Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Octavia 1,9TDi nestartuje- problém žhavení
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7857
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá květen 10 2013, 10:49    Předmět: Octavia 1,9TDi nestartuje- problém žhavení Citovat

Ahoj,
soused mě odchytnul že mu nejde nastartovat Oktávka, vůbec se mu nerozsvítí kontrolka žhavení a motor potom nejde nastartovat. Ale jednou za čas (třeba na 20. pokus) se kontrola rozsvítí, motor nažhaví a jde nastartovat. Chvíli jsem čouhal pod haubnu, ale bez mučení přiznávám, že jsem Oktávku nikdy neopravoval, tudíž ani netuším kde má žhavící relé. Rád bych napřed oměřil a zkontroloval celou cestu žhavění od AKU po žhaviče, ale zatím jsem jen zjistil, že drát ke žhavičům mizí do silného "krku", který vede do prostoru pod akumulátorem.

Nemáte někdo nějakou servisní dokumentaci nebo alsepoň schema?

Díky
M.

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mirosne



Založen: May 07, 2008
Příspěvky: 2806
Bydliště: Blue rock,VK-SR

PříspěvekZaslal: pá květen 10 2013, 10:52    Předmět: Citovat

http://www.skodaforum.sk/filebase.php
Tu máš dielenské príručky,je dôležité,uviesť aj ročník auta.Ináč to relé sa mi zdá,že sa nachádza dnu v interiéri pod prístrojovkou na spodu vľavo,kde sú aj ostatné relátka.

_________________
Pozdravujem Vás, Miro.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dj_Paul



Založen: Sep 19, 2004
Příspěvky: 2425
Bydliště: Laškov

PříspěvekZaslal: pá květen 10 2013, 11:24    Předmět: Citovat

pokud ani neproblikne kontrolka žhavení,tak je vadné relé 109 (nad levou nohou řidiče). Relé stačí propájet

http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/nespina-zhaveni-vymena-rele-109
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal22



Založen: Mar 28, 2012
Příspěvky: 7857
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá květen 10 2013, 12:45    Předmět: Citovat

Pánové díky za odkazy, podle toho od dj_Paula to vypadá opavdu na žhavící relé. Jestli nebude v sobotu pršet, mrknu na to.

Díky moc
M.

_________________
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: pá květen 10 2013, 19:22    Předmět: Citovat

Ten přímej vstřik by měl chytnout i bez žhavení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dj_Paul



Založen: Sep 19, 2004
Příspěvky: 2425
Bydliště: Laškov

PříspěvekZaslal: ne květen 12 2013, 12:29    Předmět: Citovat

ono to relé ve skutečnosti nenapájí žhaviče, ale RJ motoru. Proto to ani nehlesne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne květen 12 2013, 12:40    Předmět: Citovat

Co pojistka žhavení navrchu na baterii, je v pořádku? Ona nemusí bejt spálená, stačí aby byly povolený šroubky a pod nima vzniknul zoxidovanej spoj = ŠTUDENT...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pavel71



Založen: Feb 08, 2011
Příspěvky: 99
Bydliště: Karlovarsko

PříspěvekZaslal: po květen 13 2013, 7:44    Předmět: Citovat

jak bylo řečeno pokud při otočení klíčkem neproblikne žhavení je problém s relátkem č.109 někdy ho stačí proletovat a očistit kontakty někdy to chce nový sám jedno vozim v autě jako náhradní napájí ŘJ a pokud odejde na cestě je to na odtah Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frantacech



Založen: Apr 20, 2013
Příspěvky: 96

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 19:55    Předmět: Citovat

pri teplote nad 10st se nezhavi, kontrolka jen problikne jako diagnostika, ale nezhavi ani nedozhavuje.

tenhle motor i pri 0st musi startovat uplne v pohode i bez zhaveni, pokud ma kompresni tlaky a nema za sebou pul milionu s blaznem co nemeni olej.

1.9 TDi rotacky jsou nejlepsi motory co koncern vyrobil, spolehlive, skvela spotreba prakticky bez kurvitek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32117
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st květen 15 2013, 20:57    Předmět: Citovat

frantacech napsal(a):
...
1.9 TDi rotacky jsou nejlepsi motory co koncern vyrobil, spolehlive, skvela spotreba prakticky bez kurvitek.
Jenže co je a co není "rotačka" ? Pokud vím, tak v ochcávkách je "rotačka" jen verze 1,9 "Ten Dým Ignoruj"/66kW, všecky ostatní jsou PD = Pumpe-Düse a ty nejmodernější 1,6TDi jsou dokonce už "kolejnice" = CR = Common rail.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 6:19    Předmět: Citovat

Mám 81KW a je tam rotačka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frantacech



Založen: Apr 20, 2013
Příspěvky: 96

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 10:11    Předmět: Citovat

vrky napsal(a):
Mám 81KW a je tam rotačka.


81kw, 85 byly posledni
96 uz je PD
a ty dnesni 2.0, 3.0 jsou vsechny common rail
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vrky



Založen: Nov 28, 2004
Příspěvky: 1783
Bydliště: pod Black Mount

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 11:19    Předmět: Citovat

81 a 66 je stejný motor mimo: regulace turba, vstřiků, sw.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 14:26    Předmět: Citovat

Pouzivane dieslove motory starsich octavie:
1.9 SDI 50 kW
1.9 TDI 66 kW
1.9 TDI-PD 74 kW
1.9 TDI 81 kW
1.9 TDI-PD 96 kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fordak



Založen: Dec 08, 2012
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: čt květen 16 2013, 16:31    Předmět: Citovat

frantacech napsal(a):
vrky napsal(a):
Mám 81KW a je tam rotačka.


81kw, 85 byly posledni
96 uz je PD
a ty dnesni 2.0, 3.0 jsou vsechny common rail


85 kw skodovka nema,daval se do vw a octavia II muze mit motor 2.0 TDi PD 103 kw
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund