Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vybíjení baterie ve Škoda Felicia

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
555



Založen: Aug 10, 2009
Příspěvky: 2105

PříspěvekZaslal: po březen 21 2011, 22:46    Předmět: Vybíjení baterie ve Škoda Felicia Citovat

prosím vás kamarád za mnou byl s takovou prosbou ale já autem vůbec nerozumím a tak jsem mu ani moc nepomohl.

jde o to že i když má vše v autě vypnuté tak za tři dny má vybitou baterku.
má namontovaný LCD voltmetr a tam to vidí jak mu spadne napětí.

napadlo mě jen změřit proud kterej se odebírá z baterky. (měřil jsem to na plusu.)naměřil jsem 0,75A vše bylo vypnuté) a při uplně odpojeném autorádiu přibližně 0,4A.vůbec netuším je mi jasný že to může bejt kdeco v tom autě ale nejsem autoelektrikář ani automechanik takže vůbec netuším.

jen vím že brzdový světlo (to přídavný)mu někdy svítí a někdy ne.

Ale zase to světlo svítí pouze když se sešlápně brzde (jinak není uzavřen ani el.obvod)tak nevím jeslti by to mělo spojitost nějakou.Ale jak říkám nejsem autolektrikář,ale pozue elektrikář
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34035
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 8:34    Předmět: Citovat

Ked radio prida 300mA, tak je zle zapojene alebo vadne. A ked je tam aj bez neho 400mA, tak je tam este nieco.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
galjo



Založen: Jul 15, 2005
Příspěvky: 1352
Bydliště: záp.slovensko

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 8:44    Předmět: Citovat

a ten LCD voltmetr má zapojený stále ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
procesor



Založen: Oct 02, 2009
Příspěvky: 5286
Bydliště: PO

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 8:49    Předmět: Citovat

Zatvor dvere, to žerie 0,4A, alebo osvetlenie príručnej skrinky skontroluj či nie je nafurt zapnuté. Odpoj alternátor.
Vyberaj postupne poistky. O meraní odberu sa tu nedávno diskutovalo, platí to obecne. Okolo 0,5A nie je problém jednoduchým meraním s multimetrom zistiť, ktorou vetvou to tečie.
LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
galjo



Založen: Jul 15, 2005
Příspěvky: 1352
Bydliště: záp.slovensko

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 9:09    Předmět: Citovat

LCD voltmeter by nemal žrať viac ako pár mA za predpokladu , že má svoj zdroj napajania. Ale až je napájaný z auta a cez stabilizátor , tak tie mA mieeerne vyskočia.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Paja250



Založen: Oct 29, 2007
Příspěvky: 196
Bydliště: českobudějovicko

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 19:07    Předmět: Citovat

Co tak vadná dioda v alternátoru? Málo pravděpodobné, ale možné.

edit - opraveny překlepy

_________________
...A máte to zapojené v zásuvce?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miromatus



Založen: Dec 11, 2004
Příspěvky: 356
Bydliště: SK Levice

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 20:19    Předmět: Citovat

Nedávno som kamošovi zisťoval niečo podobné , a bol trvale zopnutý spínač v kufri, taká malá žiarovka a za dva dni baterka prázdna .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7959
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 20:44    Předmět: Citovat

Galjo, LCD voltnetr odebírá pár milíků jako celek, jako měřidlo má vstupní odpor 10Mega. Mám ho napájený devítkou a několikrát jsem ho zapoměl do rána a 9V baterka vydrží několik týdnů. Jestli si ovšen tunéři nepletou LCD a LED!!
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mourek



Založen: Sep 17, 2005
Příspěvky: 1285
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 22:20    Předmět: Citovat

To ale vypadá na žárovku v kufru má 5W a to je těch 0,4A. No a druhá blbost je v rádiu. vypnutý radio veme nějakej mA. A ne 300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32045
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út březen 22 2011, 22:24    Předmět: Citovat

Rádio si často "zapomene lehnout" a pokud nemá tvrdě spínaný koncáky "od klíčku", bere klidně i 1,5A - častá závada starších "koncernových" montovaných do fóbijí a koktávek. Mají CAN-bus a měly by se vypnout samy po vypnutí zapalování, jenže stačí maličkost a zapomenou...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vicious



Založen: Aug 10, 2007
Příspěvky: 662
Bydliště: 3 km od Humenného

PříspěvekZaslal: st březen 23 2011, 14:13    Předmět: Citovat

My sme mali na alternátore vadný kondenzator - taká biela kocka. Možno to bude tento prípad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Paja250



Založen: Oct 29, 2007
Příspěvky: 196
Bydliště: českobudějovicko

PříspěvekZaslal: st březen 23 2011, 15:03    Předmět: Citovat

Nemyslíš tou "bielou kockou" náhodou regulátor napětí?
555: A mimochodem, jak mu to dobíjí? Napětí na baterce při volnoběhu a zvýšených otáčkách (cca 2000/min), vadný regulátor by se projevil. Pak vypni motor, dpoj kabely od altíku a změř ten odběr znovu. Jestli padne dolů, tak altík ven, rozebrat a změřit diody.

_________________
...A máte to zapojené v zásuvce?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund