to není jen tak k nalezení a většinou pod dekly čalounění.
Kostra, která se otřesy uvolňuje je měděný pletený pásek mezi převodovkou a karoserii pod autem. Když se přeruší, tak je motor ukostřen jenom přes poloosy a šrouby tlumičů nahoře a může to haprovat.
Ani tam ne, všechno je to přes gumy. Nevím jak na 6, ale na většině japonců má motor/převodovka jedno silné ukostření mezi převodovkou a kastlí, na stejném místě na kastli se připojuje i - pól akumulátoru. Dále je tam často ukostření přes motorový svazek a to bývá chycené na sacích svodech (pokud jsou kovové), popř. na hlavě motoru hned pod nimi.
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: po únor 29 2016, 12:03 Předmět:
Ve schématech bývají kostřící body označeny slovně, např. "levý sloupek", "pod pravým blatníkem" a pod. Máš něco podobného k dispozici?
Najít se to dá, ale je to dřina, samozřejmě.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32010 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po únor 29 2016, 19:03 Předmět:
A navíc - většina dnešních aut má do ŘJ ještě jeden přímo vedenej drát od zápornýho pólu baterky, slabej, nevýkonovej - ale měří pomocí něj právě všecky ostatní napětí - prostě používá ho jako referenční bod, aby se vyloučily úbytky napětí na kostřicím vedení. Setkal jsem se s tím u tuningový fábule, kde byla kvůli vestavbě motoru 1,8turbo z audi-golfa-oktávie přemístěná z prostorovejch důvodů baterka dozadu do kufru a tenhle drátek původně napojenej přímo na baterku v motorovým prostoru byl při úpravě nechanej napojenej na původní kostřicí kabel, ale baterka byla nově kostřená akorát na plech kastle v kufru o nějaký 4 metry dál než původně. Nějakou dobu to tak jezdilo, asi po půl roce spokojenosti majitele to odmítlo nejdřív plynule jezdit (cukání při jízdě) a nakonec i startovat. Na diagnostice nebylo nic, jen sporadická závada "napájecí napětí ŘJ motoru nízké". Pokud se připojil motor na startovací kabely přímo na jinou baterku, auto normálně naskočilo. Nakonec pomohlo pár metrů kabelu "od svářečky", kterým se udělalo kompletně nový vedení kladnýho pólu od alternátoru "pod autem" k baterce a tou samou cestou propojení zápornýho pólu baterky s blokem motoru. "Referenční" drátek se přepojil přímo do kufru na baterku a najednou milá "Šmoulinka" drandí vesele fest jako o život ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.