Zaslal: čt září 29 2016, 11:42 Předmět: Renault, mikrospínač do zámku dveří
Čau borci, chtěl bych se zeptat jestli někdo neřešil problém s mikrospínačem v zámku na signalizaci otevřených dveří ( Renault )
Mám tam takovouto malou potvoru s rozměry : 14mm x 6,5mm x 9-12mm hloubka a má to na 6A a měl by být voděodolný.
Neviděl někdo náhodou někde v čr dostupný podobný mikrospínač který by měl výdrž hoodně cyklů, vlezl se do rozměrů a měl těch 6A ? Co prolézám tak rozměrově co sedí mají max. 0.1A-2A ( potřebuju s délkou pístku cca 4mm )
spíná to při zavřených dveří 12V a to přímo do jednotky která se stará o dalších milion kravin ale tenhle spínač má vliv jenom na světlo a centrál aby se zamkl.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt září 29 2016, 16:14 Předmět:
Co takhle jakejkoliv, kterej se tam vejde, se kterým budeš spínat relé? _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
to nezní vůbec špatně s tím relé ale chtěl bych se ještě zeptat všeobecně k mikrospínačům :
normálně cvaká ale někdy spíná a někdy třeba až na 10 pokus - jedná se o mechanické poškození ( auto mám staré 4 roky ) nebo o špínu a prach - jestli by ho nepomohlo hodit do ultrazvukové čističky - přeci jenom ve vnitř je jenom knoflík s pružinkou a dva plíšky.
Ale zajímavé je že někdy se za jízdy sám od sebe sepne ( i když se sním nehýbalo a fungoval jak měl X hodin ) tak ani po 5 hodinách jízdy zase nepovolí - ještě se mi to za poslední 2 měsíce nestalo. Elektroinstalace je komplet prolezená a ta nemá žádné defekty.
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3381 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: čt září 29 2016, 18:46 Předmět:
Klasická závada mikrospínačů na oktě. Nakonec se vyměňují za nevodotěsné a fungují spoustu let taky - teda jen vršek, spodek zůstává původní.
viz vlákno zde Není to taky nějaká klaická a známá závada u rencka se známým řešením? Hledal jsi na renault klubu?
Naposledy upravil Kvicala_r dne čt září 29 2016, 19:02, celkově upraveno 1 krát.
hledal a nenašel - on ten zámek je podle renaultu nerozdělatelný - skládá se ze 2 plastů a ty jsou zavařená na 3 místech - ty bez problému rozdělám a dokonce ti parchanti s tímhle počítaly tak spínač zalili lepidlem - jediný způsob je tak na pajku dát plochý hrot a vypálit spínač a i to lepidlo - hlavně že ušetřili 50 haléřů na kvalitě - zato bych věšel
Jestli vyhořím v zaměstnání tak budu vyrábět zámky do aut nebo když to člověk rozdělá tak tam je trochu plastových koleček, no name motorek, trošku železa a 1 mikrospínač s výrobní cenou max. 150kč a chtějí za to 3,8k bez DPH
Založen: Mar 20, 2006 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno
Zaslal: so říjen 08 2016, 13:48 Předmět:
U R Espace III, co mám já (2 ks, r.v. 2000) vedou přívody mikrospínače 5. dveří ( jinde nejsou) do pomocné jednotky, která komunikuje s hlavní jednotkou. Pokud je spínač v poloze otevřených dveří, tak jednotka sepne světlo v kufru a nedovolí uzamčení zámku 5. dveří.
Při vadě mikrospínače se při zamčení centrálem 5. dveře nezamknou (ostatní ano), auto nepotvrdí uzamčení dvojitým bliknutím var. světel a hlavně nepovolí ŘJ přejít do režimu spánku po cca 30 min., kdy odběr z aku klesne z cca 280 mA na cca 17 mA. _________________ Pivo v přírodě ničím nenahradíš!
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5173 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: po říjen 10 2016, 11:07 Předmět:
Kvicala_r napsal(a):
Klasická závada mikrospínačů na oktě. Nakonec se vyměňují za nevodotěsné a fungují spoustu let taky - teda jen vršek, spodek zůstává původní.
viz vlákno zde Není to taky nějaká klaická a známá závada u rencka se známým řešením? Hledal jsi na renault klubu?
Teď jsem to samé řešil na Fabii. Nakonec jsme použili MSP ze zámku který byl náhodou ve SD. Maká jak o život. Začalo to občasným svícením v interiéru za jízdy a končilo hláškou 4x- nezavřené dveře. Ty se zamkly a vše normálně fungovalo. Vys.ala se jen ta signalizace v podobě MSP. Jinak těch 6A je všechno možný, ale proud určitě ne! To jsi asi nemyslel vážně, že? _________________ Rotor rotuje a stator stagnuje...
Díky moc za odpovědi - jestli to vydrží 6A nebo to je jenom označení to opravdu nevím nejsem automechanik
Pro další co nebudou chtít utrácet zbytečně - mikrospínač je zalitý pořádným lepidlem. Moje řešení bylo ho vypálit mikropajkou s širokým hrotem ( ta z lidlu ),oškrábáním lepidla ( nějaké odolné ) a trošku zvětšil prostor pro nový mikrospínač - po menší úpravě se tam vleze ZIPPY DW-N3S-00A0A-Z z gme za 58kč ( jen je potřeba si odměřit přesnou polohu minulého spínače.
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
Konečné přidělání jsem řešil natavení hran spínače s krytem a chemoprénem.
Horší kvalita ale takhle nějak to dopadlo https://s13.postimg.org/jpjm5e3if/20161009_140358.jpg
Radost z ušetřených 2 tisíc (cena z vrakáče - moc jich není) - k nezaplacení
robo : Kango II ale tyhle zámky jsou stejné od roku 2012 na většinu modelů včetně nissanu - jediný rozdíl je zapojení spínače a jinčí délka táhel ke klikám.
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5173 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: út říjen 11 2016, 21:44 Předmět:
zak1n napsal:
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
To se snad dá vyřešit přepojením těch kontaktů?! Proto má tři. 2 plus jeden přepínací. _________________ Rotor rotuje a stator stagnuje...
zak1n napsal:
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
To se snad dá vyřešit přepojením těch kontaktů?! Proto má tři. 2 plus jeden přepínací.
Já chtěl říct že je spínač při otevřených dveří zmáčknutý- a to jsem bral stav že je při zavřených dveří a celé jsem to zalepil, složil no a ono to fungovalo přesně naopak
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.