Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

dobijanie Felicia 1.3lxi

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kristian
Neregistrovaný





PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 10:42    Předmět: dobijanie Felicia 1.3lxi Citovat

zdravim mam taky problem mam feliciu 1.3Lxi rv.1997 a slabo mi to dobija. Kontrolka dobijania mi ale nesivieti ale ked mam pustene raio aleb nieco co viac zerie elektriku mavam problem nastartovat ale nastartuje vacsinou niekedy nie. Baterka je cisto nova ma mozno 1mesiac takze tu som vylucil. Mozete mi poradit co s tym moze byt? A aky by niekto vedel moze mi sem napisat aka ma byt hodnota alternatora si to premeram ci je to dobre.
Za porozumenie vopred dakujem
Návrat nahoru
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 639

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 10:56    Předmět: Citovat

Povolený řemen nebo vadný regulátor - časté závady. Napětí při zvýšených otáčkách nesmí přesáhnout 14,4V.
_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bu2520



Založen: Jul 16, 2007
Příspěvky: 4250
Bydliště: u HK

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 11:15    Předmět: Citovat

mám obdobný problém s oplem , nechal jsem zkontrolovat, alternátor a celou dobíjecí soustavu, potom mé podezření padlo na baterii rok starou vartu silver , dojel jsem do varty ( proto že mi voltmetr ukazoval, že alternátor dává 14V, ale když mám vypnutý motor spadne to za chvíli na dvanáct) Baterku změřili, zjistili, že je dobrá, ale že je nabitá jen na 65%, prý jak se musí svítit je to častý problém, že to při normálním jezdění není schopen alternátor dobít.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dikobraz



Založen: Oct 17, 2004
Příspěvky: 911
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 11:17    Předmět: Citovat

Kontrola svorek na baterce , hlavně ukostření.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32055
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 14:25    Předmět: Citovat

Svorky to nedělají - tohle je problém v alťasu, buď má ubroušený uhlíky na kroužcích a nebo ten alťas má přidřený ložiska, klade tím pádem větší odpor a klouže řemen. Doporučuju zajet do dílny a udělat kompletní repasi alťasu - vyměnit nebo minimálně namazat ložiska a raději vyměnit regulátor (samotný uhlíky už bohužel u těch nových regulátorů přímo vestavěných do alťasu vyměnit nejdou) - cena bude asi tak 1000-1500CZK, ale rozhodně se vyplatí. Taky kontrola diod bude na místě - pokud je některá v troubě, teče přes ni proud oběma směry a baterku to spíš vybíjí, než nabíjí...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dj_Paul



Založen: Sep 19, 2004
Příspěvky: 2420
Bydliště: Laškov

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 14:44    Předmět: Citovat

Měl jsem stejný problém.

U mě byl zlomený kabel (bílý) vedoucí z alternátoru do regulátoru.
Kontrolka ani nemrkla.Přišel jsem na to náhodou,až mi v noci začaly zhasínat světla.V tom kabelu to pěkně jiskřilo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kevin_mitnick



Založen: May 20, 2007
Příspěvky: 1780

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 19:03    Předmět: Citovat

vadny alternator - sverit odborne firme. Budto problem s uhliky, regulatorem, nebo chcipla nektera z diod...

Kdybys kupoval baterku v seriozni firme, tak by ti zaroven udelali diagnostiku alternatoru...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3491

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 19:14    Předmět: Citovat

Mlatime tady prazdnou slamu. Dokud tazatel nenapise, jake napeti ma na baterce pri zvysenych otackach a jaky proud tece z baterky pri vsech vypnutych spotrebicich, zadnou verohodnou radu nedostane.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 788
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so září 19 2009, 22:07    Předmět: Citovat

jednou z věcí může být i poddimenzovaný alternátor... viz denní svicení atd.. není nad to mít výkonější altík.. já měl v autě alternátor kterej dal maximálně 70A a protože sem si pořídil náročnější ozvučení tak se mi i vybíjela více baterie. pořídil jsem alternátor kterej umí dodat do el. instalace až 100A a problémy s nenabitou baterii nemám
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18691
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne září 20 2009, 11:18    Předmět: Citovat

Nemusí to být ani baterka , ani alterňas . Naposledy ve fabrickým to dělalo autoradio . Prostě si někdy paměťový obvod bral více . Je "jen" služební , tak je prostě přes klíček a je pokoj . Jinak se nestává , že by dobrá dobíjecí soustava nestačila i při denním svícení . Je to omluva pro jinou chybu .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
monterjirka



Založen: Jun 14, 2003
Příspěvky: 2795
Bydliště: Blížejov

PříspěvekZaslal: út říjen 20 2009, 20:36    Předmět: Citovat

U Felicie to nemusí být závada ale "vlastnost". Dělají to.
Původní majitel s tím měl taky problémy. Pak to přestalo dobíjet úplně, vyměnil celý blok s uhlíky a regulátorem a teď to teď funguje jak má - po nastartování stačí několikrát mírně přidat plyn a napětí na AKU je 13,8 - 14V a je jedno jestli svítí světla nebo ne.
To alternátor s originál regulátorem tak nefunguje...

Ty původní regulátory asi nebyly dělané na to, že budeme svítit i ve dne a výrobce "lehce" dobíjel AKu ve snaze trochu ji prodloužit životnost.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
breta1



Založen: Sep 09, 2005
Příspěvky: 3491

PříspěvekZaslal: út říjen 20 2009, 21:35    Předmět: Citovat

S tim bych si dovolil nesouhlasit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zdenoeddie



Založen: Oct 31, 2007
Příspěvky: 2494
Bydliště: uz len Presov :)

PříspěvekZaslal: út říjen 20 2009, 21:53    Předmět: Citovat

2x podobna zavada a 2x chybna dioda v mustku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
blahojan



Založen: Feb 10, 2009
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: st říjen 21 2009, 17:45    Předmět: Citovat

Tak ako uz bolo pisane, bavime sa o ..., lebo v podstate nevieme nic, len to ze vymenil akumulator. Kontrolka mu nesvieti, nesvieti vobec, alebo zhasne po nastartovani. Pokial nesvieti vobec, moze byt blby drat, ziarovka, regler,.. tym padom nevybudi altik a nezacne dobijat. Pokial svieti a zhasne, ake napetia dava 12V, 13V, 14V pri volnobehu, alebo pod zatazou? Pri zvysenom odbere, alebo otackach zacne kontroka preblikavat, alebo nepreblikava, alebo co? Nevieme nic! Treba pockat na typka nech to zmera a posunie info dalej. Altiky na felde som robil asi 1000x a najcastejsia zavada bola uvolneny diodovy mostik, asi vybraciami sa uvolnia stifty a prestane dobyjat, dalej odidena dioda, zberne kruzky , popripade uhliky. Raz dva x som sa stretol aj s odidenou kotvou a vynutie asi len raz. Regler najcastejsie odchadza tak, ze zacne prebijat, alebo odidu uhliky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.19 sekund