Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Čínská diagnostika VW

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2564
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 16:16    Předmět: Čínská diagnostika VW Citovat

Dostala se mi do ruky ruční diagnostika VAG 505.Mám k ní i návod ale nepíše se tam nic o tom co která skupina v bloku vlasně měří.Když měřím třeba "live data" na motoru tak zvolím skupinu 000 až 025 na displeji lítaj čísla ale co znamenají už se nikde nedovim.Na stránkách výrobce o tom nic nejni.
Máte někdo nějakej nápad jak to zjistit?
Pokud se to nedá zjistit tak to letí do popelnice nebo si to nechám na výmaz intervalů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cputakt



Založen: Nov 01, 2005
Příspěvky: 1234
Bydliště: Karvínsko

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 16:22    Předmět: Citovat

Musíš si sám dohledat co která skupina zobrazuje.Liší se to i typem auta musíš sehnat dílenskou příručku pro to určité auto tam bývají některé skupiny popsané.
Já používám kabel HEX CAN a soft VCDS v češtině a tam jsou některé skupiny popsané.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2564
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 16:31    Předmět: Citovat

Aha!Tak to jo.Zkoušel jsem to na VW Golf IV 1.9 TDI 85 kW (AJM).Takže ty kódy budou asi sedět s origo VAG.To mne nenapadlo.To já si dohledám.Díky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 16:49    Předmět: Citovat

Nebo nějaký lepší SW, kde jsou labely - popsané bloky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2564
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 17:57    Předmět: Citovat

Tak jsem zjistil že sehnat popisy labelů je nadlidskej výkon.
Takže opravdu jedině nějakej soft,nejlíp origo kde jsou ty labely popsaný Cry Navíc ani u origo softů nejsou popsaný všechny..Chudáci servisáci Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
makino



Založen: Apr 20, 2008
Příspěvky: 254

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 18:32    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cputakt



Založen: Nov 01, 2005
Příspěvky: 1234
Bydliště: Karvínsko

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 18:39    Předmět: Citovat

To jsou chybové kódy on se ptal na popis skupin základní nastavení 04.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: so březen 19 2016, 18:47    Předmět: Citovat

Jaké je číslo ECU?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: ne březen 20 2016, 0:30    Předmět: Citovat

Tu je label s vagu pre AJM, prvé skupina, druhé poradie v skupine:

;038-906-019: Engines: 1.9PD AJM/ATJ/AUY(115hp)
;
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed ;39-43(820-900 rpm)
;All 4WD models ;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection ;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position ;0(0%)
;0,4-Injection Quantity ;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure ;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature ;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on) ;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed ;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection ;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position ;255(100%)
;0,4-Injection Quantity ;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure ;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp. ;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp. ;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature ;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass ;245-255(820-850 mg/H)
;

1,0,Injected quantity
1,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
1,2,Injected quantity,3.0-11.0
1,3,Spec. Inj. duration,5-7 °Ck.
1,4,Coolant temp,80-110°C

2,0,Idle Speed (See label file for #3)
2,1,Engine speed,820-900;
;4WD:860-945
2,2,Throttle pos,0%
2,3,Operating Cond/AC,speed/throttle/AC
;xxx
; 1 AC compressor switched on
; 1 Throttle Position switch closed
;1 Inc. idle speed as AC switched on
2,4,Coolant Temp,80-110°C

3,0,EGR (Exhaust Gases Recycling)
3,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
3,2,MAF (specified),230-420
3,3,MAF (actual),230-420
3,4,EGR duty cycle,10-95%

4,0,Unit Injectors valves command
4,1,Engine speed,820-900
;4WD:860-945
4,2,Spec start of inj.,1BTDC-2ATDC
4,3,Spec inj. duration,5-7°Ck.
4,4,Synchro. angle,-3..+3°Ck.
;
;Group 4 : full load, 3rd gear, 3000 rpm
;4,1:2850-3150rpm
;4,2:Spec start of inj. 20-23 ° BTDC
;4,3:Spec inj duration 20-23 ° Ck.
;4,4:Synchro angle -3..+3 °Ck.

5,0,Starting conditions
5,1,Engine speed,rpm
5,2,Start inj,quantity
5,3,Start synchro.,
5,4,Coolant temp,°C

6,0,Switch Positions (See label file for #2, #3)
6,1,Speed, km/h
6,2,Brake Pedal,F/F47/F36
; xxx
; 1 Brake light switch F closed
; 1 Cruise,DFI brake switch open
; 1 Clutch vacuum vent valve switch-f36-, open

6,3,Cruise Control,Cl/Br/Re/Ac/on/on
; xxxxxx
; 1 CC Switched switched on
; 1 CC and memory switched off
; 1 Acceleration
; 1 Resume speed
; 1 Brake pedal operated
; 1 Clutch pedal operated
6,4,Cruise System,0
;1.0 = normal
;17.0 = brake pressed?

7,0,Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)
7,1,Fuel Temp,~Amb.Temp.°C
;-5.4°C short circuit or Fuel Temp. Sensor -G81- inoperative
7,2,Fuel cooling state,On:100%-Off:0%
7,3,Intake Air Temp,~Amb.Temp.°C
;~136.8°C Intake Air Temp. Sens0r -G72- inoperative
7,4,Coolant Temp,~Amb.Temp.°C
;Short circuit or ECT sensor -G62- inoperative

8,0,Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load)
8,1,Engine speed,2850-3150
8,2,IQ driver's req,50-55
8,3,IQ via rpm(Torq),44-47
8,4,IQ via MAF,47-52



9,0,Injected Quantity Limitation
9,1,Engine speed,rpm
9,2,Injection Quantity,CC active
9,3,Inj. limit,during a/t shift
9,4,Max IQ,

10,0,Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
10,1,MAF,850-1050
10,2,Atmos. pressure,sensor -f96-
10,3,Intake air press.,2000-2200
10,4,Throttle,100%

11,0,Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
11,1,Engine speed,2850-3150
11,2,Spec. intake press.,2000-2150
11,3,Actual intake press.,2000-2200
11,4,D.cycle MAP,40-95%


12,0,Glow Plugs (see label file for #1)
12,1,Glow status,all 1's=off
; xxxxxxxx
; 11111111 Glowing off
; 00010000 Pre-glow
; 01110000 Start of glow
; 11110000 Interim glow
; 10110000 Post-glow
; 00110000 Readiness glowing
12,2,Pre-glow period,
12,3,Supply Voltage,
12,4,Coolant Temp,°C

13,0,Idle Speed Smooth Running Control
13,1,Cyl 1,-2.8 to +2.8 mg/H
13,2,Cyl 2,-2.8 to +2.8 mg/H
13,3,Cyl 3,-2.8 to +2.8 mg/H
13,4,Cyl 4,-2.8 to +2.8 mg/H

15,0,Fuel Consumption
15,1,Engine speed,rpm
15,2,Inj Qty (actual),
15,3,Fuel Consumption,
15,4,Inj Qty requested,(accelerator)

16,0,Additional Heater
16,1,Generator loading,
16,2,Aux. heat,(see label file)
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 870 rpm
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J359 on
16,4,Voltage supply,from ECM

18,0,PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)
18,1,Cyl 1,0,
18,2,Cyl 2,0,
18,3,Cyl 3,0,
18,4,Cyl 4,0,
;if != 0, inoperative valve/open circuit/lack of fuel/bubbles

125,0,Communication - CAN bus messages
125,1,Gearbox status,1
125,2,ABS status,1
125,3,Instr. status,1
125,4,Airbag status,1
;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: ne březen 20 2016, 11:01    Předmět: Citovat

Naštuduj si niečo TU možno sa niečomu naučíš Wink .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund