Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: st únor 20 2013, 15:32 Předmět:
Laické testy preukázali zníženie hotovosti o 419,-Kč v peňaženke kupujúceho, je to potvrdené aj nezávislými osobami. _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Naposledy upravil helios dne st únor 20 2013, 15:33, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1378 Bydliště: na vejminku
Zaslal: st únor 20 2013, 16:51 Předmět:
Jj. soused to měl na Škodó a pak to namontoval na napouštěcí hadici pračky, aby se mu nezanášela vodním kamenem. V hospodě se chlubil, jak ho žena chválila, že nemusí dávat tolik prášku do praní, jak je voda najednou měkká. Psýcha udělá své i v případě spotřeby paliva. Při vědomí, že mám "spořič", nemůžu šlapat tolik na plyn, úspora se musí přeci projevit...
Zvlášť, když k tomu magnetizéru přidáš návod z nějaké příručky pro řidiče "jak jezdit úsporně" jenž funguje, protože je známý (třeba nejezdit stylem "brzda-plyn" a pod)
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st únor 20 2013, 19:32 Předmět:
Magnetizér na vzduch....
Zdarma přidáme pumpu na saně a náhradní bublinky do vodováhy ve tvaru krychle. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4511 Bydliště: Košice
Zaslal: so únor 23 2013, 14:55 Předmět:
A ktora fyzika...... Lebo vecsinou sa to da vycislit a zmerat.... A vysledkom je 0.09% zlepsenie...moment zapocitat chybu merania....sakra aby sme neboli v minuse.
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 5919 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: út únor 26 2013, 8:07 Předmět:
Dopočul som sa o doplnku, kde je do motora alebo k palivu, už neviem, pridávaná horúca voda. Vraj sa nejak účastní spaľovania a dovoľuje zaujímavou mierou znížiť spotrebu. A že ide o starý systém. Samozrejme žandári proti tomu broja. Viete o tom niečo?
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15559 Bydliště: Olomouc
Zaslal: út únor 26 2013, 8:45 Předmět:
To nemusíš ani aplikovat doopravdy. Z praxe je vyzkoušeno, že stačí jezdit za deštivého počasí - hned to jede lépe. Já kdysi těm s podobnými nápady tvrdil, že když jsem umyl auto Jarem, tak mi jezdilo o 20 km rychleji a oni fakt nevěřili, ale já to měl dokázané - šlapal jsem na plyn více (to jsem jim už samozřejmě neřekl).
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32047 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 26 2013, 18:37 Předmět:
Vlhkost v nasátým vzduchu pomáhá, obzvlášť pokud je ve formě aerosolu = kapiček, nikoliv páry, protože po ohřátí spalným teplem paliva se ty kapičky teprve skutečně vypaří a zvětší se tak tlak ve válci = naroste účinnost motoru. Dělalo se to pomocí brček a hřebínků vsouvaných do sání za filtr a za difuzér a bůhví kam ještě, vždycky byl ale problém s namícháním správnýho poměru a s tím, aby se přídavek vody do motoru zastavil dostatečně včas před zastavením motoru na to, aby se všecka voda z motoru vypařila a vyletěla vejfukem pryč - pokud nějaká zůstala, většinou to kolem ní zrezlo... Funguje to i u turbomotorů a obzvlášť u motorů s přímým vstřikem, kdy se přivstříknutím malýho množství vody do spalovacího prostoru těsně před uzavřením sacího ventilu ochladí obsah válce, tím se zmenší jeho objem a do válce jde nacpat další vzduch = zvětší se HMOTNOST obsahu válce a tím jde použít i větší množství paliva, aniž by se zvedalo množství nespálených CHx. Výsledkem je zvýšení výkonu i vzhledem k nižší výchozí teplotě obsahu válce nárůst účinnosti motoru. V jistý době se tenhle fígl používal i ve formuli 1. V dnešní době to je ve sportu zakázáno a v civilní sféře to nemá význam, protože tak vysokých provozníh teplot civilní motory nedosahují... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.