Založen: May 31, 2011 Příspěvky: 636 Bydliště: Jablonecko
Zaslal: po srpen 04 2014, 16:42 Předmět: Skoda Fabia I 2003 - chybovy kod P0118
Zdravim,
zakoupil jsem si diagnostiku OBDII Bluetooth z Ciny. Po pripojeni a spusteni programu Torque a nacteni zavad byla nalezena chyba P0118 - Pohonna jednotka - Engine Coolant Temperature Circuit High Input.
Podle Googla by se melo jednat o cidlo teploty chladici kapaliny.
Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3503 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: po srpen 04 2014, 17:13 Předmět:
Jo je to možný. Celkem běžná závada. Projevuje se tak, že ručka teploměru zůstane občas ležet na levém dorazu i po ohřátí motoru a probere se k životu až vypnutím zapalování a dalším nastartováním.
Čidlo nekupuj čínské, většinou pak blbě ukazuje teploměr.
Identifikace vadného čidla ohmmetrem, alespoň v mém případě, nevedla k cíli, výměna však 100% pomohla. _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
vypada to, ze kdyz se prerusi zem mezi RJ a cidlem, nebo jde cidlo samotny do zkratu, RJ vyhodi tuhle chybu. Zkus cidlo propipnout merakem jestli nejde do zkratu
Založen: Feb 21, 2011 Příspěvky: 3503 Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)
Zaslal: út srpen 05 2014, 17:33 Předmět:
To je zbytečný, měřák nic neobjeví (alespoň v mém případě) a kontakty a kabely byly OK. Výměna to vyřeší - čidlo není drahé.
Pak je ještě jedna možnost - chybu smazat a sledovat jestli se objeví znovu. Jezdit se s tím dá bez bez problémů(platí pro 1,4 44kW AZF), jen občas neukazuje teploměr. _________________ Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Treba vymazat zavadu, na studenom motore pozriet merane hodnoty v diagnostike Teplotu pre RJ motora a teplotu pre budiky. Pokial budu tieto teploty rovnake, tak neriesit. resp. hladat zavadu skor v kabloch. To cidlo je totiz dvojite, jedna polovica mera pre motor a druha pre budiky, porovnanim na studenom motore sa zhruba identifikuje funkcnost. To ze ukazuju blbost budik, este neznamena zle udaje pre motor.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.