Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

OPEL VIVARO
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 20:07    Předmět: OPEL VIVARO Citovat

Ještě prosba. Nevíte někdo, kde sehnat schema Vivaro 2,5l 2004. Bráchovi to žere baterku 120mA i při vyjmutí všech pojistek. Nejsou snad někde jinde, než u dveří. Je to dlouhá verze, topení a klima i dozadu. Dík
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 20:11    Předmět: Citovat

A kam jde ten proud? Do motorovýho prostoru nebo do kabiny? Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 20:23    Předmět: Citovat

No, nevím, trochu nerozumím otázce. Po vyjmutí všech pojistek u dveří je stálý odběr cca 120 mA. Někam.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 20:31    Předmět: Citovat

Výhoda elektrickýho proudu je,že jde cestou nejmenšího odporu. Takže v drtivé většině případů jde vodičema. A toho se dá využít při hledání uvedeného problému. Z akumulátoru musí jít ten nechtěný proud jen do jedné větve. A proto se ptám kam jde. Jestli do rozvodné skříňky ve voze nebo do motorovýho prostoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 21:30    Předmět: Citovat

U väčšine modelov áut je batéria spojená s alternátorom napriamo poprípade cez poistku v motorovom priestore ( možno priamo nad baterkou) . Tam sú poistky 80A 100A a možno aj väčšie. Tento model nepoznám tak ti to s presnosťou neviem poradiť .
Skús premerať aj túto prúdovú cestu. A pri meraní nezabudni že niektoré RJ majú aj sleep mód Wink .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1213
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 21:34    Předmět: Citovat

K tomu jsem se snažil dopracovat. Ovšem čím méně informací ví tazatel,tím širší okruh možných příčin Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 21:43    Předmět: Citovat

Sakra, chlapy, nejsem začátečník. Než to začnu vrtat, chtěl jsem hlavně vědět, zda nelze najít schemata nebo nejde o nějakou typyckou vlastnost francouzkých krámů. Členem p..a klubu se kvůli tomu nestanu. Jinak díky.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31967
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 23:10    Předmět: Citovat

TAKJAN napsal(a):
..Nevíte někdo, kde sehnat schema Vivaro 2,5l 2004. ...
TAKJAN napsal(a):
... chtěl jsem hlavně vědět, zda nelze najít schemata nebo nejde o nějakou typyckou vlastnost francouzkých krámů. Členem p..a klubu se kvůli tomu nestanu. ...
Nechápu, proč by ses musel stávat členem ∏ča klubu a zjišťoval vlastnosti nějakýho žabožroutskýho krámu, když se ptáš na německý auto OPEL VIVARO - nebo snad hledáš něco k Renaultu/Pažoutu/Citrónu?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 23:19    Předmět: Citovat

Je to opel, renault (trapně jsem se spletl-francouzký vehikl jako vehikl) a taky nissan. Stejný auto, tři výrobci. Akorát nissan se moc nehlásí, ačkoliv je znak na masce. Pak něco hledej.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33975
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 23:23    Předmět: Citovat

Vela nemeckeho tam teda nebude. Je to vlastne len preznaceny Renault Trafic.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31967
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 23:34    Předmět: Citovat

Pak bych hledal v motorovým prostoru krabičku, ve který budou velký páskový pojistky pro tlustoproudovej odběr - ABS, žhavení, výhřevy, různý posilovače a serva poháněný elektrikou, který berou desítky A.

Malý "nožovky" ve škatuli u dveří jistí jen řídicí jednotky těch výkonovejch žroutů, samotnej výkonovej prvek bude mít jištění pod kapotou připojený příslušně slonovitým drátem - u osobáků to je dneska taky tak, dokonce tyhle silový pojistky jsou přímo na vršku baterky hned u kladnýho pólu.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po listopad 03 2014, 23:43    Předmět: Citovat

Já vím, zběžně jsem je hledal, ale zatím našel jen řídící jednotku:-))
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ypsi



Založen: Oct 12, 2005
Příspěvky: 401
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: út listopad 04 2014, 0:04    Předmět: Citovat

Ahoj.
Skus toto, ci sa to bude podobat. Ak ano, potom povedz o ktore dalsie schemy mas zaujem. Je tam toho dost, mas tam vytiahnuty taky zaklad.
http://leteckaposta.cz/739379969
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6546
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út listopad 04 2014, 0:17    Předmět: Citovat

Jo,to je super. Pojistky, motorové pojistky, žhavení....... Díky moc
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út listopad 04 2014, 10:05    Předmět: Citovat

ahoj,
nie zeby som mal skusenost priamo s VIVAROm, ale... mam Audi A6 a tam su poistky rovno na viacerych miestach, vpredu za prednym sklom, ked otvoris kapotu, potom ked otvoris predne dvere a zboku das dole take kryty palubovky, a v zadnom kufri... chcem tym povedat, ze na novych autach moze byt poistiek kade tade... a este jedna skusesnost, cez leto sa mi stala taka vec, ze prestala odpovedat RJ od pravych zadnych dveri...a (nezamkla, resp. sem tam ano sem tam nie) a vybijalo to baterku, nie nejak pruidko, ale po par dnoch si proste nenastartoval... a po vyskume...nebola vobec odpalena ako by sa zdalo, len problem v spojeni CAN zbernice medzi dverami a stlpikom kam siel kabel, (napajanie bolo ok) len komunikacia nesla... a vybijalo.... vysvetlujem si to tak, ze ked zamknes, ide do sleep modu, ked nedostane povel z centralu chod do sleep, tak ostane "ziva" a to staci na vycucanie baterky.... odporucam diagnostiku, ci nebude nieco podozrive (mne pisalo prava zadna RJ nekomunikuje). Neviem ci vyberanie poistiek povedie k vysledku (ale aj to je moznost) Fr
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund