Zdravím, nevěděl by někdo vnitřní zapojení otočného přepínače (viz. obr.) (co je v jaké poloze spojeno) u ovládacího panelu k bufiku X7-1M (dával se standartně do T815).
Tak nějak mi tento panel schází, ze schematu to nejde zjistit... a dávat za spínač 350 - 500 kč se mi moc nechce, když ho můžu nahradit nečím jiným ze syslátů...
Mnohokrát díky.
PS: schéma zapojení bufiku mám, ale není zde znázorněn přepínač podrobně (poze na který kontakt co připojit)
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19716 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st říjen 24 2012, 5:59 Předmět:
Jak na to romisku koukám , tak tam není 1/2 výkonu , jen topení/větrání . No já mám schema k topení 6BON3 a tam je rozdíl v tom , že se na 1/2výkonu vřadí odpor do okruhu ventilátoru a připne druhé "budící" vinutí u motoru čerpadla nafty , ovšem je podotknuto , že startovat se musí na plný výkon a až když běží přepnout na poloviční výkon . Tam se přehazuje pouze jeden drát . Kdyžtak sem dej svoje schema , třeba něco vymyslíme .
Založen: May 27, 2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Jičín
Zaslal: st říjen 24 2012, 11:19 Předmět:
schema sem v poradnem rozliseni hodim odpoledne, jinak prepinani vykonu je zde reseno ridici jednotkou (meni se pak frekvence pulzu) vyrabelo se to v nemecke licenci, ono to mozna pujde vykoukat ze shematu, v manualu je psano co se deje v jake poloze spinace, ale bude to na dyl .... nejlepe kdyby nekdo timto bufikem disponoval a chtelo se mu promerit kontakty ... nejlevnejsi nahrada co se stale vyrabi stoji 430,- s dph original novy 890,- s dph a to za blbej otocnej prepinac nehodlam davat, kdyz se to da nahradit 3x kolibkovym v celkove hodnote nepresahujici 60 kc
(na foru Ford to tak ma jeden pan vyreseno v Transitu na tento bufik, ale nedari se mi ho kontaktovatt
Založen: Oct 23, 2007 Příspěvky: 1582 Bydliště: u Mělníku
Zaslal: st říjen 24 2012, 21:41 Předmět:
Podle schema, které tady vysadil pepík9 to vypadá na normální dvojitý
přepínač blinkrů. Odpovídá tomu číslování svorek. Takový přepínač býval montován třeba v Multikaru, nebo náklaďáku IFA, nebo kombajnech i jiných vozidlech. Bylo tam oddělené spínání blikačů pro vozidlo a vlek.
Založen: May 27, 2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Jičín
Zaslal: st říjen 31 2012, 12:15 Předmět:
Tak vyřešeno, dostal jsem se na útvaru k starému návěsu na T148, jmenoval se Nektar (jde o pojízdnou kantýnu) a shodou okolností je vytápěný tímto bufikem.
Opravdu se jedná o dvojitý přepínač blinkrů s kontrolkou.
priznam sa ze nepochopil som ktore vyvody su spojene ked je ten spinac na 1/1 a ktore ked je na 1/1.
pise sa ze dvojity prepinc blinkrov. Cize ak logicky uvazujem tak v jednej polohe je spojene 49a´ + L´ a zaroven 49 + L , a v druhej polohe je spojene 49a´ +R´ a zaroven 49+R.... prosim Vas spravne tomu rozumiem?
Proaim Vas a aky prud tecie cez ten spinac? ked by som ho cel nahradit ci to musi ist cez relatka alebo to znesie niektory spinac resp prepinac. Ked sa pise ze by to mal byt prepinac co pouzivalo sa na smerovky, tak pocitam ze cca 2A/12V by to malo zvladnut. Ci mylim sa?
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.