Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3319 Bydliště: Brno
Zaslal: so březen 16 2019, 21:00 Předmět: Koupě jetého skútru
Uvažuji že bych si koupil jetý skútr. Mám "B" a vážím zaokrouhleno 120kg, výška 190cm. Učel, jízda po městě a blízkém okolí. Nějaký rok zpět prodával kámoš jetou čínu ještě v záruce. Značku nevím ale sedadlo mělo takový divný sklon, měl jsem pocit že mě to tlačí dopředu. Nesedělo se mě pohodlně. A připadala mě že je pro mě divně malá. Musel bych sedět trochu dál a i tak se sedělo velmi špatně. Při lehké sondáži trhu jsem viděl podobnou sedačku i u jiných skútru. Představa ceny 20 000kč. Nějaký dobrý tip, značka a čemu se vyhnout. Děkuji
Založen: Dec 08, 2007 Příspěvky: 4214 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: so březen 16 2019, 21:20 Předmět:
Rozhodně žádnou čínu. Toho se vyvaruj. Pokud máš pouze B, tak při tvé velikosti doporučuji Gilera Runner 125, anebo Hondu 125. Dvacet ti na něj nejspíš stačit nebude a budeš muset ještě něco připlatit. Ale to už jede a není to čínská koloběžka.
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9682 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: po březen 18 2019, 14:20 Předmět:
tož, zatím si schovavam účty z našeho konzumu no a pak si odjedu novym Piaggio liberty 125cm³ stači maličkost: bejt vylosován, motorky sou do výhry celkem štyry jo a modrá kšiltovka Pepsi k tomu
S125.jpg
Komentář:
Velikost:
13.15 kB
Zobrazeno:
143 krát
_________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Jul 11, 2008 Příspěvky: 95 Bydliště: BA, dakdy aj dalej
Zaslal: so březen 30 2019, 15:00 Předmět:
Liberty je dobrej strojek.
Existovalo to jak 2t verze 50ccm, ktera se dala "votunit" a nakitovat na 70ccm, ale zadna velka slava.
Vyhodou skutru liberty od piaggio je, ze ma velika kola.
Starsi uzke, nebo nove, trochu sirsi.
Druha vyhoda, kterou znaji jen zasveceni, je velmi levna soucastkova zakladna, dik dlouhe dobe, kdy se tyto verze v provedeni PTT, pouzivaly u Rakouskych a Nemeckych post, jako dorucovaci skutry.
Dik tomu, lze na drazbach, koupit treba mrtvy skutr, za cenu dvou pneu.
Pneu ktere mivali tyto dorucovaci skutry, byvali castokrat zimni a velmi dobre i po urcite dobe "odlezeni" na celorocni jezdeni.
Dalsi vyhodou je, ze se dali sehnat i v kubaturach 150 a 200ccm, ku tomu se da sehnat velikanske plexi a dalsi ficurky "jako GT" na pohodlnou jizdu.
Nevyhody sou tam take.
Je to vzduchem chlazeny motor a ackoli je velmi jednoduchy, je nutne udrzovat v cistote ventilator a zebra valce, hlavy, jinak se usmazi teplem.
Ve meste to chlazeni se nezasere tak rychle, ale venku, jizdou po pracu v polich a lesich, je nutne to nejenom prostrikat wapkou, ale dat dolu kryty z motoru a procistit zebrovani kartacem.
Motor teto konstrukce, nema takovy vykon, jako vodou chlazene motory a take ani zivotnost.
Ma take vyssi spotrebu.
Ale na rozdil od japonskych a cinskych skutru, je to opravdu dobre navrzeny skutr. Dik te "all road" ergonomii, je lepe ovladatelny a klidny i na cestach, ktere sou u nas.
Vse ale take zalezi na stavu tlumicu, ale take stavu slientbloku zaveseni motoru v ramu.
Problem je, ze PTT verze nejdou predelat na 2mistne, na ramu nemaji navarene uchyty pro stupacky.
Nejvydarenejsi variace tohoto skutru, byli druha generace "GT" jeste z ovalnym svetlem, delnenym pro zarovku H1/H3 a velkym sedadlem.
Meli jeste menitelne tlumice v predni vidle a velikou nadrz.
Zase PTT verze, obsahovala mensi nadrz, ale veliky podsedlovy prostor, ktery je do mesta vyhodnejsi, jak "dalkova verze", ktera pod sedlem nemela prostor pro lekarnicku, ne ze tam dat helmu.
Kombinaci nekolika vraku, se dal doma si dorobit velmi dobry a levny skutr, ktery jizdnimi vlastnostmi (ne rychlosti) prekonava i nejnovejsi PCX 150, nebo ruzne japonce.
Neni to ale skutr pro frikuliny, nebo uplne lamy, pripadne pozery.
Je to alternativa pro generaci, co se neboji jednou za cas umazat ruce a pri relativne jednoduchem servisu /domaservisu/ mit na dlouha leta spolehlive ale nehezke priblizovadlo, ktere se neboji ani delsich vyletu ve dvou.
Pokud se nekdo opravdu neboji, tak z verze PTT lze pridelat predni konzolovy nosic a dat zadni plosinu pro vetsi kufr i na dvoumistnou verzi.
Do predu pod ten nosic dve svetla na sym. zarovky, sice nesviti do zatacek, ale takto lze nabalit bagaz na dovolenou ve dvou a rozlozit vahu, pripadne i pro vyuziti "zasobovani" doma, pripadne na chozeni na ryby, se da ten skutr nabalit, jak asi zadny skutr dnes vyrabeny.
Znam dva takove skutry a jezdi na tom rok co rok az k mori ve dvou, po zbytek roku na tom jezdi do prace, nebo na nakupy.
Parkuji to na balkone, nebo pred barakem, bez vetsich problemu.
Ale je ten skutr nehezky. Ne kazdy na to dokaze koukat. _________________ Radiotechnika je opak evolucie, lezeme na stoziare, aj stromy ako opice, staviame tam hniezda z drotu, pipame jak vtaci, ponarame sa do vln eteru ako ryby.
Založen: May 19, 2012 Příspěvky: 1051 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po duben 01 2019, 9:09 Předmět:
Ja som si kupil Yamahu DT50R 2009, povodne 50cm, motor AM6 , maximalka v TP a aj moto viac nedala bola 45kmh ziadna slava ale najprv mi to aj stacilo, na naucenie sa jazdit.... Lepsie je zacinat na slabej ako na silnej... a pak sa zacalo tunit, kit TPR 86cm s klukou 44mm zdvih, karbec 21mm s pripojkou mazania, vecia priruba sania a klapky vforce3, neomezena CDI, vsetko zo scooter tuningu a pak to poriadne zladit, vyfuk leo vince V6. Motorka je ovela zivsia, maximalna okolo 110Kmh a staci vodicak Bcko + nechodi sa uz na STK. A rozhodne je to zivsie jak nejaka 125ka 4takt a kde je treba chodit na STK cize ziadne tunenie a pod.
Založen: Dec 18, 2006 Příspěvky: 9682 Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí
Zaslal: út duben 02 2019, 12:09 Předmět:
všimněte si že ta honda 50 je dvojmístná, to musej být hodně hubený dva pasažéři teda, my dva s róbou a proviantem máme dohromady kolem 180 kg nebo něco přes to se fichtl snad ani neodlepí z místa
no a dyž zapřáhnu za mašinu vozejk-dvojkolák upravený podomácku na transportér... _________________ Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7630 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út duben 02 2019, 19:17 Předmět:
Do 10 tisíc máš Favorita nebo Filcku... To opraví každý lemro a službu to ještě udělá. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.