Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17954 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: út leden 25 2022, 16:16 Předmět:
James May v Top Gearu, Veyron Super Sport 417 km/h.
Pierre-Henri Raphanel, to samý auto 431 km/h.
Koenigsegg Agera RS, 457 km/h.
Bugatti Chiron Centodieci, 490 km/h.
Ani jeden není formule 1. _________________ Jirka
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2797 Bydliště: Blížejov
Zaslal: út leden 25 2022, 18:26 Předmět:
Formule nemá před sebou tak dlouhou rovinku...
Jedna věc je rozjet, ale pak je třeba bezpečně zastavit nebo ubrat tak, aby se dala projet zatáčka...
Třeba rychlostní rekordy speciálních vozidel na solném jezeře jsou někde úplně jinde než co umí formule 1
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17954 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: út leden 25 2022, 18:39 Předmět:
U formulí je problém s těma přítlačnejma elementama, sežerou moc výkonu a mají velkej odpor. Někde jsem četl, že zkoušeli odstrojenou Ferrari a víc než 380 km/h nedokázala. _________________ Jirka
"Ef-jedničky" už dávno nejsou "top fast", jako první je v závodním sportu překonaly americký "top fuels" neboli nitrometanový/metanolový V8 speciály pro sprint na 1/4 míle, který začaly na konci svý aktivní části dráhy (než vystřelí brzdicí padáky) překonávat hranici 200MPH už někdy v 60.letech. První auto, překonávající v běžným provozu monoposty F1 pak byl McLaren F1. Bezprostředně po něm následovaly "příspěvky" od Lamborghini a Ferrari, který by ale na startovní rošt F1 nastoupit nemohly (kvůli váze). Wilhelmem Piechem vyprovokovanej a doslova ze země vydupanej vývoj Veyrona a pozdějc Chirona pod dlouhý léta nevyužívanou značkou Bugatti ani tak nesměřoval k rychlostnímu rekordu, jako (primárně) k stavbě sériovýho a pro normální provoz homologovanýho auta, který by jezdilo na normální nezávodní palivo a mělo by pod kapotou víc než 1 000 koní. Maximálka přesahující v top režimu 400km/h pak byla už jen třešinka na dortíku ...
No a že se Skopčáci čertěj? Ať ukážou, co bylo na tom pokusu o rekord v normálním provozu NELEGÁLNÍHO. Oni mají takovej zákon, že na jejich dálnicích v úsecích kde není žádný omezení LZE JET LIBOVOLNĚ RYCHLE, POKUD ŘIDIČ NEOHROŽUJE DALŠÍ ÚČASTNÍKY NEBO SEBE. Což se nestalo, pokus o rekordní jízdu se připravoval dopředu, vyhlížela se denní doba, kdy je v danejch úsecích minimální traffic, celej využitej úsek byl minimálně 3-pruhovej, na těch záznamech to není moc vidět, ale všecky jízdy (bo s Chironem to nebyla jediná jízda, jelo se i s dalšíma superkchárama) měly doprovodný vozidla, který svým průjezdem v rychlosti mezi 250 a 300km/h TĚSNĚ PŘED těma největšíma šalencema doslova upozornily ostatní účastníky na to, "že se něco děje a poletí něco extra", hlídalo se i počasí, prostě V RÁMCI SKOPČÁCKEJCH ZÁKONŮ BYLO UČUNĚNO VŠEMU POTŘEBNÝMU PRO BEZPEČNOST ZADOST. Jasně, nešťastnou náhodu vyloučit nelze, ale tu nelze vyloučit ani na okruhu. Takže ze Skopčáka mluví jedině jedno jediný = závist z toho, že na podobný konání nemá on sám koule ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
To auto není na závist, předtím někde psali, že nádrž na tu maximálku vydrží jen 11 minut, dále výměna oleje přijde cca na 250 000 korun, pneu kolem jednoho mega. Nedivím se tomu nešťastníkovi, který vyhrál Buggatti Veyron od papeže v nějaký soutěži, že se jej snažil prodat. To auto "papá rodinný domky".
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7969 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: út leden 25 2022, 19:59 Předmět:
Někde jsem četl, že Němci ho řeší jako přestupek páč jel bezdůvodně stále v levém pruhu a bránil tak předjetí rychlejším účastníkům sliničního provozu. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Sep 10, 2007 Příspěvky: 5244 Bydliště: Ostrava, Bratislava
Zaslal: út leden 25 2022, 21:10 Předmět:
mi-ro napsal(a):
Někde jsem četl, že Němci ho řeší jako přestupek páč jel bezdůvodně stále v levém pruhu a bránil tak předjetí rychlejším účastníkům sliničního provozu.
myslim ze zrovna kvuli tomu ne... detaily jsou v clanku v prvnim postu
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: út leden 25 2022, 21:16 Předmět:
Se mnou jel kámoš po dálnici v Audi nějakých 230, jeli jsme po rozestavěným úseku a před náma minimálně 2km nebylo žádný auto a dobrej rozhled. Vůbec nebylo poznat, že by to jelo nějak extra rychle, takže si těch 400 dokážu představit. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 18, 2008 Příspěvky: 5033 Bydliště: Brno
Zaslal: út leden 25 2022, 22:37 Předmět:
Na rychlost kolem 200km/h na dálnici se dá postupně zvyknout až tě to ukolébá, že si ji ani neuvědomuješ jako vysokou. Jako v té poučce - pokud těleso setrvává v rovnoměrném přímočarém pohybu...je to v pohodě. Ale jen do doby, než se něco pokazí a je potřeba zastavit. Když jsi pak 5m od pevné překážky, najednou i 30km/h se zdá být strašně rychle.
Mně spíš překvapilo v letadle při cca (800-900)km/h, že mraky co jdou přes křídla nebo jsou blízko letadla, se nějak vlečou. Čekal bych, že to bude rozmazaná šmouha ani je vlastně nemůžu vnímat. Ale míhají se zdánlivě pomalu.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19600 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: út leden 25 2022, 23:23 Předmět:
Já mám osobní rekord z října 2005, kde se po rozjetí zácpy na dálnici všichni rozjeli, jako by tu hodinu měli šanci dohonit, tak jsem se s plně naloženou oktávkou TDI vsunul do levého pruhu a jel s ostatními, většinou tacho přes 230, prostě úsek 205 km od Eisenachu po sjezd Chemnitz - centrum jsem jel těsně pod hodinu. Slušný průměr, ne?
Mám to změřené, protože jsem musel dotankovat, dojezd se přitom zkrátil o 240 km...
Sice to sem nepatří, ale když už s tímhle vláknem někdo začal, tak si to taky neodpustím.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Další
Strana 1 z 7
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.