Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Co s H7
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17949
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:01    Předmět: Co s H7 Citovat

Zdravim!
Vcera mi pri ceste bouchla H7 v Citroenu C4. No a nez jsem si toho vsiml, lapli me polisi a zaplatil jsem. Sad
Ty H7 jsou absolutni smejd. At se koupi Narva, Osram i jiny, vydrzi tak 2-4 mesice. Napetim v aute to asi nebude, za 4 roky mi prasklo celkem 18!! H7 v obou tlumenych ale jen 1 obrysovka. Jinak vsechny zarovky drzi. Na autaku je 60000 a skoro stale cvitilo.
Neni naka finta na prodlouzeni zivotnosti tech mizernych H7? Nekdo me tvrdil, ze trochu pomaha nejaka redukce konektor-konektor propojena nejspis odporovym dratem, tedy jakysi predradnik, co snizi trochu napeti na H7. Pry se to da obcas koupit v neznackovym Auto moto. Sviti to ale potom? Smile
Diky
Jirka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
renda15



Založen: Nov 05, 2005
Příspěvky: 632
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:06    Předmět: Citovat

To je divné, H7 mám ve dvou autech a vydrží minimálně rok a to jezdím dost. Navíc mám Forda a ten dobíjí 14,8V takže bych problém hledal spíše ve špatném chlazení nebo vibracích. Nebo kup nějaké opravdu značkové a reklamovat a reklamovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1216
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:08    Předmět: Citovat

Jedině svítit KDčkama... Very Happy
Samozřejmě,že je to napětím v palubní síti s nedostatečným chlazením žárovky. Nejlépe vřadit předřadný odpor snižující napětí asi o 1V a tím se výrazně prodlouží životnost těchto žárovek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5242
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:19    Předmět: Citovat

poobzerat sa po odporovych kabloch-aj skodofka davala ked zakaznici reklamovali vypalovanie ziaroviek v stretavackach...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dalik



Založen: May 09, 2006
Příspěvky: 305
Bydliště: Hranice

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:21    Předmět: Citovat

Problém se jmenuje Citroen Smile Nejspíš je to způsobeno špatnou konstrukcí světla, žárovka se přehřívá (špatně se chladí) nebo na ni působí příliš vibrace (uchycení světlometu, objímky apod).
_________________
Líp už bylo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5232

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:42    Předmět: Citovat

Mám v autě ( VW Golf plus) H7 a HB4. H7 mi odešla po 2,5letech - vymontoval jsme ji koukl na výrobce (Osram) koupil stejnou a namontoval. Je tam už zase asi 3 měsíce a v pohodě. Tak nevím.... H7-čkama to nebude.
HB4 se drží.
Navíc je to závada opravitelná na místě takže bych ji nedal ani korunu. Tak jsem jim začal měnit na místě osvětlení SPZ u Punta (abych se přiznal věděl jsem, že to je uvnitř vyhnilé a nepůjde to) ale kluci původně chtěli 5stovek a najednou mávli rukou ať si to opravím v klidu doma.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32083
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 19:53    Předmět: Citovat

Je to způsobené konstrukcí světlometu = špatným odvodem tepla z patice halogenky. Trpí na to Fábule "jedničky" s "parabolickými" světlomety - ty co mají ze série "projektory" (reflektor je polyelipsoidní plocha, vpředu světlometu je čočka a hranici světlo-stín vytváří clonka ovládaná elektromagnetem) touto nectností netrpí - však si všimněte, kolik fábulí jezdí "jednovokých". Škodofka se to snažila vykompenzovat předřadnými odpory do přívodů k járofkám, ale neudělali "svolávačku", takže to má jen někdo - kdo si je nechal namontovat nebo sám namontoval. Spousta "čepičářů" nebo "kloboučníků" čili "vajíčkářů" (jezdí v čepici nebo klobouku, případně vozí na zadním okně plato vajec) je namontované nemá - a podle toho to vypadá. Fábule "dvojky" včetně těch, co mají projektory nebo dokonce "cornery" (natáčecí světlomety "do zatáčky" podle natočení volantu) už tenhle problém nemají... Přitom by se zdálo, že elipsoidní projektorový světlomet svým malým uzavřeným prostorem bude pro heligónku daleko víc likvidační, než "obyčejný" otevřený světlomet "jedničkové" fábule. Světlomety Citróna mají pravděpodobně stejnou chybu.

A další velkou chybu jsi udělal Ty sám, když jsi Pomahačům & Chráničům tu pokutu zaplatil - pokud budeš tvrdit, že při Tvém výjezdu světlomet svítil a pokud závadu odstraníš na místě (vyměníš járofku), nemají Ti jak dokázat, žes vyjel s nesvítícím světlem - a jen těžko si můžeš kontrolovat járofky za jízdy. Pokud samozřejmě nemáš supr-dupr komfortku s kontrolou járofek. Jiná věc je, jestli má "céčtyřka" k járofce podobný přístup, jako některé verze škodovek - a ke světlu, resp. k járofce se dobýváš málem krumpáčem a na silnici ji jen tak jednoduše nevyměníš... I v tom případě by ale měla platit presumpce neviny a tvrzení, že světlo při vyjetí svítilo by mělo před pokutou uchránit - pokud PaCH-ové nemají samozřejmě důkaz v podobě fotky...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cabernet



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 2784

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:01    Předmět: Citovat

Je to technicka zavada, ktora sa moze prejavit hocikedy.
Mne by na tom najviac vydilo to, keby mi dali za to fizli pokutu, ako tebe.
Myslim, ze u nas nie je povinnou vybavou sada nahradnych ziaroviek, tym padom by spominany pripad s podobnym "ohodnotenim" zelenych vygumovanych hlav nemal nastat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32083
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:08    Předmět: Citovat

U nás zrušili ze zákona povinné lano (tažné i tlačné) a rezervu + pumpičku a hever u aut, která to mají homologované už od výrobce - náhradou je pak "vypěňovací" sada. Zůstal trojúhelník, lékárna a sada járofek & pojistek, ve které musí být po 1 kusu od každého typu použitého na vozidle - což poněkud diskutabilní požadavek u aut s xenonovými výbojkami, u kterých je všeobecně doporučováno nechat výměnu z bezpečnostních důvodů (vysoké napětí - zápalné napětí výbojky je až 1200V) na servisu - a také měnit kvůli změně svítivosti během životnosti OBĚ VÝBOJKY NARÁZ.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34074
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:23    Předmět: Citovat

cabernet napsal(a):
Je to technicka zavada, ktora sa moze prejavit hocikedy.
Mne by na tom najviac vydilo to, keby mi dali za to fizli pokutu, ako tebe.
Myslim, ze u nas nie je povinnou vybavou sada nahradnych ziaroviek, tym padom by spominany pripad s podobnym "ohodnotenim" zelenych vygumovanych hlav nemal nastat.

U nas sice ziarovky nemusis mat, ale to nic nemeni na skutocnosti, ze musis mat funkcne osvetlenie vozidla! Ked ta policajt zastavi, ze ti nesvieti svetlo a ty to nemozes na mieste opravit, lebo nemas nahradnu ziarovku, tak je to tvoj problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5232

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:36    Předmět: Citovat

DOkonce myslím že Hyundai i30 se musí vyndat celé světlo aby šlo vyměnit žárovku. U nějakého reanultu je snat třeba sundat pření kolo. No nedovedu si to představit někde zimě ve "sračkách"
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32083
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:55    Předmět: Citovat

Z hlavy nevím přesně typ a model, ale u některých Oktávek je servisní postup taky "vyndat světlomet" - ale jen na jedné straně (!!! - záleží to na motorizaci - na tom, kolik místa je v motorovém prostoru za světlometem), u škodovek "stovek", "tisícovek" a "stopětek/stodvacítek" bylo vyndání světlometu ven z kastle taky standardní postup pro výměnu járofky, u Mercedesu třídy B se zase tuším musí vymontovat přední podběh, aby se jeden dostal k járofkám...

A to nemluvím o zadních skupinovkách - u škodovek až po Rapida 136 stačilo zvednout zadní kapotu a járofku vyjmout i s objímkou na bajonet. Práce i s vyhledáním náhradní járofky v čurbesu někde v kufru nebo za sedadly na 5 minut. Ve Fáčku to bylo komplikovanější - část zadních skupinovek měla přístup z kufru, část zvenku na pátých dveřích po odšroubování krytů, u Feliny pak byl přístup jen z kufru - ale i tak maximálně za 10 minut po fajruntě - pokud se nejelo zrovna na dovolenou a kufr nebyl nazděnej až po střechu.
Ale třeba na Roomsteru se musí nejdřív otevřít páté dveře a odmontovat celá zadní skupinovka od kastle (2 TORXy a konektor 7pinů) a pak ještě rozmontovat na 2 části - pouzdro světla a nosič se samotnými járofkami - a to jsou další 3 TORXy... Když jsem to dělal poprvé, jedna strana mi trvala přes půl hodiny... Plus nutno připočíst, že ta skupinovka na Roomsteru nemá kolem žádnou těsnicí gumu a veškerý bordel ze silnice nateče za ni, takže sáhnout za ni po konektoru znamená mít ruce v momentě zas*aný jako asfaltér...

Každopádně, měnit járofky v autě NA SILNICI je někdy fakticky vopruz...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!


Naposledy upravil EKKAR dne pá květen 13 2011, 21:01, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cabernet



Založen: Nov 26, 2005
Příspěvky: 2784

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 20:58    Předmět: Citovat

Snazim sa pisat realne. To co pise uzivatel rezis je pravda. Tak co v takom pripade? Vtedy asi nie je nieco v poriadku s kostolnym poriadkom.
Vtedy sa "zelenaci" riadia imbecilnymi pravidlami, alebo vynimky z ich radov daju niekomu zapravdu... Normaly clovek by nemal mat s tymto problem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kevin_mitnick



Založen: May 20, 2007
Příspěvky: 1780

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 21:32    Předmět: Re: Co s H7 Citovat

Celeron napsal(a):

Vcera mi pri ceste bouchla H7 v Citroenu C4. No a nez jsem si toho vsiml, lapli me polisi a zaplatil jsem. Sad


Tva blbost... Pokutu jsi vubec nemel platit. Zarovkla za jizdy muze chcipnout kdykoli a ty o tom vubec nemusis vedet, pokud tvuj vuz nema monitoring svetel. Stacilo vymenit zarovku pred nima nebo rict ze jedes do nejblizsiho servisu kvuli odstraneni zavady a pokutu ti vubec nesmeji dat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32083
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá květen 13 2011, 21:42    Předmět: Citovat

Myslím že pokutovat to můžou - pokud by nesvítilo světlo na straně do silnice - u nás levé - a řidič závadu neodstranil na místě a chtěl pokračovat v jízdě. Od toho jsou totiž asistenční služby, aby se taková závada opravila na místě nebo technicky neodpovídající auto odvezlo na odtahovce - auto bez předepsaného osvětlení nebo aspoň bez neoslňujícího světla patřičné barvy minimálně na straně do silnice blablabla - není považováno za technicky schopné provozu. Ale pokud by závada byla odstraněna na místě, není k pokutě důvod. Blbost toho, kdo se nešprajcne nezákonnosti požadavku PaCha a zaplatí...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 1 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.21 sekund