Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zase zázrak! tentokrát Makro
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7949
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 20:29    Předmět: Zase zázrak! tentokrát Makro Citovat

Startovací box velikosti HDD, kapacita 6000mAh, startovací proud 400A!!! no nekupte to za 1.934,79 vč. DPH. (zdroj- leták makro s platností od 11.3.2015)
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 20:41    Předmět: Citovat

Ja mám štartovací prúd 400,1A . Myslíš že my to potiahne ? Dá sa to pohodlne nosiť v monterkách ? Neni uvedená váha udržia my to kšandy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6616
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 21:06    Předmět: Citovat

Ač se to celé na první pohled zdá nemožné, 400A je při 6Ah kapacitě vybíjecí proud 66C a lipolky s takovou specifikací jsou: http://www.lipolbaterie.cz/31-lipol-baterie-turnigy-2s-5000mah-60c-7-4v.html životnost sice nebude valná, ale nejspíš s tím opravdu půjde nastartovat auto Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7949
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 21:16    Předmět: Citovat

Tak pokud je to opravdu možné, tak jsem se s nevhodnou poznámkou unáhlil. Prostě jsem asi ze starý školy a při pohledu na tu krabičku mi přijde, že je to technicky nemožný.
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33991
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 21:32    Předmět: Citovat

Tak neostava nic ine, len kupit a vyskusat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17861
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: pá březen 06 2015, 22:07    Předmět: Citovat

Ta pidibaterka vůbec není blbost. Kámoš modelář na letišti tak dlouho nabíjel z auta Lipolky, až při odjezdu zjistil, že nenastartuje. Tak vzal jeden zpola vybitej tříčlánek 4,5Ah, přiložil k baterce auta a normálně nastartoval.
Samozřejmě, byly dvě baterky paralelně. Běžný Lipolky dokážou dát proud 40C, tedy v tomto případě 180A.
Já mám odzkoušený, že naftovej dvoulitr chytne na samotnou motorkovou 12V/16Ah.
Jirka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7949
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 7:51    Předmět: Citovat

Já měl zkušenost s mnohem větším startovacím blokem s gelovkou. Byla to taková žlutá příšera ještě se svítilnou a komresorem. Určitě pamatujete. To na strtování nefungovalo. Ale jak píše rnbw- zkoušejte, testujte.
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dreamer



Založen: Oct 22, 2014
Příspěvky: 384

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 17:15    Předmět: Citovat

Někde jsem četl že pokud jsou lipolky vybíjeny proudem větším než 10C, prudce klesá jejich životnost. Nějak ale nedokážu vymyslet k čemu by taková záložní startovací baterie byla užitečná - vozit sebou jako rezervu když vím že moje baterie už má na kahánku? To by se snad vyplatilo kdyby stála 200 a ne bezmála 10x víc. Automechanik ji taky těžko využije vzhledem k našim myslím oprávněným obavám z nízké životnosti. Marně zatím tápu k čemu by vhodně mohla sloužit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31997
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 17:21    Předmět: Citovat

Třeba jako pohotovostní a váhově nezatěžující zdroj v asistenčním autě patřícímu servisu, který denně 2x - 3x vyjíždí někam k nemocnýmu autu. Optej se v takovejch větších servisech co mají non-stop asist službu, kolikrát tejdně někomu vyjíždějí startovat auto, když si zapomene svítit světla nebo mu dojde šťáva a ten blbec si vydudá baterku. Z takovýhohle pidižvíka auto jednou - dvakrát za den natočí - a že to stojí 2 litry? Servisu se to zaplatí jako investice a daňově odepsatelná položka...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31997
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 20:01    Předmět: Citovat

Už když máš jít od auta 50m daleko, protože se s pohotovostním autem nedostaneš do zasekanýho parkoviště, tak se ti každý půlkilo fasa pronese.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roverider



Založen: Aug 11, 2005
Příspěvky: 208

PříspěvekZaslal: so březen 07 2015, 20:31    Předmět: Citovat

Mě pomohla čtyřčlánková 1,8Ah li-pol baterka s deklarovaným vybíjecím proudem 60C nastartovat auto s dvoulitrovým benzínem. V autě byla stará baterka, která po dvou dnech stání v - 10 nebyla schopná otočit motorem, po připojení výše uvedené baterky cca 0,5m vodiči průřezu 2,5mm2 nebyl problém nastartovat. Takže teoreticky může v letáku uvedený zdroj auto nastartovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5230

PříspěvekZaslal: ne březen 08 2015, 14:26    Předmět: Citovat

Ono leták jsem neviděl. Ale kdyby to mělo na sobě i USB tak se to hodí. Nedávno jsem právě využil "power bank" od známé. Neboť mobil byl při navigování v chladu (chodil jsem pěšky po Práglu) žravější než jsem myslel.
S životností bych si nedělal hlavu. Pokud jsou na to stavěny tak snesou opravdu hodně. Viz. právě modeláři. Kde i v malém prcku není problém utavená izolace z 6mm² vodiče k regulátoru.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7949
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: ne březen 08 2015, 15:29    Předmět: Citovat

Cituji doslova z letáku-
Startovací box a nabíječka
pro benzinová motorová vozidla
kapacita baterie: 6000mAh
vstup: 12V, 1A
výstup: 5V, 2A-digitální zařízení
12V startovací box
výstupní proud : 200A
špičkový výstupní proud: 400A doporučeno pro benzinová vozidla max. 3,0l
doba nabíjení 3h
provozní teplota: 20-60C
životnost až 800 cyklů

_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roverider



Založen: Aug 11, 2005
Příspěvky: 208

PříspěvekZaslal: ne březen 08 2015, 16:50    Předmět: Citovat

https://www.youtube.com/watch?v=I_pzljtJapE
nastartovalo to pětilitr...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6554
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne březen 08 2015, 17:02    Předmět: Citovat

hezký Celerone, nepsal o tom na netu? Podobnou historku jsem četl před pár lety
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund