Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32044 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá září 01 2023, 1:00 Předmět:
Víš, nejspíš tam budou nějaký křemíkový diody, na selen nebo kuprox to nevypadá ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7843 Bydliště: Brno
Zaslal: pá září 01 2023, 8:52 Předmět:
Pokud ten obrázek, který připojil Ivan_01 alespoň v proncipu sedí, nemůžeš tam mít dvoucestný usměrňovač - druhá strana cívky je uzemněná. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 26, 2018 Příspěvky: 180 Bydliště: okr. Bruntál
Zaslal: pá září 01 2023, 10:43 Předmět:
Ano vidím, jen přemýšlím jak to udělat lépe a z cívky dostat více.
Chtěl bych tam větší akumulátor Pb, náhrada za závaží na "teře" a k tomu spotřebiče, světla, naviják na sklopku vozíku.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2574 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: pá září 01 2023, 10:56 Předmět:
Tak to rovnou někam přibastli normální alternátor. Toto baterii s takovou elektrovýzbrojí nenabije. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Mar 26, 2018 Příspěvky: 180 Bydliště: okr. Bruntál
Zaslal: pá září 01 2023, 11:10 Předmět:
Teď mi tu leží jeden repasovaný PAL s demoverzí regulátoru...
Kvůli elektrickému startéru musím koupit celou sadu i s cívkou.
Cívka má dát 1A, s dvoucestným usměrněním 2A, jde tam dát druhá za 200Kč, to už jsou 4A a naviják vykryje akumulátor .... nebo alternátor a vymyslet řemenici k setrvačníku .... zavazí tam ventilátor a ruční startér, z druhé strany klikovky je redukce se spojkou.
Proto to zamyšlení nad snazší cestou.
Založen: Mar 26, 2018 Příspěvky: 180 Bydliště: okr. Bruntál
Zaslal: so září 02 2023, 0:56 Předmět:
Hape: Občas proběhne nějaká práce mimo dům, tak bych rád aby to bylo soběstačné.
BOBOBO: Tak to se nedivím, že se to tu řeší dvacet let dokola, když to někdo strká do vláken, kde o to není zájem
Tak zpět. Napadlo mě izolovat civky ale nejsem si jist realizací. Honda dělá silnější cívky, pro silnějsí modely i alternátor ale ... dostupnost a cena
Tak opouštím myšlenku, že bych jednoduše vyprodukoval dost proudu v setrvačníku a vracím se k automobilovému alternátoru.
Dík za postřehy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.