Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Bufik - naftove kurenie
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: so leden 14 2006, 22:09    Předmět: Bufik - naftove kurenie Citovat

Zdravim vsetkych
Mam maly problem. Mam doma bufik a potreboval by som schemu zapojenia. Nechce sa mi to manualne hladat ako to zapojit, lebo mam v garazi dost zimu. Ak by mal niekto zapojenie velmi by som bol vdacny.

Dikes Rolling Eyes

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
aevn



Založen: Aug 27, 2005
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2006, 0:41    Předmět: Citovat

nazdar, napiš značku, třeba bych něco našel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mety



Založen: Mar 06, 2005
Příspěvky: 634
Bydliště: Planeta Zem

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2006, 13:10    Předmět: Citovat

A mňa by zaujimalo,kde by sa to ešte dalo kupiť,za par kurun Smile.
Dal by som si to do mojho fiatika 126p Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Stribrnak



Založen: Aug 06, 2005
Příspěvky: 426
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2006, 13:20    Předmět: Citovat

Pamatuji bufik z vojenskych V3S a tam byla pouze zhavici svicka ktera se poustela pres tlacitko a kdyz to buflo tak se vypla, a cerpadlo na naftu. Mozna jeste ventilator na teply vzduch.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5229

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2006, 14:06    Předmět: Citovat

Stribrnak napsal(a):
Pamatuji bufik z vojenskych V3S a tam byla pouze zhavici svicka ktera se poustela pres tlacitko a kdyz to buflo tak se vypla, a cerpadlo na naftu. Mozna jeste ventilator na teply vzduch.
tak jednoduche to ni ty svicky jsou nektere na 12V a nektere na 2V. Na vic on se musi dochladit jeste po odpojeni nafty jinak by to jeste v nem horelo. Ja ho mam doma a ovladam ho manualne zapnu ventilator pak zhaveni a po chvili naftove cerpadlo kdyz chytne coz jde pekne slyset tak zhaveni vypnu. jinak tam na to je tusim bimetal.Dej ho vyvodama dolu jak ma byt. ja si ho dal do stravy a by to slo pres zed a nejelo to. Jinak jde tim topit i na vyjety olej Wink
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9769
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: ne leden 15 2006, 15:54    Předmět: Citovat

Na doběh se tam používaj jeden stonkovej termostat. (6BON3 - Tatra)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Raptor181
Moderátor


Založen: Jan 01, 2004
Příspěvky: 1194
Bydliště: West Slovakia

PříspěvekZaslal: po leden 16 2006, 9:46    Předmět: Citovat

AEVN: Je to PAL PROSTEJOV 12V

METY: Kupit sa to este da. Kamos teraz jeden hodil do zberu. Este bol plne funkcny. Pre teba bude nejlepsie pouzit z Trabanta. Skus pozriet na trabant stranky, je tam toho plno.

ARTABAN001: Mam komplet schemu a zapojenie z TATRY ale to nieje ono.

_________________
Čo neubrzdíš, to neukecáš..PC šťoural
PotleskSmile
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
aevn



Založen: Aug 27, 2005
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st leden 18 2006, 22:33    Předmět: Citovat

nazdar, bohužel jsem nenašel nic co by pomohlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kostelda



Založen: May 17, 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Líbeznice

PříspěvekZaslal: čt září 13 2007, 21:36    Předmět: Citovat

Zdravim; chci se zeptat, kolik takovej bufík sežere nafty na hodinu, a jestli mu nevadí, když má nějakej komínek. Někdo mi řikal že prý se k němu nesmí dát komín, jinak nefunguje.
_________________
Neboj ten jistič sem vypnul
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
miroja



Založen: Feb 28, 2006
Příspěvky: 1804
Bydliště: SK, Liptov/Tekov

PříspěvekZaslal: pá září 14 2007, 6:45    Předmět: Citovat

Raptor181 napsal(a):
AEVN: Je to PAL PROSTEJOV 12V

Isto je to diesel (robili sa aj benzinaky)? Ma to zubove cerpadlo na palivo, alebo sa to tam cerpa elektromagneticky? Nieco by som mal mat, skus sem dat foto alebo odpis typ zo stitku (6BO.... ).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19535
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: pá září 14 2007, 7:30    Předmět: Citovat

kostelda napsal(a):
Zdravím; chci se zeptat, kolik takovej bufík sežere nafty na hodinu, a jestli mu nevadí, když má nějakej komínek. Někdo mi řikal že prý se k němu nesmí dát komín, jinak nefunguje.

Ten, co se dával do PV3S, měl spotřebu od asi půllitru nafty za hodinu (pak už to chcípalo) asi do 2 litrů (co utáhl motor zubového čerpadla). Otáčky se řídily drátovým reostatem.
A dával se místo topeniště do kamínek Svoas a ta komín měla a nejspíš ještě mají.
Jinak bych se ptal s Jaroslavem Vojtou: "...ale teďka už vážně, ogaři. Kam jde ten kóř?"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: pá září 14 2007, 12:02    Předmět: Re: Bufik - naftove kurenie Citovat

Tohle asi nepomuze?
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=125
Návrat nahoru
miroja



Založen: Feb 28, 2006
Příspěvky: 1804
Bydliště: SK, Liptov/Tekov

PříspěvekZaslal: pá září 14 2007, 12:57    Předmět: Re: Bufik - naftove kurenie Citovat

pepik9 napsal(a):
Tohle asi nepomuze?
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=125

Toto je ta novsia verzia, s cerpanim nafty elektromagnetickym cerpadlom (na scheme c.12) a je to na 24V. Ak si dobre spominam,tak tam ani nebolo treba rucne zeravit sviecku,ani nechat ho "dochladit" po vypnuti privodu paliva,o vsetko sa starala automatika (tie relatka). Obsluha zapinala ventilator (v lete sa to pouzivalo ako ventilacia) a prepinacom ako sa pouzival v nakladiakoch na smerovky sa prepinal len vykon v dvoch stupnoch. Sorry ak sa mylim, daval som to parkrat dokopy,ked som bol koncom 80-tych rokov na"vojne" v Zamberku.
Stale viac si vsak myslim, ze bufiky na 12V boli len benzinaky. Nakladne Tatry, busy, a vlecky k nim mali palubnu siet 24V, a vo V3S-kach som to totiz videl iba v nastavbach, a tie boli napajane 24V z dvoch samostatnych aku+ samostatny alternator 24V na motore.
Schemu toho klasickeho bufiku (tusim 6BON.., nafta, 24V, cerpadlo s dvojrychlostnym motorom so zubovym cerpadlom) by som mohol mat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miroja



Založen: Feb 28, 2006
Příspěvky: 1804
Bydliště: SK, Liptov/Tekov

PříspěvekZaslal: po září 17 2007, 10:33    Předmět: Citovat

Nasiel som, ide o tento typ.
6BON3.ZIP



6bon3.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  6bon3.jpg
 Velikost:  155.62 kB
 Staženo:  529 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kostelda



Založen: May 17, 2007
Příspěvky: 54
Bydliště: Líbeznice

PříspěvekZaslal: čt září 20 2007, 15:50    Předmět: Citovat

zdravim chci se ještě zeptat jakou polohu má mít aby správně fungoval a ještě naco je tam drátovej odpor a jak se má zapojit a jestli dištak nemá někdo schéma zapojení díky
_________________
Neboj ten jistič sem vypnul
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund