Zaslal: út leden 20 2009, 23:26 Předmět: Renault Megane Scenic r.98 neuveriteľné
Moj kolega urobil niečo čo teraz asi veľmi ľutuje Prišiel autom Renault Megane Scenic r.v.98 s práce a položil si kľúče od auta (a to obidva nepochopiteľné ) na mikrovlnku.Medzitým mu manželka zapla mikrovlnku niečo si ohriala a on po čase zobral kľúče od auta a chcel odísť.Lenže sa čudoval že ani jedným kľúčom či že diaľkou auto neotvoril.Auto síce otvoril kľúčom manuálne lenže immo stále bliká Je možné že by mu mikrovlnka vyradila diaľkové ovládanie? Diaľkové ovládače a to obidva majú nové baterky a kontrolné LED na nich zabliknú.Cez digitálny fotoaparát infraled blikajú tiež.Je tam infračervený príjimač centrálneho zamykania vo vnútornom svetle.Ten ovláda asi isto aj immo takže sa motor nedá naštartovať. A do najbližšieho servisu je asi 50km.Viem že raz dávnejšie sme s kamarátom presne tiež na Megane Scenicu vyradili immo a to bez PC a softwaru ale už si to nepamätám ako a kamarát už tu nebýva.Dotyčný pán otváral zámok síce len kľúčom ale immo sme vyradili a motor naštartovali.Viem len to že vtedy mal vytopený vodou ten infrapríjimač.Možno na to ešte prídem ako to immo vyradiť a auto potom odniesť do servisu ale aj tak je to nepochopiteľné prečo mikrovlnka zrušila obidva kľúče s diaľkou.Smolu mal aj v tom že mal obidva kľúče spolu Ináč tá mikrovlnka je Wirlpool tak sa my nechce veriť že by šlo s nej také silné magnetické pole von.Že by tam tie bity v diaľkovom ovládači chýbali alebo tá mikrovlnka zrušila niečo iné?
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18691 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st leden 21 2009, 8:38 Předmět:
Mohl by se posunout plovoucí kód . Pak by se musela ŘJ i klíčenky nastavit na výchozí kód . Stávalose mi u DO od Flajzara ,no ale bylo tam napsáno jak . Pozor , pokud bude někdo něco štelovat v imobilizéru v servisu , je třeba mít u toho všechny klíče , které se k autu používají ! A všechny po zásahu hned odzkoušet !
to 007
Dík za pomoc Vyskúšam ten program a dám vedieť. Už som prišiel nejak na to ako dostať immo do núdzového stavu len viem že keď som niečo pokašlal tak som musel čakať 2hod. 4h 16h atď. Niečo podobné ako pri zadávaní kódu na autorádia.
Zdravim, mne tiez pomaly odchadza bateria v DO auto Polo Model 2002. Ked bateriu vymenim bude DO fungovat? Stretol sa niekto uz s tym?
Vie niekto spravny postup?
V prirucke je uvedene obratit sa na autorizovay servis s kazdym problemom. Pisane, ako pre americanov "nesusit macku v mikrovlnke"
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18691 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: čt leden 22 2009, 7:13 Předmět:
Zdravím 007 . Jako odpověď to vypadá perfekt , ale můžeš mi ukázat , jak si tu stránku otevřu ? pls mám vždy jen - nemožnost připojení I pro jiné přispivatele bych , pokud odkazují na placené stránky , zda by se o tom mohli zmínit . Nejen za sebe děkuji .
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34047 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt leden 22 2009, 9:42 Předmět:
img_rbk napsal(a):
Zdravim, mne tiez pomaly odchadza bateria v DO auto Polo Model 2002. Ked bateriu vymenim bude DO fungovat? Stretol sa niekto uz s tym?
Vie niekto spravny postup?
V prirucke je uvedene obratit sa na autorizovay servis s kazdym problemom. Pisane, ako pre americanov "nesusit macku v mikrovlnke"
Musis ju vymenit rychlo. Aspon tak je to teda na Fabii a Seate. Rozoberies, vyberies staru, hned vlozis novu, zlozis a ides vyskusat. Nic nestlacat mimo dosahu auta!
Zdravim, mne tiez pomaly odchadza bateria v DO auto Polo Model 2002. Ked bateriu vymenim bude DO fungovat? Stretol sa niekto uz s tym?
Vie niekto spravny postup?
V prirucke je uvedene obratit sa na autorizovay servis s kazdym problemom. Pisane, ako pre americanov "nesusit macku v mikrovlnke"
Ak nefunguje diaľkove ovládanie - asi sa vybila baterka alebo kľúč ztratil synchronizační kód. Niektoré klúče majú kontrolnú diodu, pokiaľ pri zmačknuti akého koľvek tlačítka nesvieti alebo nebliká, je s najvätšou pravdepodovbnosťou chyba práve v baterke. Ľahko ju vymeniť, je to typ CR2032 3V nebo (2ks) typ CR2016.
Ak stratil synchronizáciu možno kľúč naučiť.
Postup synchronizácie (sú zapotrebi 2 kľúče):
1. kľúč v spínačke do polohy pred štartom (rozsvietené kontrolky na prístrojovej doske)
2. kľúč vo dverách a otočiť = zamknúť a odomknúť... potom stlačiť DO a je to
Tak to robím aspoň ja na Golfe IV.Na Pole to bude asi rovnaké.
Založen: Mar 19, 2008 Příspěvky: 78 Bydliště: Přerov
Zaslal: čt leden 22 2009, 21:00 Předmět:
Je docela možné že imobilizér mema s dálk ovl nic společného, dálkové ovl jak píšete má infra přenos a imobiliér může snímat čip vloženého klíče cívkou (něco jako bezkontaktní čtečka karet) u zámku zapalování a měl by tudíž fungovat i bez baterií v klíči. Možná tedy mikrovlnka odrovnala ten čip, kdo ví...
Založen: Nov 11, 2003 Příspěvky: 220 Bydliště: střední čechy
Zaslal: čt leden 22 2009, 21:52 Předmět:
Pro BOBOBO
Z rapidshare se dá stahovat i zdarma,je to pouze omezené rychlostí a počtem připojení.
Pro Radek156
U tohoto modelu Renolta je infra centrál spojený s imobiliserem a žádný jiný čip v klíčku není,to měli až novější modely s "radiovým" ovládáním centrálu.
Jinak ty infra klíčenky jsou dost poruchový,ta ledka je na dlouhejch vývodech a ráda se ulomí těsně u tištáku.Už sem opravoval dvě. _________________ 007
Založen: Nov 11, 2003 Příspěvky: 220 Bydliště: střední čechy
Zaslal: čt leden 22 2009, 22:02 Předmět:
Proto doporučuju všem majitelům tohoto vozu ten program stáhnout,najít si nouzový kód a i s návodem na deaktivaci immo ulozít do dokladů. _________________ 007
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.