Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Babetta 210
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
nobis



Založen: Mar 19, 2009
Příspěvky: 225
Bydliště: Seč okr. Chrudim

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 9:43    Předmět: Babetta 210 Citovat

Ahoj, minulé problémy: při jízdě docházelo k opakovanému škubání (odhad po 10m),jako
kdyby přeřazovala, ale to se nedělo. Prodávali tu mizerný benzín, myslel jsem, že je
to tím. Potom nešla vůbec, výměna svíčky a přívodu k ní, vadný TZ, výměna. Dnešní stav:
výměna benzínu, startuje dobře. Na stojánku jde snad i do otáček. Na zemi nejde do
otáček, při mírném kopci se musím odrážet nohama a pomáhat. Dokonce se i zastaví, motor
ale stále jde. To škubání trvá. Vyčistěn karburátor, přívod benzínu ok. Zkoušel jsem
hýbat šrouby na karburátoru, nepomohlo. Vím, kdo Babetty opravuje, ale nemám auto. Mám
někoho,kdo tvrdí, že to tam odveze, ale není spolehlivý. Já špatně chodím, a potřebuji
jezdit. Nějaká rada? Děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
creativko



Založen: Mar 06, 2005
Příspěvky: 72
Bydliště: SK

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 9:49    Předmět: Citovat

Netesnost klukovej skrine?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venda



Založen: Mar 22, 2006
Příspěvky: 431
Bydliště: Na soutoku Labe a Orlice

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 10:30    Předmět: Citovat

Povolte zezadu na výfuku matičku, vytáhněte vložku výfuku a pořádně ji očistěte, jsou tam takový malý dírky, kudy to fouká ven, když se to přicpe tak to netáhne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
brtnik



Založen: Oct 05, 2004
Příspěvky: 329
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 10:38    Předmět: Citovat

Potvrzuji Vendu, vše vypadá na ucpaný výfuk (tlumič). Stačí rozebrat, vyškrábat karbon a vymýt jednotlivé díly v benzínu či ředidle, pak to fachčí až zázračně a zrychluje i do kopce Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Killroy
Moderátor


Založen: Dec 08, 2007
Příspěvky: 4214
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 11:00    Předmět: Citovat

Taktéž můžu potvrdit. Je zakarbonovaná ta výfuková vložka a okamžitě to strácí sílu. Doporučuji to po demontáži všechno vypálit hltem benzínu, po vychladnutí pořádně pročistit ty dva kanálky a celkově jí očistit drátěným kartáčem..
A jinak u Babetty se časem zasírá i výfukové koleno. Takže tu a tam pořádně pročistit i to. Všechno je to zapříčiněno používáním mizerného oleje, viz vlákno tady
.

_________________
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nobis



Založen: Mar 19, 2009
Příspěvky: 225
Bydliště: Seč okr. Chrudim

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 12:15    Předmět: Citovat

Je to r.v. 87, najeto 5,6k. Jednou jsem vyjížděl z parkoviště na silnici, kde
projíždělo auto. Viděl jsem ho. Já mám zvyk brzdit obě kola najednou. Na pravé straně
je ale i plyn, a já vyrazil dopředu. Narazil jsem do jeho zadního nárazníku. On
zastavil a šel zjišťovat škody. No omluvil jsem se mu. Od té doby vím, že jsem i já
účastníkem silničního provozu. S úsměvem tedy předjíždím zaparkované BMW. Můj stroj
teď nejede. Nemůžu válcovat plechy na feldách. A teď vážně. Výfuk jsem čistil minulý
rok, a najel asi 50km. Přesto to znovu udělám. Děkuji. Pak se ozvu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18692
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 12:25    Předmět: Citovat

Tam jde o to , kolik ten motor točí i když nejedeš . Jestli hodně , tak namaštěné spojky , nebo bez obložení . Pro cvičnou jízdu vyndej tu vložku tlumiče výfuku , ale i filtr sání může dělat totéž . U těchto muších výkonů se stane každá maličkost problémem .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nobis



Založen: Mar 19, 2009
Příspěvky: 225
Bydliště: Seč okr. Chrudim

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 13:19    Předmět: Citovat

Je to neuvěřitelný. Já jsem před pár měsíci výfuk čistil. Bylo venku i koleno. Mohl jsem najet max 100km. Teď jsem čistil znovu. Vrátil jsem se ze zkušební jízdy, a JEDEEE. Bylo mně řečeno, že za poslání do opravy je 1k málo, že to bude stát víc. To škubání tam trochu je, ale to nevadí. Všem moc děkuji!!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Venda



Založen: Mar 22, 2006
Příspěvky: 431
Bydliště: Na soutoku Labe a Orlice

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 14:45    Předmět: Citovat

Když máte mastnější směs, nebo se olej nepromíchá a klesne ke dnu nádrže , zanese se to rychle. To cukání může být jak jste hejbal šroubkama na karbu, ten spodní je na bohatost směsi a měl by být asi 1,5 otáčky od uzavřený polohy = zašroubujete nadoraz a o 1,5ot povolíte. S babetama jsem skončil před deseti lety, takže pokud si to pamatuju špatně, tak mě opravte.

Doplňuji: nebo to může dělat špatně nastavený předstih, ale dokud to jakžtakž jede, už bych s ním radši nehýbal Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Killroy
Moderátor


Založen: Dec 08, 2007
Příspěvky: 4214
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 17:36    Předmět: Citovat

To zapalování se ale určitě samo nerozhodí a nastavit ten karburátor není žádná věda. Rozhodně je to menší problém než sladit tu sestavu spojek. Šroub bohatosti lze vytočit až na 2,5ot, pojede to mnohem líp při zanedbatelně vyšší spotřebě. Taky by to chtělo napsat na jaký se jezdí benzín a jaký se používá olej. To je dost rozhodující.
Znám lidi, kteří díky tomuto donedávna netušili, že Babetta může taky jezdit, myšleno tedy skutečně jezdit, ne se plazit.. Very Happy A jede i s více než stokilovým chlapem..

_________________
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Venda



Založen: Mar 22, 2006
Příspěvky: 431
Bydliště: Na soutoku Labe a Orlice

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 18:50    Předmět: Citovat

Na spojkách toho kromě zarovnání plošek, pořádný odmaštění spojek a vnitřku moc nenaladíšSmile. Jednou jsem na tom vezl pytel s cukrem a už to bylo moc, jinak jezdila pěkně, po rovině cca 50km/h, ale spíš jsem ji šetřil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
usporka



Založen: Nov 29, 2010
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 18:52    Předmět: Citovat

Aáááá téma pro mě Very Happy

Karburátor si nastav tak že prvně zašroubuj šroub bohatosti směsi na doraz ( má na sobě takové vroubkování po obvodu hlavy) a od dorazu odšroubuj 1,5 otáčky, projeď cca 10Km a vyšroubuj svíčku z válce a podívej se na svíčku, jiskřiště musí být temně cihlově červené, jestli je svíčka černá a zaolejovaná znamená to že máš moc bohatou směs a šroubkem musíš pootočit doleva, naopak máš svíčku bílou znamená to že máš moc chudou směs (pozor riziko zadření motoru!)a pootoč zase šroukem doprava, toto nastavení směsi je velice důležité neboť dostaneš z motoru to nejvic co můžeš dostat a hlavně směs je dobře spalována a neznečištuje se ti zbytečně výfuk.

Jinak to škubání při rozjezdu je způsobeno bud špatnými (vytahanými) pružinami na rozjezdových čelistech anebo máš vymlácené regulační unášeče na dvojce (spojka se při rozjezdu háda jestli má zařadit 1. nebo 2. rychlost)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nobis



Založen: Mar 19, 2009
Příspěvky: 225
Bydliště: Seč okr. Chrudim

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 19:08    Předmět: Citovat

Ano, je to jako by chtěla přeřadit, a pak si to rozmyslela. Zápasím s tím už od podzimu. Karburátor zkusím nastavit zítra. Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
usporka



Založen: Nov 29, 2010
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 19:31    Předmět: Citovat

S těmi spojkami by jsi do do budoucna stejně musel řešit, časem by se to stejně jenom zhoršovalo, tak si to vyměn ted a na léto máš pokoj je to investice cca 170-200 Kč Smile Jo ještě jsem zapoměl říct na sundání toho jedničkového bubna (aby ses dostal dál k spojkam) potřebuješ takový špešl přípravek tzv stahovák ale ten asi máš, pokud né tak se dá koupit za zhruba 80Kč.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Killroy
Moderátor


Založen: Dec 08, 2007
Příspěvky: 4214
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: po květen 09 2011, 21:16    Předmět: Citovat

Venda napsal(a):
Na spojkách toho kromě zarovnání plošek, pořádný odmaštění spojek a vnitřku moc nenaladíšSmile

Jasně, myšleno samosebou obrazně... prostě pokud se nekoupí ty originál pakny, ale jen ty levnější s repasovaným obložením, tak se rozhodně musí dopasovat, protože to obložení je větší a nevejde se. Ajť už se jedná o startovací, ty jedničkové, anebo dvojkové, to je jedno. A čím lépe se to udělá, tím lépe sedí po celé své plošce a poté i zabírají. A to je ta pakárna.

nobis: pokud Babetta má ty spojky v richtiku a přesto tě neřadí, jen snaží, anebo těžko řadí, tak jí rozhodně chybí výkon = vyčistit a naštelovat karbec, zkontrolovat svíčku, sání vzduchu a všechno kolem toho.

usporka: nemyslím, že se dají udělat oběhaný spojky na Babettě za 170-200Kč, to tedy máte u vás dost lacino. Sada těžkých dvojkových paken stojí tady v Plzni pětikilo, ten jejich unášeč asi 70, jedna pružina je za 30, startovací pakny jsou jedna za 120,- No nevím, ale bez postupné výměny tohohle všeho se s tím dlouho jezdit nedá.. Akorát stahovák na ty jedničky, tak ten stojí stejně.. Smile

_________________
Na SZ a maily od uživatelů se žádným přínosem pro toto fórum zásadně neodpovídám a mažu je bez přečtení…


Naposledy upravil Killroy dne po květen 09 2011, 21:29, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund