Zaslal: čt prosinec 27 2012, 13:14 Předmět: Fiat BRAVA žhavenie
Mam FIAT BRAVA 1,9 TD100 a mam probleb zo žhavením,ked zapnem spinaciu skrinku žhaviče začnu normalne žhavit,potom normalne vypnu,ale po naštartovaní začnu zhavit dalej a uz potom ani nevypnu,aj ked motor beží.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 14:27 Předmět:
Obrať se na fifácký fórum, ale třeba u škodivek ropáků taky po startu žhaviče ještě chvíli "dožhavujou" - je to kvůli stabilnějšímu chodu během prvních několika desítek sekund po nastartování, aby ŘJ nemusela špricovat tak velkou dávku než se motor ohřeje aspoň na základní teplotu = další ústupek ekoteroristům. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 28, 2004 Příspěvky: 1802 Bydliště: pod Black Mount
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 14:46 Předmět:
To mě dělala croma 2,5TDs taky. Po zapnutí klíčku se rozsvítila kontrolka žhavení po cca 15sec zhasla ale žhavilo to ještě 20sec. Byl nepřímý vstřik tak bylo potřeba aby to cáklo naftu na stále rozpálenou žhavičku.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7958 Bydliště: Brno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 14:58 Předmět:
Řídící jednotka žhavení si vyhodnocuje protékající proud do žhavičů. Možná má nějaký problém s tímto měřením a proto žhaví dál. Nedostala se do ní voda?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 15:01 Předmět:
Pak můžeš mít slepený relé, spínající žhavení.
Nevím jak je to u fifáka, ale jsou 2 základní typy - relé bez časovače, který je řízený z ŘJ (celou dobu žhavení určuje výstup z ŘJ) a starší relé s časovačem v jednom futrále, který se "ovládá samo" - dostane pouze zapínací impuls od klíčku ze zapalování a dobu žhavení časuje vnitřní zapojení... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Praveže RELE zapina a vypina tak ako ma. Vsetko funguje.
Ale aj kontrolka na žhavenie mi potom po nastartovany motora pekne zhasne,ale potom mi odysli 3 zhavice,tak som potom meracim pristrojom zmeral napetie a zistil som ze to stale zhavi aj po nastartovani motora.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32853 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 15:12 Předmět:
momolm1 napsal(a):
Praveže RELE zapina a vypina tak ako ma. Vsetko funguje.
...
A to že spíná jsi poznal jak? Jen poslechem cvaknutí, nebo sis to ověřil i měřákem na výstupním konektoru? Protože i když relé cvaká, kontakty můřou být slepený - protože cvaká kotva o jádro, samotný péro nesoucí překládací kontakt je ale pořád v jedný poloze - a kontakty jsou propojený... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
ked zapnem spinaciu skrinku žhaviče začnu normalne žhavit,potom normalne vypnu,ale po naštartovaní začnu zhavit dalej a uz potom ani nevypnu,aj ked motor beží
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7958 Bydliště: Brno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 15:46 Předmět:
Zkus si dát "-" pól měřáku přímo na "-" baterie a potom změř, kolik ti jde na žhaviče a taky přímo na relé žhavení. Podle toho popisu by to mohla být i nějaká uhnilá kostra.
Založen: Nov 13, 2008 Příspěvky: 1922 Bydliště: Kladno
Zaslal: čt prosinec 27 2012, 23:06 Předmět:
Kdybys měl špatnej žhavič, tak kontrolka žhavení bude po nastartování nějakou dobu blikat. Typuju nějakou botu v ŘJ žhavení. Ideální by bylo od někoho vyzkoušet funkční. Ta diagnostika, by taky něco napsat mohla
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: pá prosinec 28 2012, 23:34 Předmět:
Kontrolka žhavení se spínačem brzd je tuším u VW,Škoda. Jinak ono to v zimě žhaví i po zhasnutí kontrolky, aby to nekouřilo jako komín. Zkus zjistit, jak dlouho to žhaví. Klidně to nějakou minutu může být, nikoli však furt .
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.