Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vliv reprosoustavy na HDD

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Audiotechnika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
davidlukasik



Založen: May 25, 2014
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: ne prosinec 14 2014, 9:39    Předmět: Vliv reprosoustavy na HDD Citovat

Zdravím, toto je moje nekonečné téma, které už studuji celý víkend, snažím se zjistit jaký vliv má reprosoustava 2.1, subwoofer logicky pod stolem a dva repro kolem notebooku, vlivem myslím magnetické pole a především vibrace, repro jsou Genius SW HF 1700, nic moc, ale stolem třepou a satelity mám přehozené úplně za jiné bedny, s větší citlivostí a větším reprem. Když jsem sub rozebral i satelity, tak repra maji odhalené magnety, tím usuzuji že jsou nestíněné. Nemám problém je umístit jinam , ale nejdřív mě opravdu zajímá vliv, především proto, že potřebuji umístit NAS server ve svém pokoji a taky proto protože za subem mám např. plný 8-portovy switch, takže ten jako že vliv na HDD i na kabelové UTP rozvody. Nemůžu se dopídit konce, jednou někdo píše jak i ty vibrace i mag. pole, že sub v takové případě úplně izolovat od elektroniky, pak přijde chytrák který řekne že má 6 měsíců disk na subu a žádné vibrace mu nic neudělali, nikde žádný odborný článek, jenom kecy, může mi to někdo objasnit ? Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
serviceman



Založen: Jul 09, 2013
Příspěvky: 4044

PříspěvekZaslal: ne prosinec 14 2014, 9:56    Předmět: Citovat