Zaslal: pá červenec 06 2018, 21:23 Předmět: Fiat Stilo Diagnostika
Zdravím všechny.
Stal jsem se majitelem Fiat Stilo 1.9JTD 115sw a řeším několik problémů.
Potřeboval bych sehnat nějaký diagnostický kabel a SW abych se v tom mohl šťourat
1) potřebuji zkontrolovat airbagy - sem tam vyskočí porucha a pak zase zmizí - evidentně studený spoj jenže potřebuji vědět alespoň na kterém.
2) potřebuji ho naučit klíček DO (prý to bez kabelu nejde)
3) případně výpis poruch atd. - Musím rozchodit EGR ale to je mechanika.
Poradí někdo konkrétní věc, odkaz atd?
Případně nějaké rady obecně?
Těžko říci předpokládám r.v. 2003 neboť datum registrace je 2004.
Zkoušel jsem na to převodník s Lm327 tedy OBDII na bluetooth a normálně chodí na aplikaci v mobilu. Takže by to chtělo nějaký program. Nebo kabel a program. Na netu jsem hledal. Jenže většina odkazů nefunguje, a každý tam píše něco aniž by to měl reálně vyzkoušeno. Takže se o pět stránek v diskuzi dozvíš, že by to mělo fungovat, ale on to jen slyšel.... prostě potřebuji něco vyzkoušeného. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so červenec 07 2018, 6:49 Předmět:
A na fiaťáckým fóru ses ptal? Ono bejvá nejjednodušší zkusit nejdřív najít vlastní web fanoušků nebo majitelů značky. Jinak se budu opakovat - zdejší uživatel "GeorgeB" alias Jirka Blecha, Pardubice - Svítkov. Co on o diagnostice nezná, o to nemá cenu se zajímat. Ale bacha, nejdřív psát nebo volat, teprve po domluvě se tam hnát - jsou malá dílna a nestíhají. Jirka je schopnej třeba podle VIN zjistit spoustu věcí a i mailem nebo po telefonu poradí, ale neumí bejt na 3 nebo 4 místech naráz. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
EKKAR: neptal, ale prolézal jsme to tam a výsledek je napsán výše.
lucie: díky za radu nicméně. Nepotřebuji kabel OBD II ?
Stáhl jsem si FIAT MULTIECUSCAN jenže přes to ELM327 se dostanu jen k jednotce motoru. Což mi v případě klíčku a airbagů moc nepomůže. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Jan 25, 2005 Příspěvky: 281 Bydliště: Praga mater urbium
Zaslal: so červenec 07 2018, 11:43 Předmět:
Po zkušenostech s Doblem i AR 156 je možné, ikdyž je ELM v podporovaných adaptérech, diagnostika jde jen s KKL kabelem. Navíc je třeba i použití aaptérů nebo nutnost přepojit piny. Viz.: http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Ještě jednou díky. Bez rad tady bych byl v pasti.
Přes ten kabel se moc nikam nejde dostat. tedy dostal jsem se na airbagy. Nicméně můj levný číský ELM327 poté co jsem mu odpájel rezistor R04 jede krásně.
Fiat je prostě co se týče elektroniky šílený _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32132 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt červenec 19 2018, 19:59 Předmět:
rezis napsal(a):
...Fiat je prostě co se týče elektroniky šílený
fredis napsal(a):
A nejen elektroniky .
A nejen fiat. Mám kolegu, kterej tvrdí, že mu domů nesmí nic, co vystihuje tzv. "pravidlo čtyř F".
I ptal jsem se ho, jak zní to pravidlo a dostalo se mi odpovědi, že: "... to nesmí bejt žádnej Fiat, žádnej Ford a taky Fšecky Francouzský auta ..." Já sám mám s fifákama jen jednu zkušenost - a shodou okolností taky ne zrovna pozitivní. Fifák makrela 1,9JTDi po odstavení na parkovišti u fabriky přes celou noc v mraze až -22°C ne a ne a nechytnul, ani když měl paralelně ke svý 72Ah baterce kabelama připojený další 3 nastartovaný auta - mýho Drobka, kolegovu ochcáfku 1,9 "takyfturbufdechtu" a starýho klapavýho SDI golfíka ochotnýho kolemjedoucího. Nakonec pomohl "vojenskej fígl" - milá makrela dostala "přečíst rudý právo" = byly jí podržený zapálený noviny přímo před hrdlem do sání u air-boxu a až na tohle pobídnutí si dala říct ... Prostě fiat je hezký auto, může to bejt i rychlý a pohodlný auto, ale ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
To nema s Fiatom nic spolocne, common-rail startuju ovela lepsie ako komorkove diesle a zhavit potrebuju prakticky az okolo nuly - co automaticky znamena, ze 99% ludi ma zhavice uz v rici a vobec o tom nevedia, pretoze cely rok to startuje OK - samozrejme az v zime zistia, ze vsetko OK nie je Co sa tyka Fiatu, mal som ich dost, vratane Una 1.3D, ktore aj v -20'C startovalo na prvy sup, co sa viacerym susedom s novsimi autami rano nepodarilo
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.