Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po listopad 03 2014, 20:07 Předmět: OPEL VIVARO
Ještě prosba. Nevíte někdo, kde sehnat schema Vivaro 2,5l 2004. Bráchovi to žere baterku 120mA i při vyjmutí všech pojistek. Nejsou snad někde jinde, než u dveří. Je to dlouhá verze, topení a klima i dozadu. Dík _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po listopad 03 2014, 20:23 Předmět:
No, nevím, trochu nerozumím otázce. Po vyjmutí všech pojistek u dveří je stálý odběr cca 120 mA. Někam. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1213 Bydliště: Pardubice
Zaslal: po listopad 03 2014, 20:31 Předmět:
Výhoda elektrickýho proudu je,že jde cestou nejmenšího odporu. Takže v drtivé většině případů jde vodičema. A toho se dá využít při hledání uvedeného problému. Z akumulátoru musí jít ten nechtěný proud jen do jedné větve. A proto se ptám kam jde. Jestli do rozvodné skříňky ve voze nebo do motorovýho prostoru.
U väčšine modelov áut je batéria spojená s alternátorom napriamo poprípade cez poistku v motorovom priestore ( možno priamo nad baterkou) . Tam sú poistky 80A 100A a možno aj väčšie. Tento model nepoznám tak ti to s presnosťou neviem poradiť .
Skús premerať aj túto prúdovú cestu. A pri meraní nezabudni že niektoré RJ majú aj sleep mód .
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po listopad 03 2014, 21:43 Předmět:
Sakra, chlapy, nejsem začátečník. Než to začnu vrtat, chtěl jsem hlavně vědět, zda nelze najít schemata nebo nejde o nějakou typyckou vlastnost francouzkých krámů. Členem p..a klubu se kvůli tomu nestanu. Jinak díky. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31967 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po listopad 03 2014, 23:10 Předmět:
TAKJAN napsal(a):
..Nevíte někdo, kde sehnat schema Vivaro 2,5l 2004. ...
TAKJAN napsal(a):
... chtěl jsem hlavně vědět, zda nelze najít schemata nebo nejde o nějakou typyckou vlastnost francouzkých krámů. Členem p..a klubu se kvůli tomu nestanu. ...
Nechápu, proč by ses musel stávat členem ∏ča klubu a zjišťoval vlastnosti nějakýho žabožroutskýho krámu, když se ptáš na německý auto OPEL VIVARO - nebo snad hledáš něco k Renaultu/Pažoutu/Citrónu? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po listopad 03 2014, 23:19 Předmět:
Je to opel, renault (trapně jsem se spletl-francouzký vehikl jako vehikl) a taky nissan. Stejný auto, tři výrobci. Akorát nissan se moc nehlásí, ačkoliv je znak na masce. Pak něco hledej. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31967 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po listopad 03 2014, 23:34 Předmět:
Pak bych hledal v motorovým prostoru krabičku, ve který budou velký páskový pojistky pro tlustoproudovej odběr - ABS, žhavení, výhřevy, různý posilovače a serva poháněný elektrikou, který berou desítky A.
Malý "nožovky" ve škatuli u dveří jistí jen řídicí jednotky těch výkonovejch žroutů, samotnej výkonovej prvek bude mít jištění pod kapotou připojený příslušně slonovitým drátem - u osobáků to je dneska taky tak, dokonce tyhle silový pojistky jsou přímo na vršku baterky hned u kladnýho pólu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: po listopad 03 2014, 23:43 Předmět:
Já vím, zběžně jsem je hledal, ale zatím našel jen řídící jednotku:-)) _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 12, 2005 Příspěvky: 401 Bydliště: Žilina
Zaslal: út listopad 04 2014, 0:04 Předmět:
Ahoj.
Skus toto, ci sa to bude podobat. Ak ano, potom povedz o ktore dalsie schemy mas zaujem. Je tam toho dost, mas tam vytiahnuty taky zaklad.
http://leteckaposta.cz/739379969
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6546 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út listopad 04 2014, 0:17 Předmět:
Jo,to je super. Pojistky, motorové pojistky, žhavení....... Díky moc _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: May 17, 2004 Příspěvky: 582 Bydliště: Kosice
Zaslal: út listopad 04 2014, 10:05 Předmět:
ahoj,
nie zeby som mal skusenost priamo s VIVAROm, ale... mam Audi A6 a tam su poistky rovno na viacerych miestach, vpredu za prednym sklom, ked otvoris kapotu, potom ked otvoris predne dvere a zboku das dole take kryty palubovky, a v zadnom kufri... chcem tym povedat, ze na novych autach moze byt poistiek kade tade... a este jedna skusesnost, cez leto sa mi stala taka vec, ze prestala odpovedat RJ od pravych zadnych dveri...a (nezamkla, resp. sem tam ano sem tam nie) a vybijalo to baterku, nie nejak pruidko, ale po par dnoch si proste nenastartoval... a po vyskume...nebola vobec odpalena ako by sa zdalo, len problem v spojeni CAN zbernice medzi dverami a stlpikom kam siel kabel, (napajanie bolo ok) len komunikacia nesla... a vybijalo.... vysvetlujem si to tak, ze ked zamknes, ide do sleep modu, ked nedostane povel z centralu chod do sleep, tak ostane "ziva" a to staci na vycucanie baterky.... odporucam diagnostiku, ci nebude nieco podozrive (mne pisalo prava zadna RJ nekomunikuje). Neviem ci vyberanie poistiek povedie k vysledku (ale aj to je moznost) Fr
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.