Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:05 Předmět:
Škoda 120L: 5.2l/100km
Trabant 601: 5.3l/100km
To jedině, když 50km ze sta tyhle vozítka jely na laně
P. S.: Moje atmosférický vozidlo 1.8i 16V V4, který váží skoro jak 2 stopětky, který má 2.5x vyšší výkon, dvojnásobnou akceleraci, je až o polovinu rychlejší, má 2x/6x větší zavazadlovej prostor, kterej pobere náklad skoro 2x tak těžší, žere stejně, jak ta stopětka samotná. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Naposledy upravil MetalGod dne čt březen 23 2017, 21:23, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7958 Bydliště: Brno
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:29 Předmět:
Ono se bude hodně skrývat za pojmem zvaným Dynamika jízdy. I se 120 se dalo jezdit přes 100km/h, dalo se na ni dostat pod 20s, ale potom stodváca žrala. Pokud se nehonila do těchto limitů, spotřeba šla rapidně dolů.
Já teď se svojí feldou 1,6 jezdím do práce a z práce kolem 6,5 litrů. Na pohodu, po silničkách III. třídy, kousek po Brně. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:32 Předmět:
Když se škůdkou chceš, abys stíhal v dnešním provozu, abys nemusel jezdit s voranžovým trojúhelníkem při krajnici, devítku si veme jako prd. Záleží ale, jak moc je seřízená a vyčochtaná, jak moc se při výrobě podařilo spasovat díly se zednickou tolerancí. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6732 Bydliště: Praha
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:34 Předmět:
Jj, za mého mladého věku, což už ale nebyl mladý věk té Š120 a podle toho to vypadalo, to bylo občas i 11/100, motor byl trochu poladěný, jelo to se čtyřkvaltem 160, takže to "trochu" točilo, ale nějak nebyli lidi dělat něco s podvozkem a brzdama, takže to byl dost ohubózní stroj. Vzpomínky na tohle vozidlo sice jsou, ale když jsem to pak nahradil již slušným autem, byl jsem tomu dost rád Dnes s Berlingem, což je proti Š120 krabice jak hrom, to prostě přes cca 8,2 nedokáže vzít i když se to žene, co to dá a při slušné jízdě je spotřeba bezpečně do 6/100, což s tou stodvácou opravdu nehrozilo. Na druhou stranu spolužák jezdil se Š120 za 6 litrů plynu, ale nikdo s ním nechtěl jezdit, protože bylo skoro rychlejší jít pěšky
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6025 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:35 Předmět:
U podnikových vozidel za socialismu byla papírová a reálná spotřeba taky podivuhodně rozdílná. Někteří šoféři do svého soukromého auta nepotřebovali benzín vůbec kupovat. Někdo se tím ve slabé chvilce i pochlubil - kolikrát byla reálná spotřeba i poloviční...
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2817 Bydliště: Blížejov
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:45 Předmět:
S Š120 jsem jezdil kolem 6l/100km (kromě krátkých jízd v zimě)
S Škodou Felicií 1,4 jsem jezdil s podobnou i nepatrně nižší spotřebou
S Roomsterem HTPi jsem jezdil kolem 5,5l/100km
S Fábií 1.4 jsem jezdil lehce pod pod 6l/100km
A teď s Roomsterem 1,2TSI mám problém se dostat pod 6l/100km, ale většinou se "kolem 6" nebo mírně nad dá...
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3413 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:51 Předmět:
Zaky napsal(a):
Dnes s Berlingem...a při slušné jízdě je spotřeba bezpečně do 6/100
Co v tom máš za motor? Tatík má 1,6 16V a motá se přes 7 i když je dost rozvážný řidič. Jezdil sem i s parťasem 1,9D atmosféra a to byl lenoch a ještě k tomu žrout. Výhoda byla tahoun a snad nezničitelný motor. To auto je prostě těžky a neaoredynamicky.
byli někde šoféři motivovaní na snížení spotřeby tím, že část úspory se jim proplácela. Měli jsme jednoho šoféra Volgy, který si tak důsledně přilepšoval, čímž svým pasažérům prodlužoval služební cesty. Jednou jsme se na pumpě setkali s podnikovou Avií a můj kolega do ní přestoupil se slovy, že chce být dřív doma.
Naposledy upravil Bernard dne čt březen 23 2017, 22:00, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6732 Bydliště: Praha
Zaslal: čt březen 23 2017, 21:59 Předmět:
1.6 HDI, předchozí Berlingo mělo 2.0 HDI, to si vzalo o něco málo víc, ale zase i o něco málo víc jelo, i když oba motory mají papírově 66kW, což je zdánlivě ukrutně málo, ale v praxi se s tím dá žít. Samozřejmě srovnávat naftu a benzín na spotřebu pro benzín dobře nevyjde.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18477 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt březen 23 2017, 23:05 Předmět:
Já měl 1994-2000 Pažouta 405 atmosférickej dehet 1.9, sice akcelerace nic moc ale jezdil za 5,3. Pak jsem měl 2000-2008 Xsaru Pikaču s 2l HDI a ta jezdila při lehký noze v létě i pod 4.9. No a od 2009 mám C4 Pikaču 1.6 HDI a i kdybych se potentočkoval, tak pod 6.3 se nedostanu. Má to jen o pár koní víc, vytočenej motor, o dost menší kufr a žere o 1/4 víc. Proč já blb si místo C4 nekoupil v roce 2008 znova Xsaru Pikaču s 2.2 HDI, to si rvu vlasy dodnes.... _________________ Jirka
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 360 Bydliště: Český ráj
Zaslal: čt březen 23 2017, 23:07 Předmět:
V létě jsem měl pracovní Berlingo 1.9D atmo, natočeno kolem 250k, a spotřeba vycházela na necelých 5/100. Už jsem byl obviňován že kupuju naftu za svoje. Na druhou stranu, víc než stovku jsem z toho nevytáhnul..
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6Další
Strana 1 z 6
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.