Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Seat IBIZA 6L, 1,6K 55kw, nadmerny odber z autobaterie?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
palo1129



Založen: Oct 21, 2008
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 19:17    Předmět: Seat IBIZA 6L, 1,6K 55kw, nadmerny odber z autobaterie? Citovat

Zdarec,
mam problem resp. podozrenie s nadmernym odberom stavy z autobaterie ked je auto odstavene.

Mal som povodnu bateriu uz od zakupenia auta. Pred par dnami som tento 3valcovy bicyklik nemohol rano nastartovat tak som vytiahol bateriu a nehal 12hod na nabiacke. Po nabiti auto bez problemov nastartovalo. Odstavene po 12 hod sichte vsak opat ten isty problem so startovanim. S tym rozdielom, ze tentoraz sa uz nedala ani nabit po 12 hod na dobijacke mala vst. napatie ~10V, elektorolyt v nej uplne zakaleny takze bateria je uz v olovenom nebi. Otazka znie ci odisla stara bateria alebo ju nieco odrovnalo?

Kupil som novu bateriu a zacal premeriavat , ako je to s tym odberom. Pri nastartovanom aute nie je problem s dobijanim kedze alternator dava stabilnych 14,4V.

Ked je auto ale odstavene a uzamknute ,odobera slusnych 130mA teda aspon po dobu 15min od cent. uzamknutia (dlhsie som neskusal). Do konca som zistil, ktory obvod na rozvode to ma na svedomi, pretoze po odpojeni konkr. poistky v skrinke (na FOTO.) klesne odber na prijatelnych 30mA. Ja sa v schemach velmi nevyznam preto sa pytam co by to podla toho symbolu malo byt? Zistil som len to ,ze po opatovnom zasunuti tej konkr. poistky pocut pod pristrojovou doskou "zacvaknutie". Zistil som inak. ze po vytiahnuti poistky ostavaju na pris. doske budiky aj kalkulacka Km rozvietene. A podla manualu (je taliancine) ma byt v skrinke prave pozicia "30" neobsadena!

Mate pls niejake typy pretoze zatial si pre istotu bateriu na noc odpajam od kablov.



obr01.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  obr01.jpg
 Velikost:  54.01 kB
 Staženo:  116 krát


obr02.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  obr02.jpg
 Velikost:  61.46 kB
 Staženo:  112 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pocitujlasku



Založen: Dec 12, 2005
Příspěvky: 2182

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 19:42    Předmět: Citovat

Zaujimave, taky symbol som este nevidel. Nebude to nejake "univerzalne pouzitie" - teda moze tam byt cokolvek dobastlene? immobilizer, DO, alarm... Jedine ti ostava vysledovat kam vedie kabel od poistky.
EDIT: podla google obrazkov na tej pozicii je symbol Immobilizera, tak by som skusil sa zamerat tym smerom

_________________
No vidis, a tak si sa bal
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jindra2



Založen: Aug 09, 2005
Příspěvky: 763

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 19:47    Předmět: Citovat

Škoda Fabia II 2009:
Změřeno - odběr z akumulátoru je po vypnutí
motoru a zamčení vozidla zhruba 0,5 A. Po několika minutách klesne na 0,15 A a do hodiny pak na 4 mA (všechny řídící jednotky vozu usnou).
Jindra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 19:54    Předmět: Citovat

Nejaká palubná riediaca jednotka + dažďový senzor


SB30.JPG
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  SB30.JPG
 Velikost:  38.35 kB
 Staženo:  119 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5218
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 20:18    Předmět: Citovat

pockal by som viac ako 15 min... potom mozme ist dalej
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31931
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 21:14    Předmět: Citovat

Odběr zvanej KLIDOVEJ se měří až po půl hodině - tak dlouho trvá, než se "uspí" všecky řídicí jednotky v autě. A docela mě dostává tahle zvýrazněná formulace:
palo1129 napsal(a):
Předmět: Seat IBIZA 6L, 1,6K 55kw, nadmerny odber z autobaterie?
Zdarec,
mam problem resp. podozrenie s nadmernym odberom stavy z autobaterie ked je auto odstavene.

Mal som povodnu bateriu uz od zakupenia auta. Pred par dnami som tento 3valcovy bicyklik nemohol rano nastartovat tak som vytiahol bateriu a nehal 12hod na nabiacke. Po nabiti auto bez problemov nastartovalo.
....
Odkdy je koncernovej motor 1,6 55kW "3valcový bicyklik"??? Tady je buď někdo provokatér, nebo ví totální hovno o tom, co má vlastně pod kapotou...!!! (Úplně stejný motory MPI 1,6 55kW značky VW se montovaly do "silnejch" felin - a jsou to klasický 4-válce!!!)
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33958
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 21:22    Předmět: Citovat

Do Ibizy 6L sa daval 1,4 55kW. 1,6 sa daval do starsich.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
palo1129



Založen: Oct 21, 2008
Příspěvky: 102

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 23:06    Předmět: Citovat

Hmm, viem co mam pod kapotou a zistil by si to aj ty velmi rychlo, keby si s tym isiel na dialnicu. Akurat som zabudol uviest ze, sa jedna o TDI dieselak s objemom 1,4 litra. Ten nadpis som iba okopcil s tym 1,6k Laughing Zeby sa ozval zamestnanec nemeckeho koncernu Very Happy

Inak vdaka za pomoc aj ostatnym, skusim ci sa po hodine nedostane do hlbsieho spanku a potom odmeram.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31931
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt říjen 15 2015, 23:42    Předmět: Citovat

Zatajování důležitejch informací = uvádění dotazovanejch osob v omyl. Ono podle motoru se dost často liší vybavení a některý verze se chovají hodně odlišně od jinejch. Takže nenapsat správně typ motoru hodně často může způsobit poměrně vážný chyby v dalším posuzování nebo radách - zvlášť u moderních aut, kde napsat "Ibiza" znamená bez dalšího upřesnění typu, paliva a modelu/ročníku vybírat z nějakejch (hrubým odhadem) 50 modelů - jen první generace používala 5 benzínovejch a 1 naftovej motor v několika výkonovejch variantách - u dalších generací se počet možností ještě navyšoval - a to neberu do úvahy karosářský varianty 3dvířko/5dvířko.
Ale s tím zaměstnancem koncernu už jsi většího kozla trefit nemoh...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.26 sekund