Robim s takymi bateriami kazdy den. Nemusis kupovat znackovu, ak je podstatne drahsia. Potom staci nieco lacnejsie. A znacka: Genesis, Europower, CSB...
Založen: May 14, 2009 Příspěvky: 1618 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 21 2010, 14:49 Předmět:
Jak píše kolega výše, panasoníky jsou zbytečně drahé.
Ale zase na druhou stranu 350W je přibližně 15A odběr.
Ušetřený peníz na baterii se může pěkně prodražit na nutnosti častější výměny baterie.
Doporučuji mrknout do Micronixu a zkusit CSB. V nouzi postačí i BP.
Slušné baterie prodává i BULL.
Doporučuji vyhnout se bateriím LONG, PALMA, ROCKET, ELNIKA, etc. Kdo si má všechny ty shity pamatovat.
Některým z důvodu shitovosti a některým pro určité nectnosti při nabíjení.
Založen: Oct 21, 2007 Příspěvky: 400 Bydliště: Litovel
Zaslal: čt leden 21 2010, 15:49 Předmět:
Já tedy nevím ale po určitých praktických zkušenostech, mě připadají uváděné vzdálenosti dojezdu s bateriemi o kapacitách do 30Ah, spíše jen báchorkami. S motorem o příkonu 250W a s dvěma bateriemi o kapacitě 7Ah jsem dojel maximálně 1Km. Ty udávané dojezdy asi platí při usilovném šlapání. _________________ Netřep se mnou!
Založen: May 14, 2009 Příspěvky: 1618 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 21 2010, 16:03 Předmět:
S Elnikou mám jen špatné zkušenosti.
Hodí se tak akorát jako STDB baterie do ústředen.
Větší odběry nesnáší.
Buď uhnije vnitřní propojení a nebo při nabíjení nefunguje rekombinace a nafoukne se.
tak jim to asi vrátim-už z principu. A jakou a kde tedy koupit? 7Ah je malinko, proto jsem chtěl víc. už jen proto, aby ju nehuntoval velkej proud
PS: psal jsem dodavatelovi toho motoru, v dubnu bude nabízet nějakou sadu obsahující olovenou hermeticky uzavretou VRLA bateriou
s vahou 7,5 kg a vykonom 24V/12Ah spolu s drziakom a taskou na bateriu a nabijacku.
Cena komplet sady s motorom do prednej vidlice s 3 stupnami regulacie vykonu motora s VRLA bateriou by
sa mala pohybovat okolo 5 900 Kc s DPH.
znáte někdo VRLU?
Valve Regulated Lead Unleaded - speciální ekologická verze klasické olověné hermetické baterie. Je zcela prostá olova, které je v této baterii nahrazeno geneticky modifikovanou mořskou houbou rodu Aplysina aerophoba. Proti baterii s obsahem olova má menší vybíjecí proudy, pro elektropohony není vhodná.
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 9004 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: čt leden 21 2010, 21:36 Předmět:
Nemůžu si pomoct a musím se zeptat. K čemu je dobrý dát si na kolo elektromotorek? To jste už tak shnilí, že nemůžete ani šlapat sami? To lidstvo už tak degeneruje, že si musí usnadnit každou, byť sebemenší námahu?
Pokud dotyčný netrpí nějakou nemocí, tak mu určitě víc prospěje šlapat, než se nechat vézt.
Sám mám kolo v ceně staršího auta a s motorkem bych se styděl vůbec vylézt z baráku.
Založen: May 14, 2009 Příspěvky: 1618 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 21 2010, 21:43 Předmět:
No jo ale kolega výše, píše cosi o skládačce.
Lze tedy se domnívat, že skládačka je natolik chucpe pro pravověrného bicyklemana, že jest možno zneuctít ji motorifikací?
Já kupříkladu nemám kolo žádné... pročež se nemusím stydět, půjčím-li si od slečny z firmy, čas od času její elektrocykl. Což ona nevidí ráda, protože jí ho pravidelně vracím zcela vybitý.
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 9004 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: čt leden 21 2010, 21:57 Předmět:
Ale jistě, když splní svůj účel klidně si ho půjč. Není nic jinýho po ruce, pěšky to trvá dlouho a autem se to nevyplatí. To chápu.
Mě spíš štve ta vrozená lenost, kolo už má, použitelný je, tak proč motorek?
Proč má tolik lidí nadváhu? Protože jsou líní i jen chodit. Já mám víceméně sedavý zaměstnání, ale když to jde, chodím pěšky. Kolo mám pro zábavu, ne jako dopravní prostředek.
To by ses pak mohl pozastavovat, proč lidi používají akušroubováky a nebo třeba mobily, když si můžou dojít zavolat na poštu. I automobilismus ve své podstatě vznikl z lenosti, těch účelových použití je minimum.
Co si pak myslet o frikulínských fitnesech, do kterých si maminy jezdí shazovat špeky a metrosexuálové s nagelovaným ježkem zabušit do pytle: na deset deka vypocenýho sádla 20 kW příkonu v osvětlení a ventilaci a xxx Kč investic do dopravy, ozvučení a mašinérie
proti tomu je vyjížďka s elektrokolem po lesní pěšince ještě roztomilá
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 9004 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: čt leden 21 2010, 22:23 Předmět:
V rozumné míře to chápu, akušroubovák mám taky. Práce s ním je rychlejší, stihnu toho víc, víc vydělám, nebo pak mám víc času na zábavu.
Ale některý věci mi už přijdou celkem moc. Např. eskalátory, paralelně s nimi je schodiště, ale lidí po něm jde tak 1%. Zbytek jedou jako ovce v řadě za sebou. Po schodech to mám dvakrát rychlejší i nahoru, natož dolů. Uškodí mi to? Ne, prospěje.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.