Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: st říjen 26 2016, 20:16 Předmět:
PeteBurns napsal(a):
Tak to musi byt teda super faro
Dyť je to rumunský, co bys chtěl? Buď rád, že nemá dřevěnej rám a liťáky à la loukoťový kola potažený alobalem.
Vono ty železný drátky ve slámě moc nevydržej. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32001 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 26 2016, 20:48 Předmět:
Tady u nás se Oltcitu, což byl předchůdce Dustera, říkalo "cikánskej trabant" - akorát si myslím, že to byla pro bakeliťáka dost urážka ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 21, 2005 Příspěvky: 1215 Bydliště: Pardubice
Zaslal: st říjen 26 2016, 20:49 Předmět:
Uštěpačný poznámky na zemi původu si nechte. Tohle se děje u více značek. Naposled jsem orpavoval páčky na Peugeot 307 a 207, kde je i sdružená řídící jednotka sloupku řízení. Nový páčky stojej hodně, starší skoro nesehnatelný. Přelámanej flex kabel. Trochu hodinářská práce.
Naposled byla vyšoupaná kontaktní plocha na přepínači světel - vyrobil jsem náhradní plošný spoj, přilepil ho a přiletoval na původní.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32001 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 26 2016, 20:58 Předmět:
Jirko, ale zase musíš uznat, že tak moc výrobně odfláknutý auta, jako byly Oltcity a jejich současníci, "gazíky" značky ARO, to se jen tak nevidělo u žádný značky. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tých prelámaných káblikov (alebo vodičov) je u VW aj Škoda hafo .
Taký RÓMSTER má káblové zväzky vyrobené na Ukraine alebo v Poľsku.
To snáď ani nie sú vodiče ale tri vlasy deda vševeda obalené v talianskej špagete . Nevydrží to ani poriadne dva roky .
PS : Nie som majiteľ DACIE.
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4507 Bydliště: Košice
Zaslal: čt říjen 27 2016, 5:53 Předmět:
Po 18 to je smutne, kvalita ide dole.
Ono tie francuske citrony, a ich blby napad ovladanie svetiel do packy prinasa ovocie. Ked sa nedaju zapnut svetla a podobne. Vidim ze uz aj hukavky blbnu.
Založen: Oct 07, 2012 Příspěvky: 1270 Bydliště: Brno
Zaslal: čt říjen 27 2016, 8:55 Předmět:
Nedávno mne zaujalo od kolegy, jehož technici dělají servis na SK:
Měl Roomstera a Fabie. Pak zkusil Logan v kombíku... a postupně jak škodovky dosluhovaly, pořídil další Logany - protože technici sami porovnali - že jsou lepší a pohodlnější. Na pořízení levnější, v provozních nákladech nebo spolehlivosti nevidí žádný rozdíl.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32001 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 27 2016, 14:48 Předmět:
U těch žabožroutskejch a z žabožroutska pocházejících aut jsou například doslova hrozný mechanismy řazení nebo kostrukční řešení některejch částí podvozků tak, že při výměně choulostivější části se musí měnit celá polonáprava nebo její podstatná část atp. Další podobnou kategorií problémů je elektroinstalace, která připomíná hlavolam "královská procházka" atd. Na tohle pořád ještě zlatej koncern VW... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt říjen 27 2016, 15:15 Předmět:
Měl jsem Š105 užofku (1977), trábika (1970, 6V, silový kabely z hliníku), starou fiestu (1989), uno (1989), filcku (1997) a monďáka (1997), ale nikdy jsem se nesetkal se zlomeným drátem, akorát u una byly blbý konektory, u monďáka taky trochu + ztvrdlý a zkřehlý hadičky ostřikovačů, ale zlomenej drát? To fakt ne _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Naposledy upravil MetalGod dne čt říjen 27 2016, 15:26, celkově upraveno 1 krát.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6Další
Strana 1 z 6
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.