Zaslal: út leden 21 2014, 19:07 Předmět: štart tlačítkom
nemá niekto skúsenosť ako zapojiť tlčitko prvé stlačenie zap. zapalovanie druhé stlačenie štart a tretie stlačenie motor stop teraz to mám tak že otočím klúčom a tlačítkom štartnem a motor vypnem otočením klúča vopred ďakujem za podnety
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7840 Bydliště: Brno
Zaslal: út leden 21 2014, 19:18 Předmět:
Vypneš otočením klíčku dopředu nebo dopředu děkuješ?
Pokud jsem to dobře pochopil, tak chceš jedním tlačítkem simulovat otočení klíčku do polohy I, pak II a nakonec návrat do 0.
Možná by to šlo nějakým řazením relé za sebou. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18683 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út leden 21 2014, 20:22 Předmět:
Běžný kruhový čítač . Ale točit motorem u auta chce mít vše silně zajištěno . Stačí rušení a někoho zabiješ . Přecejen klíč v ruce ti dává možnost stopu . Elktronika sbastlená povětšinou ne .
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 481 Bydliště: Pardubice
Zaslal: út leden 21 2014, 21:03 Předmět:
pozor taky na zámek řízení, kromě tuzingu mě nenapadá nějaký praktický účel... myslím, že to nepochopí ani pracovník STK
elektronika musí být fakt promyšlená aby to nestartovalo třeba po připojení baterky, nebo nějakém jiném nestandardním stavu... vypnutí zapalování při 90km/h asi taky nic moc...
taky doufám že ti auto v zimě startuje napoprvé....
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2574 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út leden 21 2014, 21:14 Předmět:
Mě se u GII rozbila spínací skříňka.V poloze start skříňka nepřeváděla.Dal jse vedle ještě jednu skříňku z Avie a tou zapínám žhavení a start.Původní skříňka je jen k odemčení volantu.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19571 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: út leden 21 2014, 21:30 Předmět:
Jde o zařízení s bezprostředním vlivem na bezpečnostní vlastnosti vozidla, potažmo na bezpečnost silničního provozu.
Snad by to šlo, pokiud tam necháš paralelně normální spínací skříňku, ovšem s tím, že v poloze zamčeno bude ten tvůj vehement spolehlivě bez napětí.
Nejspolehlivější cesta je ale tato:
nech si autorizovaným servisem nainstalovat bezklíčkové startování s homologací a bezkontaktním immobilizérem, jestli to řídicí jednotka v autě podporuje.
Jinak jsi v riti, protože buď to vestavět nejde, aby to splnilo všechny předpisy, nebo to nějak ojebeš, ale ouha: na technické budou chtít doklad o typové zkoušce. Jenomže bezklíčové startování ty nemáš ve velkém techničáku. Když tě chytnou policajti a všimnou si toho, projedou tě počítačem a zamezí ti v další jízdě, protože máš na zabezpečení auta úpravu, jejíž bezpečnost jsi neprokázal doklady s razítkem a podpisem autorizované osoby a v registru vozidel o tom není záznam.
Naposledy upravil Hill dne út leden 21 2014, 21:34, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19571 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: út leden 21 2014, 22:13 Předmět:
My máme u firmy dvě Sorenta 2013 a tři Oktávky, ale v automatu, ty bez sešlápnuté brzdy nenastartuješ tak jako tak, ať už mají klíček nebo tlačítko.
A HimaLájoši, Roomstery, Oktávky i Crafter, všechny s manuálem (ročník 2012, to jsme vyměňovali celý park osobních a dodávkových vozů): nenastartují bez sešlápnuté spojky a ještě ti vynadají písemně na displeji. Těch máme 9, všechny s klíčkem.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.