Zaslal: ne září 19 2010, 14:55 Předmět: Kupa Skoda Felicia combi.
Pekne zdravim.
Rozhodol som sa na pracu kupit si Skodu Feliciu Combi.Parkrat som postrehol,ze dost vela uzivatelov tohoto fora ma skodovecky a tak by som vas chcel poprosit o par rad.
-Pocul som,ze na feldach koroduju dvere batoziniveho priestoru a udajne len do nejakeho roku vyroby-teda od urciteho roka je to OK.Neviem ci to je pravda a ak ano o aky rocnik sa jedna?
-Aky motor zvolit?-osobne by som siel do 1,9d,avsak tie su drahsie,co by mi ani tak nevadilo,len by ma zaujimala spotreba u benzinov 1,3 popr. 1,6.U tej 1,9 to je okolo 5,5 priemerna spotreba,co je v pohodicke.
-Investovat chcem do tych 1500eur,cize ak niekto mate niekto nejaku zaujimavu ponuku,kludne ponukajte.
Založen: Dec 26, 2004 Příspěvky: 1427 Bydliště: Košice - okolie
Zaslal: ne září 19 2010, 15:02 Předmět:
rok v. 2000 nema problem, 1,3 benzin ak chodis po dilaniciach 130 sem tam viac tak je spotreba 7 - 7,5l, ak len po okreksach a mesto a nezenies to, ide to aj na 6.5
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne září 19 2010, 15:14 Předmět:
Čti a případně se i ptej například tady: http://forum.skodahome.cz/forum/14-skoda-felicia/ nebo si vyhledej další fóra o škodovkách. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6376 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: ne září 19 2010, 17:12 Předmět:
Otec má 1.6 kombi, motor je to slušný, teď už to má najeto přes 200 tis. km. Máme ten typ s oreznutými dveřmi. Byl to ten poslední rok než přišla úprava (tuším 1998). Každopádně, pokud koupíš filcku s přední "novou" maskou (s žebrováním podobném na oktávce), tak máš novější typ a je vše ok. Maska bez žebrování = orezlé dveře.
foto: http://skodafelicia.webz.cz/
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2578 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: ne září 19 2010, 17:21 Předmět:
Nekupuj 1.6ku.Je tam řídící jednotka která se jim moc nepovedla.Taky škrticí klapky stojej za pěkný kulový.Spotřeba kolem 6ti litrů.
1.9ky maj zas na zimu slabej startér.Viděl bych to na 1.3 50kW nebo toho diesela.Ona žádná Škodovka neni žádnej pupek světa ale na nějaký to hrkání to určitě stačí. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 8851 Bydliště: Valachy
Zaslal: ne září 19 2010, 17:32 Předmět:
Máme Fildu r.v. 2000 a rezaví (kolem skla) taky.
Nerezaví jen dveře z Trabanta _________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Založen: Sep 10, 2007 Příspěvky: 5246 Bydliště: Ostrava, Bratislava
Zaslal: ne září 19 2010, 17:55 Předmět:
My sme mali 1,3MPi 1998 a tiez pomaly zacala pod tym plastovym pasom na piatych dverach kvitnut...Zasadna chyba je ta ze pod tym plastom je spoj,zatmeleny a ten tmel casom popraska a drzi sa tam voda...Takze kedy zacnu kvitnut rocniky 2000 je len otazkou casu...
Založen: Jan 17, 2007 Příspěvky: 6376 Bydliště: Husinec-Řež
Zaslal: ne září 19 2010, 18:17 Předmět:
rezaví všechny auta, u těch starších felicií odešly ty zadní dveře rychle
když narazíš na starý typ, tak ty dveře budou vypadat strašně a nebo budou vyměněné...
Co se týče těch motorů - 1.6 nevím jaké měla technické nedostatky, ale oproti asi 6 kusům felicií s motorem 1.3 ve kterých jsem seděl to bylo nesrovnatelné - holt ten vyšší kroutící moment byl znát a i při najetých 150 tis. km byla motorově úplně někde jinde (lepší) než relativně nové (málo jeté) 1.3ky ...
Možná jsme měli jen štěstí.
EDIT: ještě, jestli se nepletu tak motor 1.6 byl VW a 1.3 byl Škoda, s 1.9 jsem se nedostal do styku
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne září 19 2010, 18:55 Předmět:
Do Feli se dávaly jen 3 motorizace - 1,3SPi/MPi původem Škoda (OHV, 3x uložená klika) - později adaptovaný na 1,4MPi do Fóbije, a 2 motory z koncernu VW - 1,6 OHC MPi benzín a 1,9D - bez turba, jen holý dehťák. O dalších motorech včetně turbomotorů se sice spekulovalo, možná došlo i k nějakým pokusným vestavbám jak ve Škodofce, tak amatérsky, v sérii se ale žádná další varianta neobjevila. Ta 1,6ka byl držák, však to byl původně motor pocházející ještě z "jedničkového" Golfa - a jeho 100 koní Feli taky slušelo, zvlášť krátké. "Jednadevítka dehet" byl zase ideální služební auťák na cokoliv - měl jsem tu čest s Pick-Upem a byl k neutahání... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32092 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne září 19 2010, 19:47 Předmět:
Břeťo - 1,6ky MPi byly 2 modifikace, ta vyšší měla 74kW - měl ji soused, spoustukrát jsem ho v ní vezl, když měl upito a potřeboval nutně někam dojet. A není to fake, viděl jsem i techničák, měl to v něm napsané. Byla to jedna z těch posledních, co se vyráběly vlastně ještě souběžné s prvními Fóbijemi. Kotouče na všech kolech, ABS, PP atd. Pak jednou jel (naštěstí sám) kamsi k Brnu a za Hradcem nad Svitavou na jinak naprosto rovném a přehledném úseku ji poslal do pole - udělal s ní 3x hlava-vorel a vylezl z vraku jen s pár modřinama. Nepamatoval si ani Ň - asi mikrospánek a otřes mozku. Chudák Feli šla z místa rovnou "ke komínu"... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6Další
Strana 1 z 6
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.